Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: У якій кількості і за якою ціною є даний товар на даному складі? (ID:27627)
| Размер: 1262 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 30.01.2017 |
СодержаниеПерелік запитів (варіант 12) 3
Перелік запитів (варіант 12)

12. У якій кількості і за якою ціною є даний товар на даному складі?
14. Хто з постачальників не постачає даний товар за даною ціною?
16. Який товар і в якій кількості був відпущений на дану суму за даною накладною?
26. Хто зі співробітників даної фірми є постачальником товару?
28. У якому банку відкрив рахунок даний постачальник?

Перелік задач 4
Логічна структура бази даних 6
1. Запит 12: У якій кількості і за якою ціною є даний товар на даному складі? 7
1.1. Таблиця 7
1.2. Запит 7
1.3. Форма 8
1.4. Звіт по запиту 9
2. Запит 14: Хто з постачальників не постачає даний товар за даною ціною? 10
2.1. Таблиця 10
2.2. Запит 10
2.3. Форма 12
2.4. Звіт по запиту 12
3. Запит 16: Який товар і в якій кількості був відпущений на дану суму за даною накладною? 13
3.1. Таблиця 13
3.2. Запит 13
3.3. Форма 14
3.4. Звіт по запиту 15
4. Запит 26: Хто зі співробітників даної фірми є постачальником товару? 16
4.1. Таблиця 16
4.2. Запит 16
4.3. Форма 17
4.4. Звіт по запиту 18
5. Запит 28: У якому банку відкрив рахунок даний постачальник? 19
5.1. Таблиця 19
5.2. Запит 19
5.3. Форма 20
5.4. Звіт по запиту 21
ВИСНОВОК 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. У якій кількості і за якою ціною є даний товар на даному складі
    Перелік запитів (варіант 12) 12. У якій кількості і за якою ціною є даний товар на даному складі? 14. Хто з постачальників не постачає даний товар за даною ціною? 16. Який товар і в якій кількості був відпущений на дану суму за даною накладною? 26. Хто зі співробітників даної фірми є постачальником товару? 28. У якому банку відкрив рахунок даний постачальник? Перелік задач Для виконання роботи необхідно вирішити наступні задачі: а) побудувати логічну структуру бази даних на рівні взаємозв’язків між об’єктами і на рівні взаємозв’язків між атрибутами різних об’єктів, попередньо визначивши ці взаємозв’язки; підтвердити правильність отриманої структури на екземплярах даних; б) сформулювати обрані запити у вигляді логічних виразів; в) написати і навести в додатку вид запитів згідно варіанта в СУБД MS ACCESS; г) реалізувати форми для введення даних, запити, звіт; д) ввести необхідний обсяг даних і забезпечити демонстрацію роботи БД. Список використовуваних об’єків Як предметна область для проектування БД обрана торгова фірма, що здійснює виконання замовлень, які надходять від клієнтів. Для побудови БД використані наступні об’єкти і їхні атрибути: 1 .Фірма (назва фірми, юридична адреса, телефон фірми, № рахунку в банку, найменування товару, ціна товару); 2.Склад (№ складу, адреса складу, № замовлення, найменування товару, одиниці виміру товару, ціна товару, відмітки про оплату); 3.Кадри (назва фірми, ПІБ співробітника, посада співробітника, утворення співробітника, оклад, дата прийняття на роботу); 4.Постачальник (№ постачальника, ПІБ постачальника, юридична адреса постачальника, № рахунку постачальника, найменування товару, ціна товару); 5.Транспорт (№ складу, № автомобіля, марка автомобіля, вантажопідйомність, рік випуску, ПІБ власника, дата перевезення); 6.Накладна (№ накладної, найменування товару, одиниці виміру товару, ціна, сума); 7. Товар (найменування товару, одиниці виміру, сорт, ціна, виробник, адреса виробника); 8.Клієнт (№ клієнта, ПІБ клієнта, юридична адреса клієнта, № рахунку клієнта, № замовлення, найменування товару, ціна товару); 9.Рахунок ( найменування банку, рахунки, ПІБ власника рахунку, стан рахунку, дата, наявність кредиту, сума кредиту); 10.Замовлення (№ замовлення, дата замовлення, ПІБ клієнта, № рахунку клієнта, найменування товару, кількість, ціна товару).

  2. Задача Центральний банк проводить кількісний кредитний тендер. Офіційна процентна ставка центрального банку - 9,5% річних. Банки подали такі кредитні заявки тис. грн: Банк А – 360 Банк Б – 390 Банк В – 600 Банк Г – 510 Банк Д – 750 Банк Ж – 660 Банк З – 750 Банк К – 510 ЦБ ухвалив рішення про фінансування банків у розмірі 1510 тис. грн.. Визначити: Заявки яких банків будуть задоволені ЦБ, в якій сумі і за якою процентною ставкою?
    Задача Центральний банк проводить кількісний кредитний тендер. Офіційна процентна ставка центрального банку - 9,5% річних. Банки подали такі кредитні заявки тис. грн: Банк А – 360 Банк Б – 390 Банк В – 600 Банк Г – 510 Банк Д – 750 Банк Ж – 660 Банк З – 750 Банк К – 510 ЦБ ухвалив рішення про фінансування банків у розмірі 1510 тис. грн.. Визначити: Заявки яких банків будуть задоволені ЦБ, в якій сумі і за якою процентною ставкою?

  3. Вдосконалення житлово-комунального господарства на даному етапі
    Вступ 3 1. Особливості функціонування житлово-комунального господарства 4 2. Основні шляхи вдосконалення житлово-комунального господарства 8 Висновки 12 Список літератури 13

  4. Фінансова звітність підприємства. Вимоги, класифікація та склад фінансової звітності на даний момент в Україні
    Вступ 3 1. Елементи та якісні характеристики фінансової звітності 5 2. Класифікація та регламентація звітності підприємства 9 3. Принципи підготовки фінансової звітності та розкриття інформації 14 Висновок 23 Список використаної літератури 25

  5. Проблема зменшення кількості ієрархічних рівнів управління консалтинговою фірмою
    ПРОБЛЕМА ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ІЄРАРХІЧНИХ РІВНІВ УПРАВЛІННЯ КОНСАЛТИНГОВОЮ ФІРМОЮ 3 1. Структура консалтингових фірм 3 2. Управління консалтинговою фірмою 10 ЛІТЕРАТУРА 13

  6. Статистичний аналіз прогнозування собівартості виробництва молока в даному районі, області
    Зміст Вступ 3 1. Система показників в статистиці тваринництва 5 1.1. Показники продукції тваринництва 5 1.2. Показники продуктивності сільськогосподарських тварин 6 1.3. Загальний зміст системи показників статистики тваринництва. 8 1.4. Класифікації в статистиці тваринництва 9 2. Статистична оцінка показників тваринництва та факторів 13 2.1. Статистичний аналіз виходу, продукції тваринництва 13 2.2. Статистичний аналіз продуктивності сільськогосподарських тварин 16 2.3. Ряди розподілу 18 2.4. Характеристика рядів розподілу 25 2.4.1.Характеристики центра розподілу 25 2.4.2. Характеристики варіації 25 3. Статистичні групування 41 Висновки 49 Список літератури 50 Метою курсової роботи є виявлення факторів, що впливають на собівартість, як позитивних, так і негативних, шляхів зменшення впливу несприятливих факторів. При цьому щоб більш точно визначити складні закономірності в собівартості ми проведемо аналіз за допомогою динамічних рядів. Це нам дасть можливість визначити тенденцію розвитку собівартості. Для виявлення тенденції скористаємося аналітичним методом. На собівартість впливає безліч факторів. Для виявлення їхнього впливу застосуємо регресійно-кореляційний аналіз.

  7. Якою на вашу думку повинна бути нормальна держава?

  8. Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»

  9. Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
    Вступ 3 1. Інтерв’ю – як усний вид опитування 4 2. Основні етапи організації та проведення 7 соціологічного інтерв’ю 7 3. Види інтерв’ю, необхідних для соціальної роботи 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18

  10. Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»

  11. Товар і його властивості
    ЗМІСТ ВСТУП. 3 1. ТОВАР, ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ. 4 2. СУСПІЛЬНА СПОЖИВЧА ВАРТІСТЬ. 4 3. СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРИРОДУ ВАРТОСТІ. 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13

  12. «Краса вірності в коханні» твір за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною» 8 клас

  13. Маркетинг (товар противірусний засіб)
    ЗАВДАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ №1 з дисципліни «Маркетинг» 1. Довільно обрати товар або послугу та підприємство або фірму, що виробляє цей товар чи надає послугу (реально існуючі). 2. Провести аналіз факторів мікромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку. 3. Провести аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку. 4. За результатами п.2-3 провести SWOT-аналіз діяльності обраного об'єкту. 5. Визначити цілі маркетингового дослідження. 6. Розробити пошукові питання та визначити обсяг необхідної інформації. 7. Скласти опис методології збору первинної інформації та визначити §. границі дослідження. 8. Розробити анкету для проведення опитування. 9. Провести опитування респондентів. 10. Обробити результати збору первинної інформації. 11. Висновки. Зміст Вступ 3 1. Довільно обрати товар або послугу та підприємство або фірму, що виробляє цей товар чи надає послугу (реально існуючі) 4 2. Провести аналіз факторів мікромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку 10 3. Провести аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування обраного об'єкту на українському ринку 16 4. SWOT-аналіз діяльності обраного об'єкту 21 5. Визначити цілі маркетингового дослідження 21 6. Розробити пошукові питання та визначити обсяг необхідної інформації 24 7. Скласти опис методології збору первинної інформації та визначити границі дослідження 25 8. Розробити анкету для проведення опитування 26 9. Провести опитування респондентів 29 10. Обробити результати збору первинної інформації 29 11. Висновки 32 Література 35 Додатки 38

  14. Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ
    Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 4 1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 4 1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 6 Збут продукції ВАТ "Мономах"здійснюється по таким каналам 6 1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 7 1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 8 1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 9 1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 9 2. Опис товару (послуги). 10 2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14 2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 Основна конкуренцiя у 2003 роцi розверталась у середнiй цiновiй нiшi. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи (наприклад, ВАТ "Мономах") вводять i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 15 2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 15 2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 16 2.6. Типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 17 2.7. Вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 19 2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 19 2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 20 2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 20 2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар; 20 3. Покупці. 21 3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. Перспективи зміни цих потреб; 22 3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 22 Література 24

  15. Скласти ПР-компанію на товар чи послугу
    Піар-компанія (пиво)

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua