Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Розробити план адаптації нових працівників туристичного підприємства на наступний рік. Не меньше 20 заходів (ID:27629)
| Размер: 16 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 30.01.2017 |
СодержаниеВступ 3
План адаптації нового працівника туристичного підприємства 6
Висновок 7
Література 11
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Розробити план адаптації нових працівників туристичного підприємства на наступний рік. Не меньше 20 заходів
    Вступ 3 План адаптації нового працівника туристичного підприємства 6 Висновок 7 Література 11

  2. Розробити план мотивації персоналу туристичного підприємства на наступний рік. Не менше 20 заходів.
    Розробити план мотивації персоналу туристичного підприємства на наступний рік. Не менше 20 заходів.

  3. Розробити план матеріального стимулювання персоналу туристичного підприємства на наступний рік
    3. Розробити план матеріального стимулювання персоналу туристичного підприємства на наступний рік Література

  4. Розробити план інтелектуального розвитку персоналу туристичного підприємства на наступний рік

  5. Економіка туристичного підприємства План з праці туристичного підприємства
    1. План з праці туристичного підприємства 3 2. Матеріально-технічна база туристичного підприємства 7 3. Особливості праці в туризмі 13 4. Завдання 17 З метою збільшення обсягів реалізації туристичного продукту (послуг) комплексу необхідно здійснити програму заходів щодо оновлення матеріально-технічної бази... Список використаної літератури: 19

  6. Застосування мотиваційних заходів для підвищення ефективності туристичного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ ЗАХОДОВ ВАТ „ЕЛЬМА-ТУР” 6 2.1. Загальна характеристика підприємства 6 2.2. Характеристика персоналу, аналіз трудових ресурсів 19 2.3. Комплексна мотивація персоналу туристичного підприємства ВАТ „ ” 32 РОЗДІЛ 3. ЗАСОБИ ПОЛІПШЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ВАТ „ ” 39 3.1. Недоліки, проблеми мотивації на турпідприємстві 39 3.2. Процедура надавання мотиваційних заходів 54 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73

  7. Бізнес – план туристичного підприємства
    Вступ 3 1. Характеристика підприємства 5 2. Політика підприємства 6 3. Цінове поле. 7 4. Організаційна структура 7 5. Потенційний ризик і проблеми 8 6. Фінансовий план. 9 Література. 11

  8. Бізнес–план туристичного підприємства
    1. Теоретичний огляд проблеми. 3 2. Приклад бізнес – плану (практика). 8 2.1. Анотація 8 2.2. Опис підприємства 9 2.3. Цінове поле. 10 2.4. Організаційна структура 10 2.5. Потенційний ризик і проблеми 12 2.6. Фінансовий план. 13 Висновок. 14 Література. 16

  9. Бізнес-план туристичного підприємства (на прикладі ресторану)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ В СФЕРІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 5 1.1. Сутність і призначення бізнес-плану 5 1.2. Зміст і загальна методологія розробки бізнес-плану 8 1.3. Ресторанний бізнес як перспективний напрямок бізнес-планування 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 22 2.1. Резюме проекту 22 2.2. Опис продукції ресторану „назва” 24 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУ РЕСТОРАНУ „назва” І РЕКОМЕНДОВАНІ ЕТАПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ 28 3.1. План маркетингу 28 3.2. План виробництва 34 3.3. Потенційні ризики й проблеми 46 3.4. Ефективність бізнес-плану ресторану 50 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 70

  10. Стратегія розвитку нових місць туристичного призначення
    Вступ 1.Науково-методичні основи нових місць туристичного призначення 1.1.Причини і шляхи появи нових місць туристичного призначення (характер їх та цілі) 1.2.Моделі розвитку місць туристичного призначення (міри призначення нових місць) 1.3.Мотиваційні аспекти вибору місць туристичного призначення

  11. План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)
    Зміст 1. Вступ…………………………………………………………. 2. Аналіз ринкової ситуації……………………………………. 2.1. Опис ринку……………………………………………….. 2.2. Опис фірми……………………………………………….. 2.3. Опис товару……………………………………………… 2.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми………………………. 3. Планування стратегії PR…………………………………….. 3.1. Місія PR – компанії………………………………………… 3.2. Цілі та засоби PR – компанії……………………………… 4. Цільова аудиторія та проведення Промо-акції………………. 5. Вибір засобів та заходів для проведення PR –компанії……… 5.1. Оцінка та вибір конкретних засобів PR…………………… 5.2. Вибір медіа засобів………………………………………….. 5.3. Планування заходів PR……………………………………… 6. Висновок………………………………………………………… 7. Література………………………………………………………..

  12. Розробити план дослідження одного з проявів особистості чи групи
    Види зміни. 3 Психологічна гіпотеза. 6 Методика виміру. 6 Шкала виміру. 9 Міра центральної тенденції. 10 Проведення дослідження. 11 Висновок. 15 Використана література. 16

  13. Опишіть систему контролю якості продукції на Вашому підприємстві та розробіть план заходів її вдосконалення
    ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «__» 4 2. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «__» 8 ВИСНОВКИ 12 ЛІТЕРАТУРА 13

  14. Розробити план проведення круглого столу і конференцій. Практичне завдання
    Вступ 3 1. Круглий стіл на тему: „Профілактика тютюнокуріння серед неповнолітніх” 6 2. План проведення конференцій 8 2.1. План проведення конференцій на 2007-2008 рр. 8 2.2. План проведення державних та міжнародних конференцій на 2007-2008 рр. 9 Висновок 11 1. Визначені завдання проведення круглого та конференцій; 11 Додаток №1 12 Додаток № 2 15

  15. Сформулювати гіпотезу про зв’язок між статусом та самооцінкою особистості та розробити план її експериментальної перевірки
    1. Методологічна частина 3 (Дослідження планується провести в один етап на учнях 10-11 класів СШ) 2. Методична частина 9 3. Математична обробка отриманих даних 14 4. Формулювання висновків 19 Список використаної літератури 20 Додатки 21

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua