Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Еволюція стратегій підприємства (ID:27636)
| Размер: 588 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 80 грн. | Добавлена: 30.01.2017 |
Содержание
Вступ 3
1. Еволюція тлумачення поняття "стратегія" зарубіжними та вітчизняними науковцями 5
2. Еволюція концепції стратегії підприємства 8
2.1. Основні історичні етапи розвитку стратегічного управління 8
2.2. Загальні концепції трактування стратегії підприємства 12
3. Характеристика розробок десяти шкіл стратегій 22
Висновок 28
Список використаної літератури 30
Додатки 33
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Еволюція стратегій підприємства
    Вступ 3 1. Еволюція тлумачення поняття "стратегія" зарубіжними та вітчизняними науковцями 5 2. Еволюція концепції стратегії підприємства 8 2.1. Основні історичні етапи розвитку стратегічного управління 8 2.2. Загальні концепції трактування стратегії підприємства 12 3. Характеристика розробок десяти шкіл стратегій 22 Висновок 28 Список використаної літератури 30 Додатки 33

  2. Особливості розробки комплексних стратегій підприємства на прикладі ТОВ
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління 6 1.1. Стратегічно орієнтоване підприємство як відкрита система 6 1.2. Концептуальні засади формування стратегії підприємства 13 Розділ 2. Аналіз енергозбереження як стратегічний напрям реформування та розвитку ТОВ ЦЕК “ЕСК-Центр” 31 2.1. Аналіз фінансового стану ТОВ ЦЕК “ЕСК-Центр” 31 2.2. Діагностика стану підприємства у конкурентному середовищі 43 2.3 Вибір стратегій підприємства в умовах невизначеності та ризику 51 Розділ 3. Напрями удосконалення стратегічного управління ТОВ “ЕСК-Центр” 55 3.1. Методичні засади та інструментарій формування стратегічних альтернатив розвитку підприємства 55 3.2. Методичні підходи щодо формування портфеля інноваційної продукції 61 Висновки 70 Список використаної літератури 74-76 Курсова бакалаврська Мета роботи полягає в розробленні науково-методологічних, методичних та організаційних засад стратегічного планування енергосервісних компаній з адаптацією до умов транзитивної економіки України.

  3. Процес розробки стратегії маркетингу підприємства. Основні види стратегій
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Маркетингова стратегія: сутність та ознаки 4 2. Особливості розробки ефективної маркетингової стратегії 9 3. Аналіз основних напрямків маркетингової стратегії 12 Висновок 21 Література 23

  4. Типи стратегій розвитку бізнесу

  5. Адаптація конкурентних стратегій до особливостей інтернаціоналізаційних етапів
    Вступ 3 1.1. Сутність інтернаціоналізації бізнесу 5 1.2. Етапи (фази) інтернаціоналізації бізнесу 11 1.3. Форми інтернаціоналізації бізнесу 14 Глава 2. Стратегічне планування в умовах інтернаціоналізації підприємства 19 2.1. Структура стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 19 2.2. Процес планування конкурентної стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки 22 2.3. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішніх ринках 25 Глава 3. Сучасні конкурентні стратегії підприємства в процесі інтернаціоналізації 32 3.1. Суть та основні елементи міжнародних стратегії підприємства 32 3.2. Стратегічні орієнтації підприємства в процесі інтернаціоналізації (етноцентризм, геоцентризм, полі центризм тощо) 36 3.3. Розробка базової стратегії інтернаціоналізації підприємства (стратегія експорту, стратегія імпорту, глобальна стратегія) 38 Висновки 53 Література 55

  6. Основні типи міжнародних стратегій входження в ринок
    ВСТУП 3 1. Поняття та види міжнародних стратегій 4 2. Основні етапи розробки міжнародних стратегій 8 3. Концептуальні основи зовнішньоекономічної стратегії України 13 ВИСНОВКИ: 17 Список використаної літератури: 18

  7. Співвідношення національних, регіональних та глобальних стратегій економічного розвитку
    Вступ 3 1. Управління регіональним економічним розвитком 4 2. Глобальні європейські та українські регіональні стратегії 7 3. Шляхи розвитку національних економік у глобальному середовищу 13 Висновок 16 Список використаної літератури 19

  8. Постіндустріальний світовий розвиток і особливості формування сучасних стратегій
    ВСТУП 3 1. Теорії постіндустріального економічного розвитку 4 2. Аспекти інноваційного розвитку постіндустріальної економіки 12 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

  9. Характеристика базових конкурентних стратегій: переваги, недоліки, умови застосування
    Вступ - 3 - 1. Сутність та загальна характеристика конкурентної стратегії підприємства - 4 - 2. Класифікація конкурентних стратегій підприємства - 6 - 3. Стратегія диверсифікації - 13 - 4. Стратегія фокусування - 16 - 5. Стратегія вичікування і швидкого реагування - 18 - Висновок - 19 - Список використаної літератури - 20 -

  10. Місія і система загально фірмових цілей як основа розробки стратегій
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЛІ МІСІЇ ТА ЦІЛЕЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ 5 1.1. Поняття стратегії підприємства та їх еволюція 5 1.2. Основи стратегічного панування та формування стратегій 8 1.3. Роль і місце місії та загальнофірмових цілей у стратегічному плануванні 13 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СИСИТЕМИ ЗАГАЛЬНОФІРМОВИХ ЦІЛЕЙ ТОВ «ххх» 21 2.1. Аналіз стратегічного потенціалу підприємства та оцінювання зовнішнього середовища 21 2.2. Методи формування стратегії розвитку підприємства 31 2.3. Оцінка місії та стратегічних цілей підприємства, вибору стратегічних альтернатив підприємства 35 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЗАГАЛЬНОФІРМОВИХ ЦІЛЕЙ ЯК ОСНОВА ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 50

  11. Сутність та використання методу аналізу ієрархій при обґрунтуванні товарно-продуктових стратегій
    Вступ 3 1. Метод аналізу ієрархій 4 2. Метод аналізу ієрархій в управлінні товаропросуванням продукції підприємств засобами Інтернет-технологій 8 Висновок 10 Література 11

  12. Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.1. Сутністна характеристика конкурентних переваг підприємства 6 1.2. Класифікація конкурентних переваг підприємства 18 1.3. Технологія формування конкурентних переваг малого підприємства 29 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 43 2.1. Дослідження параметрів ринку та тенденцій його розвитку 43 2.1.1. Аналіз ринку ювелірних виробів в Україні 43 2.1.2. Основні сучасні тенденції розвитку ринку ювелірних виробів в Україні 46 2.2. Аналіз діяльності ВАТ «Назва»: маркетинговий та економічний аспекти 49 2.2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ВАТ «Назва» 49 2.2.2. Дослідження товарної політики підприємства 53 2.2.3. Аналіз цінової політики підприємства 63 2.2.4. Дослідження системи збуту і просування підприємства 66 2.3. Моніторинг поточних можливостей ВАТ «Назва» методом графоаналітичної оцінки потенціалу 68 2.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Назва» 83 2.5. Кореляційно-регресійний аналіз ВАТ «Назва» 86 РОЗДІЛ IIІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 93 3.1. Характеристика можливих напрямків зміцнення конкурентної позиції ВАТ «Назва» на ринку ювелірних виробів м. Київа 93 3.2. Обгрунтування маркетингових заходів 98 3.2.1. Розширення асортименту заводу 98 3.2.2. Розробка рекламної кампанії 99 3.2.3. Розробка заходів щодо прийняття участі у виставках-ярмарках 101 3.3. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів 103 3.3.1. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної кампанії 103 3.3.2. Економічна доцільність проведення виставок 108 3.3.3. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту 110 3.3.3.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 110 3.3.3.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 111 3.4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 111 ВИСНОВКИ 113 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 127 Звітність

  13. Доробок та визнання стратегій України щодо відносин з ЕС у сфері малих та середніх кромпаній 2001-2011 рр..
    Вступ 3 1. Теоретичні засади регулювання діяльності малих і середніх підприємств 4 2. Макроекономічні проблеми малих і середніх підприємств в Україні 8 3. Національна домінанта державного регулювання діяльності малих і середніх підприємств 11 Висновок 18 Література 21

  14. Інноваційні, інформаційно - технологічні, фінансово-економічні чинники трансформації світових економічних стратегій в умовах глобалізації
    ВСТУП 3 1. УМОВИ ТА ФАКТОРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СВІТОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 4 2. СЦЕНАРІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 16 3. ОСНОВНІ КОНФЛІКТИ ІНТЕРЕСІВ ГЛОБАЛЬНИХ ГРАВЦІВ ТА ДИСБАЛАНСИ, ЩО ЛЕЖАТЬ У ЇХНІЙ ОСНОВІ 26 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 36

  15. Еволюція реклами
    ВСТУП 3 1. РЕКЛАМА В ПЕРІОД АНТИЧНОСТІ 4 2. РЕКЛАМА В ПЕРІОД СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ 7 3. РЕКЛАМНИЙ БІЗНЕС В ХХ СТОЛІТТІ 11 4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА СВІТОВОЇ РЕКЛАМНОЇ ІНДУСТРІЇ 17 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua