Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Проектування та розробка бази даних на прикладі фірми, що продає товари з доставкою, в програмі Microsoft Access, що входить до пакету програм Microsoft Office 2007 (ID:27653)
| Размер: 32 кб. | Объем: 22 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 30.01.2017 |
СодержаниеВступ 2
1. Основи теорії реляційних баз даних 2
Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 2
2.1. Пошук інформації в таблицях 2
2.2. Фільтрація даних та сортування 2
2.3. Вибірка та розрахунок даних 2
2.4 Модифікація та копіювання даних 2
Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 2
3.1. Проектування бази даних 2
3.2. Таблиці бази даних 2
3.2.1. Створення макету таблиць. 2
3.2.2. Створення відношень між таблицями. 2
3.3. Форми бази даних 2
3.3.1. Створення форм. 2
3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 2
3.4. Запити до бази даних 2
3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 2
3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 2
3.4.3. Створення підсумкових запитів. 2
3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 2
3.5. Звіти бази даних 2
Висновки 2
Список використаної літератури 2
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
    Вступ 2 1. Основи теорії реляційних баз даних 3 Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8 2.1. Пошук інформації в таблицях 8 2.2. Фільтрація даних та сортування 9 2.3. Вибірка та розрахунок даних 9 2.4 Модифікація та копіювання даних 10 Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12 3.1. Проектування бази даних 12 3.2. Таблиці бази даних 14 3.2.1. Створення макету таблиць. 14 3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14 3.3. Форми бази даних 15 3.3.1. Створення форм. 15 3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15 3.4. Запити до бази даних 16 3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16 3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16 3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16 3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16 3.5. Звіти бази даних 17 Висновки 18 Список використаної літератури 19 В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007. Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access. База даних у файлі

  2. Бази даних Access
    Вступ 4 1. Основи теорії реляційних баз даних 5 Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 10 2.1. Пошук інформації в таблицях 10 2.2. Фільтрація даних та сортування 11 2.3. Вибірка та розрахунок даних 11 2.4 Модифікація та копіювання даних 12 Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 15 3.1. Проектування бази даних 15 3.2. Таблиці бази даних 17 3.2.1. Створення макету таблиць. 17 3.2.2. Створення відношень між таблицями. 17 3.3. Форми бази даних 18 3.3.1. Створення форм. 18 3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 18 3.4. Запити до бази даних 19 3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 19 3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 19 3.4.3. Створення підсумкових запитів. 19 3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 19 3.5. Звіти бази даних 20 Висновки 22 Список використаної літератури 23

  3. Аналіз оборотності та ефективності використання нематеріальних активів (на прикладі будь-якого підприємства, яке займається нематеріальними активами) (Аналіз 2007-2007 роки)
    ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. Економічна сутність нематеріальних активів в умовах ринкових відносин 6 1.1. Сутність та класифікація нематеріальних активів 6 1.2 Методи оцінки нематеріальних активів 16 РОЗДІЛ 2. Методика та організація фінансового аналізу нематеріальних активів 18 2.1. Економічна характеристика підприємства ВТК „Назва” 18 2.2 Аналіз оборотності нематеріальних активів 25 2.3. Аналіз ефективності використання нематеріальних активів 27 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення управління нематеріальними активами підприємства 33 3.1 Ефективне управління нематеріальними активами 33 3.2 Зарубіжний досвід аналізу нематеріальних активів 38 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 48-56 Звітність

  4. Методи побудови бази даних
    Предмет: Компютерний аудит Вступ 3 Поняття бази даних 4 Методи проектування БД 6 Основні етапи проектування БД. 8 Системи керування базами даних. 11 Висновок 15 Список використаної літератури. 16

  5. Міжнародні бази і банки даних
    Вступ 3 1. Класифікація міжнародних інформаційних систем 4 2. Характеристика міжнародної бази даних наукових публікацій Scopus 7 3. Організація спеціалізованих банків даних 14 Висновок 21 Література 22

  6. Звіт з розробки бази даних MS Access
    ЗМІСТ Побудова таблиць 3 Створення схеми даних 4 Створення обчислювального поля 4 Створення форм для введення даних 5 Створення запиту щодо заробітної плати працівників 6 Створення звіту для таблиці Облік робочого часу 7 Створення кнопкової форми 8 Література 9 База Access у файлі

  7. Платні та безоплатні патентні бази даних
    ВСТУП 4 Розділ 1. Загальні положення та економічні особливості патентних баз даних 10 1.1. Структура патентних баз даних 10 1.1.1. Види об’єктів інтелектуальної власності 10 1.1.2. Об’єкти авторського права 21 1.2. Міжнародна патентна класифікація 25 1.2.1. Міжнародна співпраця у створенні, удосконаленні та розвитку національної законодавчо-нормативної бази у сфері охорони інтелектуальної власності в Україні 25 1.2.2. Основні завдання і напрями діяльності міжнародної системи охорони 27 1.2.3. Всесвітня організація інтелектуальної власності (ВОІВ), її функції, структура, напрями діяльності. Участь України в роботі ВОІВ 30 1.2.4. Правові та економічні особливості й передумови в становленні Євразійської патентної системи 40 1.3. Вдосконалення процедур патентування 42 1.3.1. Патентна охорона 42 1.3.2. Реєстрація авторського права 52 1.3.3. Критерії патентно-здатності 68 1.3.4. Захист права винахідників та патентовласників: можливості та перспективи 71 Розділ 2. Особливості платних і безоплатних патентних баз даних 75 2.1.Вітчизняні платні та безплатні патентні бази даних 75 2.2. Зарубіжні платні та безплатні патентні бази даних 77 2.3. Система управління патентними базами даних 81 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 Додатки 96

  8. Облікові бази даних, що управляються подіями зміни первинних таблиць
    Учётные базы данных, управляемые событиями изменения первичных таблиц План: Вступ 3 1. Теоретичні засади формування та використання облікових баз даних 5 1.1. Обґрунтування економічної потреби в створенні та функціонуванні облікових баз даних 5 1.2. Засоби, методи та інструменти побудови облікових баз даних 15 1.3. Особливості облікових баз даних, що керуються подіями змін 24 2. Створення проекту облікових баз даних 31 2.1. Аналіз та структурування вхідних даних облікової бази 31 2.2. Опис алгоритмів та процесів обробки вхідних даних 35 2.3. Проектування таблиць вихідних даних, вимоги до змісту та оформлення 38 3. Можливості реалізації проекту за допомогою СУБД 40 3.1. Аналіз застосування СУБД для створення та використання облікової БД 40 3.2. Розробка зв’язків між таблицями, форм, запитів та звітів 54 3.3. Керування доступом до облікових баз даних 56 4. Опис використання програмного забезпечення облікових БД 62 4.1. Впровадження програмного забезпечення облікових БД 62 4.2. Технічні вимоги для ефективного функціонування проекту 72 4.3. Опис функцій та можливостей створеної БД 73 Висновки та пропозиції 75 Список використаних джерел 77-80 Бази в архіві Мета роботи – спроектувати базу даних для рішення задачі обліку готової продукції на підприємствах України

  9. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
    1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7

  10. Розробка програм анімаційних заходів в дитячому оздоровчому центрі (18 діб)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕКРЕАЦІЙНОЇ АНІМАЦІЇ В ТУРИЗМІ 7 1.1. Сутність рекреаційної анімації в туризмі 7 1.2. Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля 26 1.3. Педагогічні аспекти анімації в туризмі 36 1.4. Рекреаційні заклади як база анімаційної діяльності 43 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ АНІМАЦІЙНИХ ПРОГРАМ В УМОВАХ ДИТЯЧОГО РЕКРЕАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ 49 2.1. Особливості організації анімаційної діяльності в рекреаційних закладах для дітей 49 2.2. Технологія та методика створення анімаційних програм для дітей 57 2.3. Специфіка застосування видів та форм анімаційної діяльності в роботі рекреаційного закладу для дітей 64 2.4. Особливості формування матеріально-технічної бази анімації рекреаційного закладу для дітей 72 РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМА АНІМАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА БАЗІ ДИТЯЧОГО ЛІКУВАЛЬНО - ОЗДОРОВЧОГО ЦЕНТРУ «Назва» 77 3.1. Ідейно-тематична основа програми анімаційних заходів в «Назва» 77 3.2. Програма анімаційного обслуговування дитячого центру «Назва» 81 3.3. Економічне обґрунтування програми анімаційних заходів в таборі «Назва» на 18 діб 90 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 97 ДОДАТКИ 102-126 Анімаційна програма на 18 діб перебування в таборі Тематичний день Мізансцена проведення театралізованого конкурсу Пропоновані варіанти організації рухливих ігор на свіжому повітрі Пісні які розучують в таборі Ігри на воді Туристичні заходи: Дводенний похід на турбазу Сценарій театралізовано свята

  11. Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

  12. стратегічний менеджмент Проектування організаційної структури фірми
    Завдання 1 3 1. Проектування організаційної структури фірми 3 2. Контроль та оцінка стратегії як етап стратегічного планування 7 3. Стратегічне планування 12 Завдання 2 18 Приватний підприємець «Р» викупив і переобладнав гуртожиток під готель на 18 номерів. Протягом реконструкції він уклав контракт на два роки з турагентом щодо постійного використання останнім 16 номерів. Витрати на обслуговування цих номерів, з урахуванням витрат на поточний ремонт, і невиробничі витрати готелю складають 13 тис. грн. на місяць. Витрати на утримання номерів, що залишились, у випадку їх простою, складають 2090 грн. на місяць. Загальні капіталовкладення у реконструкцію готелю склали 234 тис.грн. Визначте, яку цінову стратегію найбільш доцільно обрати приватному підприємцю та якою буде ціна за користування 16 номерами на місяць відповідно обраної стратегії. Література 20

  13. СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ Проектування організаційної структури фірми
    ЗАВДАННЯ 1. 3 1. Проектування організаційної структури фірми 3 2. Фінансові ресурси, їх використання і розподіл 9 3. Стратегічне мислення та необхідність його формування у менеджерів 14 ЗАВДАННЯ 2. 23 Задача 23 Керівництво готелю «К», що знаходиться у Симферополі, передбачило у ціновій стратегії для стимулювання збуту введення наступних цінових модифікацій: сконто, оптові і сезонні знижки. Визначте базову ціну послуги розміщення у готелі, та розрахуйте яким чином вона зміниться, якщо собівартість проживання у 2-місному номері складає 250 грн.,у одномісному - 320 грн. а норма прибутку для визначення базового рівня ціни 25%. ЛІТЕРАТУРА 24

  14. Розробка комунікаційної програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства
    ВСТУП 1. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІОННОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 2.1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗРОБКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПО СТИМУЛЮВАННЮ ПОПИТУ НА БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО РЕАЛІЗУЄ ТОВ “ВИБІР” 2.2. РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА МАЙБУТНІЙ ПЕРІОД ПЛАН РОБІТ ІЗ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ ЗМІ У 2004 РОЦІ 2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  15. Облікове забезпечення складання форм консолідованої фінансової звітності, аналіз та розробка програм аудиту
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи складання форм консолідованої фінансової звітності 7 1.1. Сутність, значення та класифікація бухгалтерської звітності, вимоги до її складання 7 1.2. Місце та роль консолідованої фінансової звітності підприємства 24 1.4. Організаційні та технологічні особливості підприємства "Броварський районний підрозділ "АЕС " та їх вплив на організацію і методологію обліку складання форм консолідованої фінансової звітності 46 Розділ 2. Методика і організація складання консолідованої фінансової звітності на підприємстві "Броварський районний підрозділ "АЕС " 57 2.1. Організація, складання та надання консолідованої фінансової звітності 57 2.2. Порядок формування показників консолідованої звітності за формою №1 „Баланс” та №2 „Звіт про фінансові результати” 64 2.3. Консолідація показників форм фінансової звітності №3 „Звіт про рух грошових коштів, №4 „Звіт про власний капітал” та №5 „Примітки до річної фінансової звітності 78 2.4. Гармонізація складання консолідованої фінансової звітності до потреб нового податкового законодавства 87 Розділ 3. Аналіз консолідованої фінансової звітності на підприємстві "Броварський районний підрозділ "АЕС " 92 3.1. Система методів та показників аналізу консолідованої фінансової звітності 92 3.2. Загальний аналіз показників консолідованої фінансової звітності 101 3.3. Методика і порядок оцінки показників консолідованої фінансової звітності 104 Розділ 4. Методологія та організація аудиту консолідованої фінансової звітності на підприємстві "Броварський районний підрозділ "АЕС " 134 4.1. Методи та процедури аудиту консолідованої фінансової звітності 134 4.2. Організація аудиту консолідованої фінансової звітності 140 4.3. Розробка програми аудиту консолідованої фінансової звітності 152 Висновки і пропозиції 158 Список використаних джерел 163 Додатки 174

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua