Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Управління проектами. Ідея проекту полягає в відкритті концептуального готелю-центру відпочинку з широким спектром культурно-розважальних послуг (ID:27659)
| Размер: 2406 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 30.01.2017 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Основні елементи проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 4
- характеристика проекту
- мета проекту
- учасники проекту
- життєвий цикл проекту
- оточення проекту
Розділ 2. Планування проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 7
- розробка сітьової моделі проекту
- структуризація проекту
Розділ 3. Аналіз ризиків проекту : «Відкриття розважального центру «хх» 12
- ідентифікація ризиків
- якісний аналіз рхизиків
Розділ 4. Управління реалізацією проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 17
Висновки 28
Список використаних джерел 29
Додатки 30
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Функції кольору в проектуванні культурно-розважальних комплексів
    Вступ 3 1. Сприйняття та пізнання кольору як константи естетичного сприйняття 4 2. Функції кольору як найважливішого художнього засобу культурно-розважального середовища і візуальних комунікацій 7 Висновок 11 Література: 12

  2. Управління проектами. Планування реалізації проекту
    Вступ 4 Планування реалізації проекту 5 1. Планування проекту як складова управління проектами 5 2. Поняття та значення управління (реалізацією) проектами 7 3. Контроль виконання проекту 12 Висновки 16 Проектний розділ (Створення відділу комп’ютерів в магазині електроніки) 17 Список використаної літератури 27

  3. Техніко-економічне обґрунтування проекту відкриття дозвілевого центру в Києві
    Техніко-економічне обґрунтування проекту відкриття дозвілевого центру в Києві Література

  4. Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

  5. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „Назва” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ Назва ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ «Назва» 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру «Назва» 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

  6. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ (НА ПРИКЛАДІ)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Конкурентоспроможність як економічна категорія 7 1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства 14 1.3. Складові системи управління конкурентоспроможністю підприємства 18 1.4. Методичне забезпечення оцінки конкурентоспроможності підприємства 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 43 2.1 Аналіз ринку туристичних послуг України 43 2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного центру „ ” 68 2.3 Оцінка конкурентоспроможності туристичного центру „ ” 81 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ЦЕНТРУ « » 90 3.1. Обґрунтування стратегічних напрямків розвитку туристичного центру 90 3.2. Удосконалення організаційної структури управляння туристичного центру « » 96 ВИСНОВКИ 111 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 117 ДОДАТКИ 123

  7. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Базова характеристика готельного підприємства „ ” 5 1.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту 5 1.1.2 Склад основних функціональних груп приміщень 6 1.1.3. Склад та характеристика житлових приміщень 7 1.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 10 1.1.6 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 13 1.1.7 Структура управління підприємством 14 РОЗДІЛ 2 16 ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 16 2.1. Структура та зміст основного технологічного процесу виробництва готельних послуг: технологічні цикли і технологічні операції 16 2.2 Структура та зміст основного технологічного процесу споживання готельних послуг: технологічні цикли, технологічні операції 21 29 РОЗДІЛ 3 31 ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАВДАННЯМ 31 ВИСНОВОК 45 ЛІТЕРАТУРА 47

  8. Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю
    Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

  9. Управління проектами
    1. Основні форми проектних структур, їх переваги та недоліки 3 2. Формування і розвиток команди проекту. Роль менеджера проекту 11 Задачі 19 26. За вихідними даними необхідно: 1) визначити очікуваний час виконання робіт; 2) побудувати сітковий графік, який відображає проект, визначити загальний час виконання проекту та критичний шлях; 3) визначити найімовірніший час на здійснення проекту. Проект розробки та виведення на ринок нового товару Код роботи Назва (зміст) роботи Попередня робота Оптимісти-чний час, тижнів Найімовірні-ший час, тижнів Песимісти-чний час, тижнів 711 Пошук та відбір ідей нового товару - 3 6 9 712 Планування маркетингового дослідження ринку - 1 3 7 721 Розробка прототипу товару 711 2 3 6 722 Проведення маркетингового дослідження ринку 712 1 2 3 731 Підготовка рекламної кампанії 721, 722 2 4 7 732 Перепідготовка персоналу 721 1 2 4 733 Модернізація обладнання 721 2 3 5 741 Проведення передпродажних рекламних заходів 731 2 4 6 742 Виробництво пробної партії нових товарів 732, 733 2 3 5 751 Організація масового виробництва 741, 742 4 5 10 ЛІТЕРАТУРА 23

  10. Управління проектами
    1. Моделювання і календарне планування ресурсів. 2 2. Поняття та класифікація проектних ризиків. Управління проектними ризиками. 7 Список використаної літератури 17

  11. Управління проектами
    1. Місце, функції і сучасні тенденції планування та контролю в управлінні проектами 3 2. Оцінка і планування ресурсів та побудова ресурсних гістограм 10 Задача 1 14 Проекти В і С мають однакові витрати, результати та тривалості життєвого циклу. Норма дисконту становить 10 %. Провести порівняльну оцінку даних проектів і вибрати кращий з них за допомогою визначення: чистого приведеного прибутку за звичайною та модифікованою методикою, індексу рентабельності інвестицій та внутрішньої норми прибутковості. Рік існування проекту Витрати, млн. грн. Грошові надходження, млн. грн Проект В Проект С Проект В Проект С 1-й 5 15 0 5 2-й 10 10 5 5 3-й 20 10 10 10 4-й 0 0 15 10 5-й 0 0 15 15 Разом 35 35 45 45 Задача 2 17 Бюджет всього проекту становить 200000 грн., термін виконан¬ня 4 місяці. За перший місяць проектна команда мала виконати 50 % обсягів певної роботи, вартість якої 70000 гривень. Фактично було зроб¬лено 35 % обсягів робіт і витрачено при цьому 55000 гривень. Оцінити хід виконання проекту стосовно бюджету; враховуючи дану тенденцію, визначити прогнозну вартість проекту; провести оцін¬ку своєчасності виконання проекту; визначити прогнозні остаточні вит¬рати на проект. Список використаної літератури 18

  12. Управління проектами
    1. Особливості сіткових стрілчатих графіків 4 2. Програмне забезпечення управління проектами 8 Список використаних джерел 14

  13. Управління проектами
    Індивідуальні завдання (контрольні роботи) Оцінка рівня здобуття студентами всіх форм навчання практичних навичок з дисципліни проводиться на основі виконання ними індивідуальних завдань (контрольних робіт). Індивідуальні завдання (контрольні роботи) з курсу «Управління проектами» мають наскрізний характер і полягають у розробці моделі управління проектом, який здійснюється на підприємстві, де студент проходить практику. Тема проекту затверджується науковим керівником магістранта і залежить від: • профілю та завдань магістерської програми; • профілю та особливостей діяльності підприємства; • тематики дипломної роботи студента; • цільового замовлення підприємства-бази практики. Це може бути любий економічний, організаційний, технічний, маркетинговий, фінансовий, консалтинговий та інший проект. Для будь-якого проекту індивідуальне завдання (контрольна робота) оформлюється письмово і має типову структуру та зміст. Зміст 1. Загальна характеристика та основні параметри проекту 3 2. Організаційна структура проекту 5 3. Робоча структура проекту 6 4. Сітьове планування проекту 10 5. Календарне та бюджетне планування проекту 11 6. Управління проектними ризиками 20 7. Управління командою проекту 21 Висновок 22 Література 24

  14. Управління проектами
    Вступ 3 Розділ 1. Основні елементи проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 4 - характеристика проекту - мета проекту - учасники проекту - життєвий цикл проекту - оточення проекту Розділ 2. Планування проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 7 - розробка сітьової моделі проекту - структуризація проекту Розділ 3. Аналіз ризиків проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 12 - ідентифікація ризиків - якісний аналіз ризиків Розділ 4. Управління реалізацією проекту : «Відкриття розважального центру «ххх» 17 Висновки 28 Список використаних джерел 29 Додатки 30

  15. Управління проектами
    1. Особливості сіткових стрілчастих графіків 3 2. Формування і розвиток команди проекту. Роль менеджера проекту 8 3. Програмне забезпечення управління проектами 13 Список використаної літератури 19

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua