Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Організація спортивно-рекреаційних приміщень при готельних комплексах (ID:2915)
| Размер: 203 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 29.07.2003 |
СодержаниеВступ
1. Загальна характеристика організаційної та господарської діяльності підприємства 6
2. Організація приміщень спортивно-рекреаційного обслуговування в підприємстві готельного господарства 10
2. 1. Організація спортивно - рекреаційних приміщень на прикладі туристичного комплексу “Ялта” 21
3. Удосконалення організації приміщень спортивно- рекреаційних приміщень при готельних комплексах 25
Висновки 32
Використана література: 33
Додатки 34

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Організація обслуговування харчування в туристичних та готельних комплексах
    1. Що таке культура застілля? 3 2. Отримання та підготовка посуди, приборів, столової білизни для обслуговування відвідувачів: основні прийоми та особливості 6 3. Яка техніка безпеки у роботі офіціантів? 8 4. Порядок подачі закусок, блюд та напоїв у закладах харчуванні 10 5. Правила поведінки у закладах харчування 12 6. Які існують схеми обов'язкової сертифікації готельних послуг 13 Список використаної літератури: 16

  2. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Коротка характеристика ресторану 13 2.2. Економічні показники ресторану 19 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22 3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22 3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33 4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33 4.2. Технологія впровадження пропозицій 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

  3. Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4 1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20 2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35 3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35 3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

  4. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах
    1. Форми управління готелями в світі та в Україні. 3 2. Служби обслуговування в готелі. 7 Анкета готелю ХХХ 11 Список використаної літератури 15

  5. Організація роботи міжнародних готельних ланцюгів
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи організації роботи міжнародних готельних ланцюгів 5 1.1. Сутність і види об’єднань готельних підприємств та їх особливості в готельному бізнесі 5 1.2. Організаційний та економічний механізм створення і функціонування готельних мереж 12 Розділ ІІ. Організація обслуговування проживаючих в готелі «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика готелю 20 2.2. Дослідження організації процесу надання послуг готелю «Назва» 23 2.3. Інноваційні форми обслуговування готелю «Назва» 31 Розділ ІІІ. Контроль якості в готелі «Назва» 37 Висновки 41 Список використаних джерел: 42

  6. контрольна робота з предмету організація роботи в готельних і туркомплексах
    1.Перспективи розвитку клубних готелей (готелей клубного типу) в Україні 3 2. Проблеми діяльності клубних готелів в Україні та шляхи їх вирішення (на прикладі готелю "Назва") 18 3. Список використаної літератури і джерел 31

  7. Контрольна робота з предмету організація роботи в готельних і туркомплексах
    1.Перспективи розвитку клубних готелей (готелей клубного типу) в Україні 3 2. Проблеми діяльності клубних готелів в Україні та шляхи їх вирішення (на прикладі готелю "Назва") 25 3. Список використаної літератури і джерел 35

  8. Організація послуг розміщення в готельних підприємствах Русь і Турист
    Описання послуг розміщення в готелях Русь і Турист

  9. Маркетинг спортивно-оздоровчоi дiяльностi
    1. Ринок спортивно-оздоровчих послуг в Україні 3 2. Позицiонування послуг фітнес-клубів 7 3. Поняття маркетинговоi зони. 15 4. Скласти рекламний бюджет i рекламний план просування новоi послуги на ринок на прикладi спортивно-оздоровчоi органiзацii 17 Література 24

  10. ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПЛЕКСАХ
    1. Структура туризму виходячи з системного підходу. 3 2. Проаналізуйте основні форми туризму організації харчування туристів в польоті. 3 3. Роль туристських ресурсів в туризмі. 8 4. Основні туристські центри та їх насиченість туристськими об'єктами 9 5. Педагогічні основи туризму як засобу освіти і виховання. 12 6. Пріоритети розвитку туризму в Україні. 14 Список використаних джерел 17

  11. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі „...”
    Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Специфіка процесу обслуговування – теоретичні аспекти 6 1.2. Аналіз технології обслуговування 10 1.3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані при готелі 12 РОЗДІЛ ІІ. ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАНУ „НАДІЯ” 16 2.1. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства 16 2.2. Кухня ресторану 23 2.3. Привабливість ресторану „Надія” 24 2.4. Інтер‘єр та атмосфера ресторану „Надія” 25 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ГОТЕЛІ 27 3.1. Аналіз підготовки до обслуговування 27 3.2. Аналіз технології обслуговування 29 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ 32 4.1. Гостинність – „секретний елемент” обслуговування 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

  12. Організація роботи менеджера при складанні кредитного плану
    1. Сутність кредитного плану. 3 2. Форми та види кредиту 3 3. Визначення ціни кредитних ресурсів. 10 4. Порядок роботи менеджера з кредитного планування. 13 Література. 16

  13. Організація роботи менеджера при підготовці ділової пропозиції
    Вступ. 3 Види службових документів. 3 Робота менеджера при підготовці ділової пропозиції. 7 Висновок. 10 Література. 11

  14. Організація роботи менеджера при складанні бюджету продажів
    Вступ. 4 1. Види бюджетів підприємств і послідовність їх складання 5 2. Поняття та приклад бюджету продажу. 6 3. Організація роботи менеджера при складанні бюджету продажів. 7 Література. 21

  15. Організація харчування туристів при проведенні масових заходів
    ВСТУП 3 1. ЗАКЛАДИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 5 1.1. Види масових заходів в туризмі та їх характеристика 5 1.2. Характеристика закладів ресторанного господарства, що використовуються при проведенні масових заходів 8 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ МАСОВИХ ЗАХОДІВ 14 2.1. Обслуговування учасників масових заходів під час їхнього проведення 14 2.2. Обслуговування учасників масових заходів в місцях проживання 22 2.3. Спеціальні форми організації харчування учасників масових заходів 28 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua