Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Комерційна діяльність фірмового магазину (ID:2952)
| Размер: 52 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 28.07.2003 |
СодержаниеВступ. 3
1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних
(спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5
2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7
3. Формування асортименту та вивчення попиту
покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13
4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15
5. Форми продажу і методи обслуговування в
універсальному (спеціалізованому) магазині 17
6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24
7. Висновки і пропозиції 27
Перелік використаної літератури 31
Додатки
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    Вступ 3 1. Закупівля товарів як функція комерційної діяльності 5 2. Економіко-організаційна характеристика підприємства 8 3. Аналіз надходження товарів 12 4. Договірна робота на підприємстві 15 5. Закупівельна політика підприємства 18 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 30

  2. Комерційна діяльність контрольна
    Завдання 3. Третє завдання присвячене дослідженню ефективності управління комерційною діяльністю підприємства. На першому етапі необхідно побудувати детальну структуру підрозділів, що виконують комерційні функції, навести функціональний аналіз їх обов'язків та повноважень, визначити та дослідити взаємостосунки з іншими підрозділами підприємства. На другому етапі провести аналіз ефективності укладення комерційних угод (4-5 різновидів за різними ознаками, а саме: обсягами, терміновістю оплати, формою оплати, складністю внутрішньо групового асортименту і т. ін.). Результати занести в таблицю 3. По результатах проведеного дослідження скласти пояснювальну записку та визначити шляхи підвищення ефективності управління комерційної діяльності на підприємстві. Література 9

  3. Контрольна робота комерційна діяльність
    1 Вартісний аналіз витрат на виробництво за обсяги закупок матеріальних ресурсів 3 2 Порядок проведення аналізу використання виробничих запасів 10 3 Характеристика та основні форми роздрібної торгівлі 20 Список літератури 28

  4. Комерційна діяльність торгівельного підприємства та її ефективність
    Вступ 3 1. Роль та значення комерційної діяльності в умовах ринкової економіки 5 2. Сучасний стан організації комерційної діяльності на підприємстві "Вест Лайн Дистрибьюшн" 13 3. Джерела постачання товарів на ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 25 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності та оцінка її ефективності ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 26 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 46 Додатки 48-53

  5. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність
    Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

  6. Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6 2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25 3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46 4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49 Висновки 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68

  7. Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
    Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13 1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24 3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27 4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31 5. Сервісне обслуговування 34 6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45

  8. Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
    Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

  9. Створення особистого фірмового стилю
    1. Створення логотипу фірми 3 2. Створення бейджів для співпрацівників фірми 5 3. Створення фірмових бланків 11 4. Підбір кольорів для фірмових логотипів та бейджів 12 Список використаної літератури 14 Додатки 15

  10. Собівартість: розрахункова, фабрична, виробнича, комерційна
    Вступ 3 Собівартість: розрахункова, фабрична, виробнича, комерційна 3 Висновки 18 Список використаної літератури 20

  11. Комерційна робота з оптової закупівлі товарів
    Реферат до курсової Вступ 3 1. Суть, роль і зміст закупівельної роботи 5 2. Вивчення і пошук комерційних товарів 6 3. Організація господарських зв’язків з постачальниками товарів 7 4. Оптові ярмарки та їх роль в закупівлі товарів 8 5. Оптові продовольчі ринки та їх роль в закупівлі товарів 10 6. Дрібнооптові магазини - склади 13 7. Ознайомлення з торговельним підприємством 14 8. Характеристика господарської діяльності підприємства 18 8.1. Дослідження товарної політики 22 8.2. Цінова політика і політика розповсюдження товарів 26 Висновки і пропозиції 29 Використана література 31

  12. Тема: Бізнес план магазину хлібо-булочних виробів
    Супровідний лист 2 Візитна картка підприємства 3 Резюме 4 Вступ 5 1. Огляд галузі, конкурентів, продукції, ринку і споживачів 7 1.1. Мета фірми 7 1.2. Опис підприємства і галузі 7 1.3. Вартість товару та ємкість ринку 8 1.4. Якість продукції та її асортимент 9 1.5. Безпека споживання. 15 1.6. Основні споживачі продукту 19 1.7. Конкурентні фірми 19 2. Планування маркетингу і виробництва 20 2.1. Маркетингова стратегія 20 2.2. Цінова політика 21 2.3. Тактика продажів та план обсягів продажів 21 2.4. Виробник устаткування 22 3. Планові підсумки нововведення 23 3.1. Організаційно – правова форма підприємства і його структура 23 3.2. План розвитку 25 3.3. Фінансовий план 26 Висновок 26 Інвестиційна заявка 32

  13. Асортимент та визначення якості напівкопчених ковбас на прикладі магазину
    ВСТУП 3 РОЗДIЛ 1. ОГЛЯД ЛIТЕРАТУРИ 6 1.1. Формування якостi ковбасних виробiв в процесi виробництва 6 1.2. Сучасний асортимент ковбас та шляхи його розвитку 22 1.3. Вимоги до якостi та шляхи її пiдвищення 27 РОЗДIЛ 2. ДОСЛIДНА ЧАСТИНА 34 2.1. Об’єкт та методи дослiдження 34 2.2. Аналiз асортименту напiвкопчених ковбас у магазинi „Назва” 38 ВИСНОВКИ I ПРОПОЗИЦIЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

  14. Бухгалтерський облік орендних операцій (на прикладі магазину ДП “Мрія”)
    ВСТУП 3 1.Економічна сутність орендних операцій 5 2. Економіко – правовий аналіз та огляд нормативної бази і спеціальної літератури 10 3. Організаційно – економічна характеристика підприємства ДП “Мрія” 14 4.Проектування системи первинного обліку і документообороту орендних операцій 19 5.Облік операцій з оперативної оренди 23 6.Облік операцій з фінансової оренди 29 7.Облік орендних операцій в умовах застосування ПЕОМ 32 8. Проблеми та шляхи удосконалення обліку орендних операцій 34 Висновки і пропозиції 36 Список використаної джерел 38 Додатки 40

  15. Якість обслуговування покупців, як фактор конкурентоспроможності магазину (Організація та технологія торгівлі)
    ВСТУП 3 1. Сутність товарного асортименту на фактори, які впливають на його формування у магазинах 5 2. Дослідження конкурентного середовища ВАТ "Назва" 15 3. Аналіз та оцінка товарного асортименту магазину ВАТ "Назва" 22 4. Дослідження стану товаропостачання у ВАТ "Назва" 26 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua