Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Роль СМИ в Украине (ID:3026)
| Размер: 19 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 23.07.2003 |
Содержание1. Роль СМИ в формировании общественного сознания 3
2. Состояние развития СМИ в Украине и некоторые особенности украинского медийного пространства 5
Литература 12
Приложение 1. Уровень доверия к СМИ в Украине 13
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Правовые реформы в Украине
    Введение 3 1. Общие положения правовой реформы в Украине 5 1.1. Исторический аспект политических реформ в Украине. 5 1.2. Цели и приоритеты правовых реформ в Украине 10 2. Характеристика правовых реформ в Украине 15 2.1. Совершенствование парламентаризма и законотворчества как этапа законодательных реформ 15 2.2. Административная реформа и реформа местного самоуправления как части правовой реформы в Украине. 18 Вывод 33 Литература: 35

  2. История развития психологической мысли в Украине
    ПЛАН Вступление 3 1. Возникновение и развитие психологии в XVII - XIX вв. 4 2. Направления отечественной психологии в ХХ в. 11 3. Культурно-гуманистическая психология в Украине 16 Вывод 22 Список использованной литературы 24

  3. Рынок земельных ресурсов и его состояние в Украине
    ВВЕДЕНИЕ 3 1. Понятие и характеристика земельных ресурсов в Украине и АР Крым в частности 5 2. Понятие и характеристика рынка земельных ресурсов в Украине 12 2.1. Этапы создания рынка земельных ресурсов в Украине 12 2.2. Законодательная база рынка земельных ресурсов в Украине 14 3. Состояние рынка земельных ресурсов в Украине 22 3.1. Проблемы рынка земельных ресурсов в Украине 22 3.2. Перспективы развития рынка земельных ресурсов в Украине 23 3.3. Состояние, проблемы и перспективы развития рынка земельных ресурсов в АР Крым 28 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 31 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ 35

  4. СТАНОВЛЕНИЕ И РАЗВИТИЕ МАРКЕТИНГА В УКРАИНЕ ПОСЛЕ РАЗВАЛА СССР
    ВВЕДЕНИЕ 3 1. Экономическая, политическая и культурная среда в Украине после развала Советского Союза 5 2. Рыночная трансформация экономики Украины 20 3. Использование принципов маркетинга в украинской экономике 39 4. Адаптация потребителей к рыночным изменениям 55 5. Влияние маркетинговых коммуникаций на развитие маркетинга 66 6. Сравнительный анализ ведущих отраслей экономики 86 ВЫВОДЫ 99 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ 102 ПРИЛОЖЕНИЯ 105

  5. Содержание и задачи экономического анализа деятельности туристических предприятий в условиях формирования рыночных отношений в Украине
    1. Содержание и задачи экономического анализа деятельности туристических предприятий в условиях формирования рыночных отношений в Украине 2 Задача 1 7 Задача 2 9 Використана літератури 14 Задача 1 Розрахуйте показники фондовіддачі, фондоємкості та фондооснащеності основних фондів, а також їх рентабельність, якщо: А) обсяг виробничих послуг протягом року становив - 500(млн.грн); Б) первісна (балансова) вартість основних фондів - 2500(млн.грн.); В) середньоспискова чисельність працівників -120 чол; Г) прибуток (доход) підприємства -150 (млн.грн); Д) середньорічна вартість основних фондів - 100,7 (млн.грн). Задача 2 Проаналізувати загальний фінансовий стан туристичного підприємства. Скласти таблицю порівняльного аналітичного балансу пасиву. Зробити висновки. Використана літератури

  6. Роль неофредизму в 50-60 р.р. ХХ ст.
    Зміст Вступ 3 1. Загальні засади неофрейдизму 4 2. Неофрейдизм Е.Фромма 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14

  7. Економічна роль держави
    1. Економічна роль держави 3 1.1. Економічні функції держави 3 1.2. Встановлення економічних функцій Української держави 6 1.3. Економічна політика держави її роль в державному регулюванні економіки 7 2. Конкуренція її види та значення 11 1.1. Сутність конкуренції 11 1.2. Види конкуренції, та їх значення в ринковій та змішаній економічних системах 12 Список використаної літератури 17

  8. Релігія та її роль у суспільстві
    1. Соціальні функції релігії 3 2. Принципи аналізу ролі релігії в суспільстві 5 3. Моральне значення релігійного світогляду 8 4. Релігія як соціальний феномен 11 Список використаної літератури 17

  9. Роль прес-секретаря
    ВСТУП 3 1. Прес-секретар компанії – його роль та функції 4 2. Роль прес-секретаря в організації та здійсненні інформаційних контактів компанії з ЗМІ 7 ВИСНОВКИ 12 Список використаної літератури 13

  10. Економічна роль монополій
    Вступ 3 1. Сутність і виникнення монополій 7 2. Форми і види монополій 16 3. Економічна роль монополії в економіці України 20 Висновок 30 Список використаної літератури 34

  11. Роль профспілок в управлінні персоналом
    Вступ 3 Наукові дослідження ролі профспілок 4 Роль профспілок в соціально-трудових відносинах 8 Профспілка - як засіб керування персоналом 13 Висновок 17 Використана література 18

  12. Роль сім’ї в процесі соціалізації
    Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти соціалізації особистості у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці 5 1.1. Поняття та особливості соціалізації особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації особистості 14 Розділ ІІ. Особливості сімейного виховання як фактору соціалізації особистості дитини 24 2.1. Визначення та соціальні функції сучасної сім’ї 24 2.2. Соціалізація особистості в сім'ї 31 2.3. Статева соціалізація особистості дитини в сім’ї 35 Висновок 46 Список використаної літератури 48 - 50

  13. Роль інвестицій в економічному зростанні
    Вступ 3 1. Розвиток наукової думки з питань інвестиціонної діяльності та її впливу на економічне зростання 4 2. Вплив іноземних інвестицій на економічне зростання в Україні 11 3. Внутрішні інвестиції та їх вплив на економічне зростання 24 Висновки 33 Література 35

  14. Роль вчителя в початковій школі
    Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

  15. Роль мифів в масовій культурі
    ЗМІСТ ВСТУП 3 1. МАСОВА КУЛЬТУРА І PR 5 1.1. Сучасна масова культура 6 1.2. Міфи і сучасне суспільство 10 1.3. Міфи про Public Relations 16 2. РОЛЬ МІФІВ У МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 21 2.1. Міфотворіння 21 2.2. Суспільна свідомість і міфодизайн 23 3. ЗМІ - МІФОВИРОБНИЧА СИСТЕМА В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ СУЧАСНОСТІ 32 3.1. Міфологічний потенціал ЗМІ 32 3.2. Телебачення як "фабрика міфів" 33 3.3. Міфологеми українського телебачення і їхні функції в суспільстві 39 3.4. Міфотворіння преси 45 3.5. Міф і Інтернет 47 ВИСНОВКИ 49 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 52 Актуальність теми курсової роботи полягає у все більш зростаючій ролі Publіc Relatіons в Україні, а також необхідності вивчення всіх їх складових та похідних, одними з яких є міфи, що породжуються масовою культурою. Мета курсової роботи детально розглянути таке поняття, як масова культура сучасності та міфи, які з’являються в ній за допомогою Publіc Relatіons. Предметом курсової роботи є характеристика поняття “міфи масової культури”. Об’єктом курсової роботи є наведення практичних прикладів виникнення міфів в масовій культурі за допомогою ЗМІ. Хронологічні рамки роботи торкаються де яких аспектів ХХ століття, але більша частина курсового розглядається в рамках початку ХХІ століття. Літературна база курсової роботи представлена російськими та іноземними працями, періодичними виданнями та інформацією з мережі Інтернет, яка в основному представляє події українського Publіc Relatіons: Харріс Р. Психологія масових комунікацій, 2001 року; Ньюсом Д., Ван Слейк Терк Д. , Крукеберг Д. «Все о PR. Теорія і практика паблік рілейшенз», 2001 року; Лебедев С.Д. Міфологеми «техничної» свідомості Динаміка техносфери: соціокультурний контекст, 2000 року; MacDonald J.F. One Nation Under Television. - New York: Panteon Books, 1990. Структурно робота складається з вступу, трьох основних частин, висновків та використаної літератури.

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua