Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Картини українського побуту “Пан Халявський” Г. Квітки-Основ’яненко (ID:3039)
| Размер: 10 кб. | Объем: 7 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 23.07.2003 |
СодержаниеЛітература
1. Возняк М. Історія української літератури. – Львів, 1994.
2. Зубков С. Григорій Квітка-Основ’яненко. Життя і творчість. – К., 1978.
3. Квітка-Основ’яненко Г. Твори. У 8 т. – К., 1968-1970.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Опис картини Рафаеля Санті "Сікстинська Мадонна"

  2. Особливості будови міфопоетичної картини світу у поезіях Б.-І.Антонича та Михайля Семенка
    Сочинение

  3. Розробити літературний сценарій анімаційного заходу на тему «Свято Різдва у Музеї народної архітектури та побуту України (с. Пирогово)»
    1. Розробити літературний сценарій анімаційного заходу «Свято Різдва у Музеї народної архітектури та побуту України (с.Пирогово)» 3 2. Пакет до сценарію 22 3. Монтажний лист 23 4. План організації простору 24 5. Дві мізансцени різних епізодів (не першого) 25 6. Афіша 27

  4. Розробити літературний сценарій анімаційного заходу на тему «Свято Різдва у Музеї народної архітектури та побуту України (с. Пирогово)»
    1. Розробити літературний сценарій анімаційного заходу 3 2. Шапка 11 3. Монтажний лист 12 4. План організації простору 14 5. Дві мізансцени різних епізодів 15 6. Афіша 17

  5. Біогеохімія Українського Полісся
    Вступ 3 1. Методологія та результати досліджень біогеохімії українського Полісся 6 1.1. Біогеохімія як наука про геохімічні процеси у біосфері 6 1.2. Біосфера сучасного українського Полісся 9 1.3. Біогеохімія заплавного ґрунтотворення українського Полісся 17 2. Проблеми та перспективи грунтотворення українського Полісся 21 2.1. Результати біогеохімічних досліджень заплавного грунтотворення 21 2.2. Екологічні та біогеохімічні особливості окультурювання заплавних грунтів 27 2.3. Біопродукційна здатність і підвищення родючості заплавних ґрунтів. 29 Висновки 34 Література 41-42 Метою даної роботи є розгляд біогеохімії українського Полісся, сучасного стану та перспектив біосфери регіону. Предметом дослідження є екологічний стан органічних речовин українського Полісся. Об’єктом дослідження є наслідки Чорнобильської катастрофи для біосфери українського Полісся та шляхи подолання сьогоднішнього кризового стану.

  6. Історична спадщина українського книгодруку
    Вступ 3 1. Погляди науковців про витоки українського друкарства 4 2. Виникнення та розвиток друкарства в Україні 11 2.1. Львівська друкарня Івана Федорова. 11 2.2. Видавнича діяльність князя Острозького 15 2.3. Друкарні Львівського братства та Києво-Печерської лаври. 20 2.4. Латинсько-польське книговидання. 24 2.5. Друкарство другої чверті XVII ст. 25 3. Книговидання України: успіхи і проблеми. 28 Висновок 35 Список використаної літератури 36

  7. Особливості українського національного менталітету
    Вступ 3 1. Українська ментальність: основні риси й характеристики 4 2. Історико-філософський зріз проблеми українського менталітету 11 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  8. Природний фактор в етнокультурні українського народу
    Вступ 3 1. Значення природних ресурсів в етнокультурні українського народу 5 2. Проблеми екологічного етногенезу філософії 8 Висновки 12 Список використаної літератури: 13

  9. Соціальна культура проблеми Українського села
    Вступ 3 1. Основи дослідження соціокультурних проблем села 4 2. Соціокультурні проблеми сучасного села в Україні 7 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  10. Народна матеріальна культура українського народу
    ВСТУП 2 ОРНАМЕНТ У ІНТЕР’ЄРІ УКРАЇНСЬКОЇ ОСЕЛІ 3 ОРНАМЕНТАЛЬНІ ДЕТАЛІ У НАРОДНОМУ ОДЯЗІ 5 ВИСНОВОК 21 ЛІТЕРАТУРА 22

  11. Ментальне поле культури. Особливості українського менталітету
    1. Ментальне поле культури 3 2. Особливості українського менталітету 14 Література 21

  12. Олігархія як чинник процесів сучасного українського суспільства
    Розділ І. Олігархія – історія та сучасність 3 Розділ ІІ. Олігархія в посткомуністичних суспільствах 18 2.1. Специфіка українських посткомуністичних реалій 20 Розділ ІІІ. Феномен української олігархії 29 Література: 44 (без вступа і висновка)

  13. Особливості англо-українського перекладу аграрної термінології
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕРМІНИ ЯК МОВНИЙ ЗАСІБ ВИРАЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО АГРАРНОГО ПОНЯТТЯ 1.1. Визначення терміна та терміносистеми 6 1.2. Структурно-семантичні особливості термінів та їх класифікація 8 1.3. Метафора як один із провідних засобів утворення аграрних термінів англійської мови 12 1.4. Словотвірний потенціал фахової термінології, запозиченої з англійської мови 21 РОЗДІЛ ІІ. ПЕРЕКЛАД ФАХОВОЇ АГРАРНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ 2.1. Прийоми перекладу термінів 32 2.1.1. Лексичні способи перекладу термінології 32 2.1.2. Лексико-семантичні та лексико-граматичні прийоми перекладу 33 2.2. Функції та специфіка перекладу термінів у фахових аграрних текстах 38 РОЗДІЛ ІІІ. СПЕЦИФІКА АНГЛО-УКРАЇНСЬКОГО ПЕРЕКЛАДУ АГРАРНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ 3.1. Логіко-семантичне співвідношення професійних понять і відповідних мовних знаків аграрних термінів 48 3.2. Лінгвостилістичні особливості англомовних наукових аграрних текстів з використанням термінології 58 3.3. Специфіка застосування аграрної термінології через призму стилістики тексту 66 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 79

  14. Визвольна війна українського народу (1648-1676 рр.)
    Вступ 3 1. Що робило початок Визвольної війни необхідним, а що можливим 3 2. Як державотворчі пошук Б.Хмельницького вплинули на формування зовнішньополітичної лінії Війська Запорозького 6 3. Чому П.Дорошенку не вдалося об’єднати українські землі у рамках однієї держави та відновити її незалежність 9 Висновок 11

  15. Ринкова атрибутика українського товару, досягнення та перспективи
    Вступ 3 1. Товарна марка як запорука зростання продажу 5 1.1. Поняття торгової марки 5 1.2. Види торгових марок 8 1.3. Торгова марка і ринкова капіталізація компанії 12 2. Методичні засади брендингової діяльності в Україні 20 2.1. Поняття товарного брендингу 20 2.2. Аналіз та оцінка використання брендингу в діяльності підприємствкутеф 21 2.3. Розвиток брендингової діяльності з метою забезпечення бажаних позицій підприємства на ринку 27 3. Моделювання конкурентоспроможності бренда та підвищення його ефективної експлуатації підприємствами 33 3.1. Оцінка ефективності експлуатації товарних брендів 33 3.2. Застосування міжнародних методів оцінки вартості торгової марки у вітчизняній практиці 37 Висновки 42 Література: 44

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua