Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців (ID:3102)
| Размер: 57 кб. | Объем: 49 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 17.05.2005 |
СодержаниеВступ 4
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13
1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19
2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24
3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27
4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31
5. Сервісне обслуговування 34
6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 43
Додатки 45

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
    Вступ 3 1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6 1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6 1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9 1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14 2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19 2.1. Основні відомості про компаніію 19 2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21 2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26 3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32 3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32 3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35 Висновки 40 Література 45 Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48 Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51 Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів

  2. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    Вступ 3 1. Закупівля товарів як функція комерційної діяльності 5 2. Економіко-організаційна характеристика підприємства 8 3. Аналіз надходження товарів 12 4. Договірна робота на підприємстві 15 5. Закупівельна політика підприємства 18 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 30

  3. Комерційна діяльність торгівельного підприємства та її ефективність
    Вступ 3 1. Роль та значення комерційної діяльності в умовах ринкової економіки 5 2. Сучасний стан організації комерційної діяльності на підприємстві "Вест Лайн Дистрибьюшн" 13 3. Джерела постачання товарів на ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 25 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності та оцінка її ефективності ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 26 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 46 Додатки 48-53

  4. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність
    Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

  5. Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6 2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25 3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46 4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49 Висновки 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68

  6. Дослідження поведінки покупців на товарному ринку та їх роль у плануванні виробничих товарів
    АНОТАЦІЯ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7 1.1 Сутність та роль дослідження поведінки покупців на товарному ринку 7 1.2 Методи дослідження товарного ринку та його суб’єктів 14 РОЗДІЛ 2 Аналіз діяльності підприємства на товарному ринку (на прикладі ЗАТ „Тайрекс”) 35 2.1 Загальна організаційно-технічна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз ринку, на якому працює підприємство 48 РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення системи дослідження поведінки покупців на товарному ринку та планування виробничих товарів 62 3.1 Дослідження споживчих переваг методом анкетування 62 3.2 Розробка та маркетинг конкурентоспроможних товарів та послуг 68 ВИСНОВКИ 74 ЛІТЕРАТУРА 78 ДОДАТОК А. Фінансова звітність ЗАТ «Тайрекс» 83 ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85 ДОДАТОК В. Інформація про чисельність працівників ЗАТ „Тайрекс” за окремими підрозділами в 2001-2003 рр. 88 ДОДАТОК Г. Аналіз зовнішніх макроекономічних факторів оточення, що справляють вплив на ЗАТ „Тайрекс” 89 ДОДАТОК Д. Аналіз факторів загроз і можливостей середовища прямого впливу щодо діяльності ЗАТ „Тайрекс” 90 ДОДАТОК Е. Обсяги реалізації продукції ЗАТ „Тайрекс” за видами (тис. грн.) 91 ДОДАТОК Ж. Основні розділи бізнес-плану 92 Розділ 1 Загальні відомості про проект 92 Розділ 2 Аналіз ситуації на ринку 92 Розділ 3 Опис інвестиційного проекту 93 Розділ 4 Виробничий план 93 Розділ 5. План маркетингу 96 Розділ 6 Організаційний план 98 Розділ 7. Оцінка ризиків і страхування 100 Розділ 8. Фінансовий план 102 ДОДАТОК З. Чиста поточна вартість проекту наростаючим підсумком 110

  7. Комерційна робота з оптової закупівлі товарів
    Реферат до курсової Вступ 3 1. Суть, роль і зміст закупівельної роботи 5 2. Вивчення і пошук комерційних товарів 6 3. Організація господарських зв’язків з постачальниками товарів 7 4. Оптові ярмарки та їх роль в закупівлі товарів 8 5. Оптові продовольчі ринки та їх роль в закупівлі товарів 10 6. Дрібнооптові магазини - склади 13 7. Ознайомлення з торговельним підприємством 14 8. Характеристика господарської діяльності підприємства 18 8.1. Дослідження товарної політики 22 8.2. Цінова політика і політика розповсюдження товарів 26 Висновки і пропозиції 29 Використана література 31

  8. Стимулювання продажу товарів
    ВСТУП 3 1. Сутність стимулювання продажу товарів та його місце в комплексі просування 5 2. Класифікація та вибір оптимальних методів стимулювання продажу товарів 11 3. Дослідження організації стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 23 4. Оцінка ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 32 5. Шляхи удосконалення стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 37 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 49

  9. Стимулювання продажу товарів
    ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4 1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7 1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15 2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15 2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19 2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27 3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27 3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35 ВИСНОВКИ 39 ЛІТЕРАТУРА 40-41 Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.

  10. Комерційна діяльність контрольна
    Завдання 3. Третє завдання присвячене дослідженню ефективності управління комерційною діяльністю підприємства. На першому етапі необхідно побудувати детальну структуру підрозділів, що виконують комерційні функції, навести функціональний аналіз їх обов'язків та повноважень, визначити та дослідити взаємостосунки з іншими підрозділами підприємства. На другому етапі провести аналіз ефективності укладення комерційних угод (4-5 різновидів за різними ознаками, а саме: обсягами, терміновістю оплати, формою оплати, складністю внутрішньо групового асортименту і т. ін.). Результати занести в таблицю 3. По результатах проведеного дослідження скласти пояснювальну записку та визначити шляхи підвищення ефективності управління комерційної діяльності на підприємстві. Література 9

  11. Методи продажу товарів та їх ефективність
    ВСТУП 3 1. Роздрібний продаж товарів, як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5 2. Формування товарного асортименту у магазині ТОВ «Назва». Джерела постачання товарів 13 3. Характеристика методів продажу товарів у ТОВ «Назва» та їх ефективність 20 4. Шляхи удосконалення торгівельного обслуговування споживачів у ТОВ «Назва» 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 44

  12. Контрольна робота комерційна діяльність
    1 Вартісний аналіз витрат на виробництво за обсяги закупок матеріальних ресурсів 3 2 Порядок проведення аналізу використання виробничих запасів 10 3 Характеристика та основні форми роздрібної торгівлі 20 Список літератури 28

  13. Комерційна діяльність фірмового магазину
    Вступ. 3 1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних (спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5 2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7 3. Формування асортименту та вивчення попиту покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13 4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15 5. Форми продажу і методи обслуговування в універсальному (спеціалізованому) магазині 17 6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24 7. Висновки і пропозиції 27 Перелік використаної літератури 31 Додатки

  14. Облік витрат продажу покупних товарів
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні основи управлінського обліку витрат виробничих діяльності 4 1.1 Економічна сутність та класифікація витрат 4 1.2 Огляд нормативної бази та літературних джерел з управлінського обліку витрат виробничої діяльності 9 1.3 Теоретичні та методологічні основи управлінського обліку витрат 11 РОЗДІЛ 2. Управлінський облік розподілу витрат на виробництво 16 2.1 Техніко-економічна характеристика господарської діяльності ВАТ "Рівненська кондитерська фабрика" 16 2.2 Організація бухгалтерського та управлінського обліку на підприємстві 18 2.3 Особливості управлінського обліку та аналізу розподілу витрат на виробництво 23 РОЗДІЛ 3. Економічний аналіз розподілу витрат на виробництво 24 3.1 Методологічні основи економічного аналізу розподілу витрат на виробництво 24 3.2 Економічний аналіз витрат на виробництво на ВАТ "Рівненська кондитерська фабрика" 32 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТОК А. Класифікація витрат на виробництво і реалізацію продукції 40 ДОДАТОК Б. Типова номенклатура статей калькуляції собівартості одиниці продукції у виробничому підприємництві 40 ДОДАТОК В. Номенклатура і зміст статей витрат на утримання і експлуатацію устаткування 41 Додаток Г. Номенклатура і зміст статей загальновиробничих витрат 42 ДОДАТОК Д. Номенклатура і зміст статей загальногосподарських витрат 43

  15. Організація продажу товарів для дітей
    ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів для дітей 10 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ "Дитячий світ" 12 4. Шляхи оптимізації організації продажу товарів для дітей на даному підприємстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua