Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Естетичні аспекти сучасних відносин (ID:3213)
| Размер: 22 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 07.06.2005 |
СодержаниеВСТУП 1
ПОНЯТТЯ ЕСТЕТИКИ ТА ЇЇ ЗВ’ЯЗОК З СУСПІЛЬНИМИ ВІДНОСИНАМИ 2
ЗМІНА ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ В СУЧАСНОМУ СВІТОГЛЯДІ 5
ПРОБЛЕМА ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ Й ІДЕАЛУ В ЕСТЕТИЦІ 6
ДОЦІЛЬНІСТЬ ЯК МІРА ВЛАСТИВОСТЕЙ ПРЕДМЕТА СЕРЕД ІНШИХ КАТЕГОРІЙ ЕСТЕТИКИ 7
МОВА ТА ЇЇ ЕСТЕТИЧНИЙ ЧИННИК У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ 10
ВИСНОВОК 11
ЛІТЕРАТУРА 12
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Естетичні та правові аспекти застосування реклами у фармакологічному бізнесі
    Вступ 3 Етика в фармакологічному бізнесі 4 Критерії просування лікарських засобів ВООЗ 5 Законодавчій аспект реклами лікарських засобів 9 Висновок 16 Список використаної літератури 19

  2. Україна в системі сучасних міжнародних відносин головні напрямки її зовнішньополітичної діяльності
    Вступ 3 1. Україна в системі сучасних міжнародних відносин на сучасному етапі 5 2. Україна в загальноєвропейському політичному процесі 8 3. Головні напрямки зовнішньополітичної діяльності України на сучасному етапі 14 Висновки 16 Список літератури 19

  3. Естетичні напрямки
    Вступ 3 1. Імпліцитна естетика 4 2. Експліцитна естетика 7 3. Нонкласичні естетичні напрямки ХХ ст. 9 Висновок 17 Література 18

  4. Естетичні вимоги до робочого середовища
    Вступ 3 1. Сутність та значення умов праці на виробництві 4 2. Поняття і види робочих місць, їх раціональна організація 6 3. Характеристика естетичних вимог до робочого середовища 9 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  5. Естетичні ідеї західноєвропейських міст
    Вступ 3 1. Становлення та розвиток західноєвропейських міст як торговельних і культурних центрів 4 2. Розвиток культури й мистецтва західноєвропейських міст 9 Висновки 13 Список літератури 14

  6. Естетичні категорії: "трагічне" та "комічне"
    Вступ 3 1. «Трагічне» як естетична категорія 4 2. Естетична категорія «комічне» 14 Висновок 21 Список використаної літератури 23

  7. Художньо-естетичні течії європейської культури 19 ст.
    1. Новий соціальний і духовний досвід та його породження — індивідуалістична культура 3 2. Формування історичного погляду на особу і зумовленого ним художнього методу реалізму 9 3. Філософський песимізм і волюнтаризм 14 та творчість імпресіоністів і постімпресіоністів 14 Література 20

  8. естетичні й етичні категорії в Портреті доріана Грея О. Уайльда
    ВСТУП …………………………………………………………………….3 1. Поняття «категорія» у філософії та естетиці …………………………5 2. Витоки естетичної теорії Оскара Уайльда…………………………….7 3. «Краса» і «аморальність» як риси естетизму у романі «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда) …………………………………………...9 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………..14 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………….15

  9. Ідейно-естетичні принципи імпресіонізму, його видатні майстри
    Вступ 3 1. Ідейно-естетичні принцип імпресіонізму та їхній розвиток в різних галузях мистецтва 4 2. Видатні майстри імпресіонізму 7 Висновки 9 Література 10

  10. філософія Гра як феномен людського буття Особистісні риси та естетичні уподобання
    Гра як феномен людського буття Вступ 3 1. Властивості та значення гри 4 2. Гра як феномен людського буття 10 Висновки 13 Список літератури 14 Особистісні риси та естетичні уподобання Вступ 15 1. Вивчення особистості з точки зору теорії особистісних рис 16 2. Формування естетичних уподобань 20 Висновки 25 Список літератури 26

  11. Теоретичні аспекти стратегічного розвитку
    Вступ 3 1. Стратегічні альтернативи розвитку підприємства 4 2. Загальні принципи формування стратегій 7 3. Основні конкурентні стратегії 13 4. Розгляд і вибір базових конкурентних стратегій 18 Висновки 26 Література 27 Додаток 1 Вибір БКС по позиціях продуктового профілю 28 Додаток 2 Головні й основні конкуренти по продукту 29 Додаток 3 Продуктово-маркетингова стратегія/програма (основна позиція) 30

  12. Регіональні аспекти зовнішньоекономічних зв’язків Афганістану
    ВСТУП 3 1. Значення і види зовнішньоекономічних зв’язків країни, загальні закономірності і принципи їх розвитку 5 2. Фактори територіальної організації та розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Афганістану 14 3. Зовнішня торгівля Афганістану, її товарна і територіальна структура. Міжнародні торговельні та економічні союзи країни 22 4. Зовнішні зв’язки країни в банківсько-кредитній, фінансово-інвестиційній, освітньо-науковій, транспортно-комунікаційній та техніко-технологічній сферах 32 5. Проблеми і перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Афганістану 36 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42

  13. Регіональні аспекти зовнішньоекономічних зв’язків Сінгапуру
    ВСТУП 3 1. Значення і види зовнішньоекономічних зв’язків країни, загальні закономірності і принципи їх розвитку 6 2. Фактори територіальної організації та розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Сінгапуру 13 3. Зовнішня торгівля Сінгапуру, її товарна і територіальна структура. Міжнародні торговельні та економічні союзи країни 22 4. Зовнішні зв’язки країни в банківсько-кредитній, фінансово-інвестиційній, освітньо-науковій, транспортно-комунікаційній та техніко-технологічній сферах 31 5. Проблеми і перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Сінгапуру 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

  14. Регіональні аспекти зовнішньоекономічних зв’язків Германії
    ВСТУП 3 1. Значення і види зовнішньоекономічних зв’язків країни, загальні закономірності і принципи їх розвитку 5 2. Фактори територіальної організації та розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Німеччини 12 3. Зовнішня торгівля Німеччини, її товарна і територіальна структура. Міжнародні торговельні та економічні союзи країни 19 4. Зовнішні зв’язки Німеччини в інших сферах 37 5. Проблеми і перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Німеччини 39 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

  15. Регіональні аспекти зовнішньоекономічних зв’язків Китаю
    Вступ 3 1. Значення і види зовнішньоекономічних зв'язків країни, загальні закономірності і принципи їх розвитку 5 2. Фактори територіальної організації та розвитку зовнішньоекономічних зв'язків Китаю 9 3. Зовнішня торгівля країни, її товарна і територіальна структура. Міжнародні торговельні та економічні союзи країни 15 4. Зовнішні зв'язки країни в банківсько-кредитній, фінансово-інвестиційній, освітньо-науковій, транспортно-комунікаційній та техніко-технологічній сферах 21 5. Проблеми і перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Китаю 27 Висновки 31 Список літератури 33

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua