Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Особливості взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування в готельному комплексі “Братислава” (ID:351)
| Размер: 39 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 03.08.2004 |
СодержаниеВступ 3
1. Ефективність використання готельного господарства в Україні 5
2. Характеристика готелю 9
3. Організаційно-управлінська та економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 13
4. Аналіз стану особоливостей взаємовідносин в системі “гість-послуга” в технології обслуговування готельного комплесу “Братіслава” 19
5. Кваліфікація обслуговуючого персоналу 27
Висновки та пропозиції 30
Список використаної літератури: 31

ЛитератураСписок використаної літератури: 1. Туристичні фірми Києва від “а” до “я”. – К.: Одекс Плюс, 1999. –296с. 2. Кузнецова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. – К.: Інститут туризму, 1997.-176с. 3. Туристические услуги в киеве от “а” до “я”. – К.:Одекс Плюс, 2000-272с. 4. Герасименко В.Г. Основи туристстичного бізнесу. –Одесса: Черноморье, 1997. –160с. 5. Проблеми міжнародного туризму. – К.: Інститут туризму, 1997. –264с. 6. З історії вітчизняного туризму. –К.: Інститут туризму, 1997.- 280с. 7. Розвиток туризму в Україні.- К.: Інститут туризму, 1997.- 245с.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
    Вступ 3 1. Роль організації харчування в обслуговуванні туристів готельними комплексами 5 1.1 Напрямки зростання ефективності функціонування підприємств харчування на ринку туристичних послуг 5 1.2 Організація обслуговування споживачів підприємствами громадського харчування готельного комплекса 10 2. Аналіз організації харчування туристів у готелі “Русь” 15 2.1. Інфраструктура готеля “Русь” та її ефективність 15 2.2 Розробка рекомендації, щодо вдосконалення обслуговування туристів що проживають у готелі “Русь” 22 Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 33

  2. Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
    Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39

  3. Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
    Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

  4. Особливості технології обслуговування споживачів по типу «шведський стіл», та шляхи її вдосконалення
    Вступ 3 Розділ І Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 Розділ II Характеристика досліджуваного підприємства 11 Розділ III Аналіз роботи "шведської" лінії на досліджуваному підприємстві 22 Розділ IV. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 32 Висновки і пропозиції 34 Список використаної літератури 37 Додатки 39

  5. Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі
    1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12

  6. Організація роботи приміщеннь і підприємств побутового обслуговування в готельному господарстві
    Вступ 3 1. Теоретичні аспекти організація роботи приміщень і підприємств побутового обслуговування в готельному господарстві 5 2. Характеристика готелю Прем'єр Палас 11 3. Організація діяльності готелю 23 4. Аналіз стану організації роботи приміщень і підприємств побутового обслуговування 31 Висновок 34 Список використаної літератури 37

  7. Особливості приватизації в агропромисловому комплексі
    Вступ 3 1. Особливості приватизації майна радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств 5 2. Приватизація майна підприємств, які переробляють сільськогосподарську сировину 11 3. Приватизація інших підприємств агропромислового комплексу 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  8. Психологічні особливості розвитку подружніх взаємовідносин
    Реферат Доповідь Роздатковий матеріал ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПОДРУЖНІХ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 11 1.1. Сім’я та її функції у соціально-психологічних дослідженнях 11 1.2. Міжособистісна комунікація між подружжям та її порушення 17 Висновок до першого розділу 33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ У СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ПОДРУЖНІХ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДОЇ СІМ’Ї 34 2.1. Психологічні особливості формування подружньої пари молодої сім’ї 34 2.2. Фактори сімейного благополуччя, стадії та кризові періоди у взаємостосунках молодої сім’ї 46 2.3. Причини та наслідки подружніх конфліктів як прояв негативного досвіду міжособистісних стосунків в молодій сім’ї 56 Висновки до другого розділу 66 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПОДРУЖНІХ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДОЇ СІМ’Ї ТА МОЖЛИВОСТІ ЇХ КОРЕКЦІЇ 67 3.1. Організація та діагностичний інструментарій дослідження 67 3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 77 3.3. Особливості психологічної роботи як можливість корекції подружніх взаємостосунків 89 Висновок до третього розділу 100 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105 ДОДАТКИ 111-114

  9. Особливості нормування праці у діючому готельному підприємстві
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Сутність нормування праці та його роль в організації праці 5 1.2. Нормативно-правова база нормування праці 10 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Фінансова характеристика готелю 16 2.2. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 25 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 28 3.1. Аналіз стану нормування праці в організації 28 3.2. Аналіз організації і нормування праці в готелі 32 3.3. Оцінка ефективності організації і нормування праці 40 РОЗДІЛ 4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44 4.1. Організаційно-економічний механізм удосконалення нормування праці 44 4.2. Покращення нормування праці в готелі 53 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62 Звітність

  10. Сучасні технології, як запорука високого рівня обслуговування в діючих підприємствах ресторанного господарства
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 9 Розділ 2. Характеристика досліджуваного підприємства 27 Розділ 3. Аналіз роботи досліджуваного підприємства по визначеній темі курсової роботи 31 Розділ 4. Резерви вдосконалення роботи досліджуваного підприємства 42 Висновки 47 Література 48 Додатки 50

  11. Авальний кредит як фінансова послуга
    Вступ 3 1. Методологічні основи вексельної форми фінансових взаєморозрахунків 6 1.1. Кредити, пов'язані з вексельним обігом 6 1.2. Cутнicть авалювання векселів . 11 2. Дослідження досвіду використання вексельного авалю в Україні 15 2.1 Практика авального кредитування в різних галузях народного господарства 15 2.2 Практика авального кредитування на прикладі «назва» 20 3. . Удосконалення окремих елементів вексельного обігу в Україні. 26 3.1 Недоліки вексельного обігу в Україні та шляхи його можливого покращання. 26 3.2. Правові аспекти авального кредитування в Україні. 32 Висновок 37 Список використаної літератури: 38

  12. Особливості технології виготовлення заморожених та сухих йогуртових продуктів
    Вступ 3 1. Склад заквасок та особливості виготовлення йогуртів 5 2. Особливості технології та харчова цінність заморожених йогуртових продуктів 10 3. Особливості технології та харчова цінність сухих йогуртових продуктів 17 Висновок 28 Список використаної літератури 30

  13. Особливості технології виготовлення заморожених та сухих йогуртових продуктів
    Вступ 3 1. Склад заквасок та особливості виготовлення йогуртів 5 2. Особливості технології та харчова цінність заморожених йогуртових продуктів 10 3. Особливості технології та харчова цінність сухих йогуртових продуктів 17 Висновок 28 Список використаної літератури 30

  14. Товарна сутність послуги. Нова послуга як продуктова iнновацiя
    Товарна сутність послуги 3 Нова послуга як продуктова iнновацiя 7 Список використаної літератури 18

  15. Особливості обслуговування в готелі іноземних туристів
    Вступ 3 1. Історія та сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 5 1.1. Історія розвитку іноземного туризму та матеріальної бази обслуговування іноземців в Україні 5 1.2. Сучасний стан розвитку іноземного туризму в Україні 13 2. Матеріальна база розміщення та обслуговування іноземних туристів в готелях України 21 2.1. Характеристика сучасного стану матеріальної бази розміщення для іноземних туристів в Україні 21 2.2. Особливості надання послуг іноземним туристам в готелях України 31 Висновки та пропозиції 40 Список використаної літератури 43

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua