Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна робота з статистики надання туристичних послуг (ID:3949)
| Размер: 17 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 03.08.2005 |
СодержаниеВаріант 2

1. Статистичні оцінки туристичних ресурсів 3
2. Статистичний аналіз діяльності персоналу турфірми 6
Список використаних джерел 10

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Джерела доходів від надання туристичних послуг у туроператора
    Вступ……………………………………………………………………………. 3 1. Сутність і роль доходу підприємств туристичного бізнесу……………… 4 2. Механізм формування доходу…………………………………………….. 6 3. Синтетичний та аналітичний облік доходів туристичної фірми. Документування доходів……………………………………………………… 14 Висновок………………………………………………………………………… 21 Список використаної літератури……………………………………………… 22

  2. Правовідносини туриста та турфірми в процесі заключення угоди на надання туристичних послуг
    Предмет: Міжнародне туристичне право Вступ 3 1. Загальна характеристика конституційно–правових основ туризму в Україні 3 2. Система законодавства України про туризм 8 3. Правовідносини туриста та турфірми 10 Висновки 18 Література. 20

  3. Правовідносини туриста та турфірми в процесі заключення угоди на надання туристичних послуг
    Вступ 3 1. Організаційні вимоги до туристичних фірм 4 2. Загальні вимоги до укладання договорів при здійсненні туристичної діяльності 6 3. Договір на туристичне обслуговування 14 Висновки 21 Література. 22 Предмет: Міжнародне туристичне право

  4. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

  5. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг і туризму
    Вступ. 3 1. Міжнародна класифікація національного багатства. Його оцінки в сфері туризму 4 2. Статистика витрат та собівартості продукції 8 Висновок. 12 Список літератури. 13

  6. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризм
    Вступ. 3 1. Статистичний аналіз фінансових показників туризму. 4 2. Статистична оцінка якості транспортних послуг. 9 Висновок. 12 Список використаних літературних джерел. 13

  7. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    Вступ. 3 1 Методи і показники демографічної статистики. 5 2. Статистичні показники споживання населенням послуг туризму 14 Висновок. 16 Список літератури. 17 В роботі 3 діаграми

  8. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    1. Відображення доходів від туризму у системі національних рахунків (СНР) 2 2. Статистичні оцінки еластичності попиту та пропозиції у сфері туризму 7 Література 16

  9. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    1. Статистичні оцінки потенціалу туристичної інфраструктури 4 2. Організація міжнародної статистики туризму 14 Список використаних джерел 20

  10. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    Вступ. 3 1.Відображення доходів від туризму в системі національних рахунків. 4 2.Статистична оцінка еластичності попиту та пропозиції у сфері туризму. 8 Висновок. 13 Список літературних джерел. 14

  11. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    Вступ. 3 1. Статистичний аналіз вартості туристичних послуг. 4 2. Статистика собівартості пасажирських перевезень та тарифів. 8 Висновок. 11 Список літературних джерел. 12

  12. Контрольна робота з соціально – економічної статистики сфери послуг та туризму
    1. Методи і показники демографічної статистики 4 2. Статистичні показники споживання населенням послуг туризму 9 Список використаних джерел 12

  13. Контрольна робота з соціально-економічної статистики сфери послуг та туризму
    Вступ. 3 1. Статичична оцінка туристичних послуг. 4 2. Статистичний аналіз діяльності персоналу туристичної фірми. 8 Висновок. 12 Список літературних джерел. 13

  14. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

  15. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів в закладах ресторанного господарства при готельно-туристичних комплексах
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Організація роботи закладів ресторанного господарства при готельно-туристичних комслексах 5 1.2. Особливості обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 7 1.3. Обслуговування туристів в ресторанах при готельно-туристичних комплексах 10 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 13 2.1. Коротка характеристика ресторану 13 2.2. Економічні показники ресторану 19 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 22 3.1. Організація надання послуг з виготовлення кулінарної продукції та кондитерських виробів 22 3.2. Аналіз організації роботи кулінарного цеху в досліджуваному ресторані 30 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 33 4.1. Напрямки обслуговування туристів в ресторані „Назва” готелі „Назва” 33 4.2. Технологія впровадження пропозицій 41 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua