Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Воля і вольові якості людини (ID:4428)
| Размер: 32 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 11.08.2005 |
СодержаниеВСТУП 2
ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ. ПСИХІЧНІ СТАНИ 3
ВОЛЯ І КОНАТИВНІ МЕХАНІЗМИ 9
РОЗВИТОК ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ З ДИТЯЧОГО ВІКУ 15
ВИСНОВОК 19
ЛІТЕРАТУРА 20

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Воля богів і свободна воля людини в світі античної трагедії
    Вступ. 3 I. Воля богів і предписання долі в античній трагедії. 5 ІІ. Софокл - великий поет Давньої Еллади. 7 ІІІ. Головні герої трагедії "Антигона" та їх моральний вибір. 11 IV. Люди і боги в творчості Софокла 21 Висновки 25 Використана література 26

  2. Емоційно-вольові особливості психології пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози
    Вступ 3 I. Загальні медико-психологічні аспекти захворювань щитовидної залози 5 1.1. Анатомія і фізіологія щитовидної залози 5 1.2. Роль психічних факторів в етіології і патогенезі захворювань щитовидної залози 7 II. Зміна емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 14 2.1. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпертиреозу 14 2.2. Емоційно-вольова сфера пацієнтів з явищами гіпотиреозу 18 III. Експериментальне дослідження емоційно-вольової сфери пацієнтів з захворюваннями щитовидної залози 23 Висновки 32 Література 35 Додатки 37

  3. Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам'ять
    Вступ 3 Свідомість і форми психічної діяльності: мислення емоції, воля, пам"ять 4 Висновок 13 Перелік використаної літератури 14

  4. Дайте правове визначення виразу "Воля народу - …" та розкрий-те його через зміст конкретного закону, чи іншого нормативного акту
    Дайте правове визначення виразу "Воля народу - …" та розкрий-те його через зміст конкретного закону, чи іншого нормативного акту

  5. Психічні пізнавальні процеси людини: відчуття, мислення, пам'ять, уява, увага та їх вплив на життєдіяльність людини
    Зміст 2 1. Психічні пізнавальні процеси людини: відчуття, мислення, пам'ять, уява, увага та їх вплив на життєдіяльність людини. 3 2. Система оповіщення та інформування населення про загрозу чи виникнення надзвичайних ситуацій. 7 3. Правила поведінки та дії населення при виникненні техногенних надзвичайних ситуацій. 12 ЛІТЕРАТУРА 21

  6. Менеджмент якості
    1. Національні та міжнародні премії з якості. Модель ділової досконалості EFQM. 3 2. Класифікація, облік та аналіз браку і рекламацій 11 Література 14

  7. Менеджмент якості
    1. Загальні поняття про міжнародні стандарти ISO 9000: 2000, ISO 14000, OHSAS 18000, SA 8000, вимоги яких покладені в основу систем менеджменту 3 2. Поняття про інтегровані системи менеджменту 7 Література 11

  8. Аналіз якості обслуговування
    1. Особливості сфери послуг та контролю обслуговування 3 2. Методика аналізу якості обслуговування 7 Список використаних джерел 18 Презентація контрольної в РР - 7 слайдів

  9. Методи менеджменту якості
    1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2 2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3 3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4 4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8 Література 16

  10. Аналіз обсягу продукції та її якості
    Вступ 3 1 Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 4 2 Аналіз асортименту продукції 6 3 Аналіз рітмічності виробництва 9 4 Аналіз якості продукції 13 Висновки 17 Список літератури 18

  11. Позитивні й негативні якості Гобсека

  12. Стандартизація та сертифікація якості продукції
    1. Категорії нормативних документів з стандартизації 3 2. Міжнародна діяльність з стандартизації 5 3.Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації 8 Використана література 13

  13. Система якості діагностичного центру
    ВСТУП 2 1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3 1.1. Стандартизація 3 1.2. Сертифікація 4 1.3. Державний нагляд за якістю 5 1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6 2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10 2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10 2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12 2.3. Система якості діагностичного центру 21 ВИСНОВОК 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25

  14. Вимоги до якості пакувальних матеріалів
    1. Основні вимоги до якості пакувальних матеріалів 3 2. Характеристика нових методів упаковки 7 Список літератури 12

  15. Професійно важливі якості менеджера
    ВСТУП 3 1. Характеристика професійно важливих якостей менеджера 4 2. Підібрати 2-3 методики для діагностики професійно важливих якостей менеджера, провести самодіагностику та узагальнити отримані результати 11 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 ДОДАТКИ 19

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua