Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контроль та управління якістю продукції (ID:4575)
| Размер: 16 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 17.08.2005 |
Содержание1. Стандартизація у ресторанному господарстві. 3
2. Нормативні показники якості продукції ресторанного господарства. 8
Список використаних літературних джерел. 13

Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Управління якістю продукції
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Система управління якістю 4 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 15 Управління якістю продукції на рівні підприємства (на прикладі готельних підприємств) 15 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24

  2. Управління якістю продукції
    ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13 УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ КОНКРЕТНОГО ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ВАТ «Назва») ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

  3. Управління якістю продукції
    ВСТУП 3 1. Міжнародні організації зі стандартизації, якості та сертифікації 4 2. Техніко-економічні показники якості продукції на підприємстві 15 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

  4. Управління якістю продукції
    ВСТУП 3 ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 ДЕРЖАВНА СИСТЕМА СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі ВАТ "Назва") ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 20

  5. Управління якістю транспортної продукції
    1. Якість продукції як об’єкт управління 3 3. Контроль якості продукції з боку керівництва 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14

  6. Управління якістю транспортної продукції
    1. Характеристика послуг у системі якості 3 2. Сутність керування якістю транспортної продукції 9 Список використаної літератури 14

  7. Система управління якістю продукції
    Вступ 3 1. Поняття та показники якості продукції 4 2. Управління якістю продукції 7 3. Стандартизація та сертифікація продукції 12 Висновок 16 Список використаної літератури 16

  8. Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері
    ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

  9. Організація управління якістю продукції на виробничому підприємстві
    ВСТУП 3 1. МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 2. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 10 ВИСНОВКИ 14 ЛІТЕРАТУРА 15

  10. Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві
    Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49

  11. Контроль і ревізія собівартості продукції
    1.Характеристика об’єкту дослідження 2. Проведення ревізії собівартості продукції на ВАТ «Промінь» 3. АКТ Перевірки ВАТ “Промінь” ревізійною групою Список використаної літератури Додаток А. Схема ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ Додаток Б. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА 2004 РІК

  12. Управління якістю. Поява елементів управління якості товарів (послуг) на основі розвитку та впровадження стандартизації
    1. Поява елементів управління якості товарів (послуг) на основі розвитку та впровадження стандартизації 3 2. Розвиток управління якістю в країні: контроль якості, оцінка якості, системний підхід до управління якістю 6 Список використаних джерел 18

  13. Контроль і ревізія виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції
    Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 5 1.1. Визначення готової продукції та доходу від реалізації готової продукції 5 1.2. Собівартість промислового виробництва як економічна категорія 8 2. Організаційно - економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „Віліс” 12 3. Контроль і ревізія виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 18 3.1 Завдання, об’єкти, джерела інформації та методичні прийоми ревізії і контролю виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 18 3.2. Ревізія випуску і реалізації готової продукції 24 3.2. Перевірка обґрунтованості витрат і собівартості продукції 29 Висновки 33 Список використаної джерел 36 Додатки 38 Метою курсової роботи є дослідження контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції. Цільове спрямування роботи обумовили постановку наступних завдань: - вивчити законодавчі та нормативні документи контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції; - визначити сутність, місце та роль виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції як економічної категорії, об'єкту фінансового та внутрішньовиробничого обліку в ринкових умовах; - дослідити порядок контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції; Предметом дослідження є методологія та діюча практика контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції на прикладі ТОВ „Віліс”. Об'єктом дослідження є комплекс теоретичних і практичних питань контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції на ТОВ „Віліс”. Інформаційною базою роботи є законодавчі та нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку на підприємстві, статистичні матеріали Держкомстату України, Державної податкової адміністрації. В роботі використані загальнонаукові методи дослідження: аналіз, синтез, зіставлення, узагальнення, порівняння. Дослідження ґрунтувалось на положеннях діалектичного методу пізнання процесів і явищ у їх взаємозв'язку та розвитку, використовувались методи та прийоми економічного аналізу при дослідженні рівня та динаміки прибутку. Основним принципом проведеного дослідження є системний підхід до узагальнення економічної інформації у відповідності з поставленими завданнями.

  14. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Завдання 1. 3 1. Підготовка до зовнішнього аудиту щодо відповідності стандартам ISO серії 9000. Попередня організаційна робота. Підготовка документації. Технологія здійснення процедури зовнішнього аудиту 3 2. Сертифікаційний та внутрішній аудити. Процес сертифікації щодо відповідності стандартам TSO серії 9000. Мета проведення внутрішнього аудиту, основні етапи. 5 Завдання 2. 9 1. У чому полягає досвід Японії щодо впровадження систем управління якістю та підвищення конкурентоспроможності продукції? 9 2. Назвіть основні аспекти досвіду управління якістю в США 15 Література 21

  15. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
    Завдання 1. 3 1. Типи аудиторський перевірок та моделей оцінювання рівня якості. Причини проведення оцінки якості. 3 2. Причини мотивації проведення оцінки якості. Характеристика типів аудиторських перевірок якості. Достовірність результатів оцінювання. Самостійне оцінювання. 7 Завдання 2. 13 1. Чим відрізняються стандарти ISO серії 9000-2000 від їх попередньої версії? 13 2. Якою є структура комплексу міжнародних стандартів ISO серії 9000? 19 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 25

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua