Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Інфраструктура готельного господарства (ID:5214)
| Размер: 25 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 24.05.2006 |
СодержаниеЗміст

Загальний опис готелю “Ксенія” 3
Енергетичне господарство і його основні функції 7
Кондиціонування в готельному підприємстві та основні вимоги до нього 10
Список використаної літератури: 18

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Інфраструктура готельного господарства
    1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

  2. Інфраструктура готельного господарства
    Вступ 3 1.Енергетичне господарство і його основні функції 4 2. Кондиціонування в готельному підприємстві та основні вимоги до нього 11 Висновки 17 Література 18

  3. Сучасні тенденції у розвитку готельного господарства світу (екологізація готельного продукту)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ СВІТУ: ОСТАННІ ТЕНДЕНЦІЇ 5 1.1. Готельне господарство світу на сучасному етапі 5 1.2. Основні тенденції розвитку готельного господарства світу 9 РОЗДІЛ 2. ТЕНДЕНЦІЯ ЕКОЛОГІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА 15 2.1. Готель та довкілля 15 2.2. Забезпечення екологічної безпеки клієнтів в готелі 19 РОЗДІЛ 3. МІЖНАРОДНІ ПЕРСПЕКТИВИ І ПРОГНОЗИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ 23 3.1. Стан екологізації готелів в Україні 23 3.2. Перспективи та пропозиції щодо екологізації готелів України 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 38

  4. Контрольна з готельного господарства
    1. Класифікація готелів України за рівнем комфорту 3 2. Правила користування готелем та надання готельних послуг 8 Список використаних джерел 12

  5. Контрольна з готельного господарства
    1. Документація готельного підприємства. Правила користування готелем 3 2. Форми управління готельним підприємствами 9 Список використаних джерел 13

  6. Маркетинг готельного господарства
    1. Оберіть будь-який готель міста Харкова. 3 a) Визначте основних 5 конкурентів обраного готелю та опишіть чим вони відрізняються від досліджуваного; 4 b) Як позиціонує себе обраний Вами готель; 9 c) Запропонуйте сценарії радіо- та телероликів для даного готелю. 10 Література 12 Додаток 13

  7. Контрольна з готельного господарства
    1. Документи готельного підприємства. Правила користування 3 2. Форми управління готельним підприємством 8 Список використаної літератури 12

  8. Організація готельного господарства
    ВСТУП 3 1. Теоретичні аспекти організації прибиральник робіт у готелях 4 2. Організація прибиральних робіт в готелі „__” 8 3. Пропозиції щодо удосконалення прибирання в готелі «__» 14 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

  9. Контрольна з готельного господарства
    1.Санітарно-гігієнічні вимоги до готелю 2 2. Суть та значення класифікації підприємств. Розміщення за рівнем комфорту 7 Список використаної літератури 13

  10. Стан готельного господарства Львова
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЄВРО-2012 ТА ЗНАЧЕННЯ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ В УКРАЇНІ 5 1.1. Спортивні заходи як різновид подієвого туризму 5 1.2. Євро-2012 в Україні. Перспективи проведення 8 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ М.ЛЬВОВА ДО ЄВРО-2012 13 2.1. Завдання підготовки м. Львова до проведення Євро-2012 13 2.2. Аналіз стану підготовки в м. Львів до проведення Євро-2012 16 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ЛЬВОВА 24 3.1. Пропозиції щодо подальшого розвитку готельного господарства м.Львова 24 3.2. Шляхи подолання проблем готельного господарства м.Львова 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43

  11. Стан готельного господарства Львова
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЄВРО-2012 ТА ЗНАЧЕННЯ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ В УКРАЇНІ 5 1.1. Спортивні заходи як різновид подієвого туризму 5 1.2. Євро-2012 в Україні. Перспективи проведення 8 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ М.ЛЬВОВА ДО ЄВРО-2012 13 2.1. Завдання підготовки м. Львова до проведення Євро-2012 13 2.2. Аналіз стану підготовки в м. Львів до проведення Євро-2012 16 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ЛЬВОВА 24 3.1. Пропозиції щодо подальшого розвитку готельного господарства м.Львова 24 3.2. Шляхи подолання проблем готельного господарства м.Львова 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43

  12. Економіка туризму і готельного господарства
    Зміст Теоретичне питання 3 Обґрунтування рентабельності реалізації послуг господарських та підсобних підрозділів готельних і туристичних комплексів, санаторно-курортних закладів Завдання 21 5 Визначити суму прибутку від реалізації путівок санаторно-курортним закладом та рентабельність реалізації послуг у динаміці за два роки, зробити необхідні висновки. Вихідні дані наведені у таблиці: № з/п Показники Минулий рік Звітній рік 1 Виручка (доход) від реалізації путівок 250 тис.грн. 300 тис.грн. 2 Прямі змінні витрати на 1 грн. чистого доходу від реалізації путівок 0,70 грн. 0,78 грн. 3 Умовно-постійні витрати санаторно-курортного закладу на 1 грн. виручки від реалізації путівок 0,08 - 0,07 Список використаної літератури 7

  13. Питання матеріал шпори з готельного господарства
    Готельна справа у Давньому Світі 2.Світовий досвід класифікації готельної бази. 3.Організація виїзду з готелю. 4.Готельна справа у Середньовічній Європі 5.Управління готелями в Україні. 6.Організація роботи з багажем гостя. 7.Готельне господарство світу на сучасному етапі – загальні відомості та показники. 8. Законодавчі основи діяльності готельних підприємств в Україні. 9. Безпека гостя та збереження його майна. 10. Форми управління готелями в світі. 11. Статут готелю. 12. Орг. ключ. госп 13. Гот. ланцюги 14. Забезп. рентаб. та розподіл приб.гот. 15. Прийомом і розміщенням гостей 16. Концептуалізація 17. Структура служб готелю 18. Організація та етика роботи покоївок 19. Комп’ютеризація 20. Нормування роботи гот. персоналу 21. Організація прибиральних робітв готелі: послідовність виконання 22. Готельне господарство України та Києва в кінці ХІХ ст. 23. Планування роботи готельного персоналу 24. Організація приб. робіт в готелі: матеріали, інвентар, механізми 25. Характерні особливості розвитку готельного госп.Укр. в 70-80рр. ХХ ст. 26.Традиційна форма організації СПО 27. Органи і форми контролю санітарного стану готелів. 28. Готельне госп. Укр на сучасному етапі – заг. характеристики. 29. Єдина форма організації СПО. 30. Основні тенденції розвитку готельного господарства світу – екологізація готельного прод. 31. Класифікація засобів розміщення за ВТО 32. Організація СПО за принципом першої та другої лінії 33. Основні тенденції розвитку готельного господарства світу – спеціалізація пропозиції 34. Види і критерії класифікації готельної бази 35. Посадові обов`язки та інструкції персоналу 36. Основні тенденції розвитку готельного господарства світу – гедонізація обслуговування. 37. Типи підприємств розміщення за призначенням. 38. Види готельної документації 39. Основні тенденції розвитку готельного господарства світу – індивідуалізація сервісу 40. Основні характеристики різних типів підприємств розміщення за призначенням 41. Прийом гостя на поверсі. 42. Оренда та форма управління готелями. 43. Зародження готельної справи в Україні – перші заклади розміщення 44. Білизняне господарство готелю 45. Готельні комплекси – світова практика 46. Ієрархічна побудова служб готелю 47. Санітарно - гігієнічні вимоги до готелю - будинок і обладнання 49. Основні характеристики бізнес-готелю та конференц - готелю 50. Санітарно - гігієнічні вимоги до готелю – мікроклімат 51. Виникнення готельної справи як форми гостинності 52. Основні характеристики засобів розміщення рекреаційного типу 53. Санітарно – гігієнічні вимоги до готелю – боротьба з інфекціями 54. Характерні особливості розвитку готельного господарства України на поч. 20 ст. На початку 20 ст. структуру готельного 55. Основні характеристики апартготелів і готелів типу тайм - шер 56. Дезінфекція – види, методи, засоби 57. Характерні особливості розвитку готельного господарства України в 20-30 –х роках 20ст 58. Основні характеристики засобів розміщення для автомобілістів 59. Дезінсекція – види, методи , засоби 60. Характерні особливості розвитку готельного господарства України у 50-ті роки 20 ст. 61. Типи готельних класифікацій- кількісний та якісний 62. Дератизація- види, методи, засоби 63. Характерні особливості розвитку готельного господарства в Україні в 60-х роках 20 ст. 64. Історична динаміка класифікації готелів в Україні. 65. Складові особистої гігієни персоналу готелю 67. Сертифікація готелів в Україні 68. Організація прибиральних робіт у готелі – види прибирань 70. Класифікація готельних номерів 71. Персонал житлових поверхів. 76. Структура бізнес-плану готелю 73. Форми власності, організаційно 77. Готельна справа у 17-18 ст. 78. Поняття готелю та туристичного комплексу 80. Готельне господарство світу в19-поч. 20 ст. 72. Основні тенденції розвитку гот. Госп-ва Укр.. 74. Бронювання номерів і місць в готелі. 79.Статті доходів і витрат готелю. Основнi статтi доходiв готелю: 75. Поняття засобів розміщення та під-ств розміщення. 84 Рівні готельного комфорту та їх позначення 85 Бригадна форма організації роботи персоналу 90 Поняття готельного комфорту 88 Служба прийому та обслуговування г –основні функції та склад 83Франшизна угода(франчайзинг) 81 Класифікації офіційні та неофіційні 86 Служби готельного обслуговування 89 Управління за контрактом передбачає 82 Структура управління готельним підприємством 87 Основні характеристики засобів розміщення для подорожуючих водним та повітряним транспортом 90. Поняття готельного комфорту 91. Правила користування готелем та надання готельних послуг 92. Готельне господарство Києва на сучасному етапі 93. Національні стандарти засобів розміщення. 94. Організація приміщень готелю. Згідно функціонального призначення 95. Перспективні напрямки розвитку готельного господарства України. 96. планування діяльності готелів – види планів 97. Організація обліку та зберігання матеріального майна на поверхах 98. Для підприємств розміщення комфорт – це 99. технологія прийому та обслуговування гостей у готелі 100. Види додаткових послуг у готелі. 101. Організація розрахунків за проживання та послуги. 102. Технологія прийому та обслуговування гостей на житлових поверхах готелю. 105. Підготовка номерів до експлуатації та заселення.

  14. Менеджмент підприємств туризму і готельного господарства
    1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА 4 4. КАДРОВИЙ СКЛАД ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРА 5 5. ОЦІНКА ОБСЯГІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА 2 ПЕРІОДИ (ДИНАМІКА КІЛЬКОСТІ ОБСЛУГОВАНИХ ТУРИСТІВ ЧИ НАДАНИХ ПОСЛУГ) 7 6. ОЦІНКА ОСНОВНИХ ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЗА 2 ПЕРІОДИ (ДОХІД, ВИТРАТИ, ПРИБУТКИ) 9 7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ 10 ЛІТЕРАТУРА 11

  15. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ЛЬВОВА
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЄВРО-2012 ТА ЗНАЧЕННЯ ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ В УКРАЇНІ 5 1.1. Спортивні заходи як різновид подієвого туризму 5 1.2. Євро-2012 в Україні. Перспективи проведення 9 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ М.ЛЬВОВА ДО ЄВРО-2012 15 2.1. Завдання підготовки м. Львова до проведення Євро-2012 15 2.2. Аналіз стану підготовки в м. Львів до проведення Євро-2012 18 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ЛЬВОВА 26 3.1. Пропозиції щодо подальшого розвитку готельного господарства м.Львова 26 3.2. Шляхи подолання проблем готельного господарства м.Львова 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua