Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Вікова психологія (ID:5356)
| Размер: 25 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 22.05.2006 |
СодержаниеЗміст
1. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 3
1.1. Поняття загальних і спеціальних здібностей 3
1.2. Проблема розвитку загальних здібностей в підлітковому і юнацькому віці 4
1.3. Формування творчих здібностей 6
2. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства 9
2.1. Загальні риси криз 9
2.2. Криза новонародженості 10
2.3. Криза 3-х років 11
2.4. Криза 13 років 12
2.5.Криза дорослого віку 14
Список використаних джерел 18

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Вікова психологія
    1. Особливості мотиваційної сфери періоду ранньої дорослості. 3 2. Криза 30 років, її гендерні особливості. Моделювання консультаційного діалогу щодо проблем кризи 30 років, психічних реакцій та комплексів, що її супроводжують 10 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  2. Вікова психологія
    Розділ I. Сенситивність підліткового і раннього юнацького віку для розвитку загальних і спеціальних здібностей. 2 Розділ II. Порівняйте причини, перебіг та симптоматику криз дорослості і дитинства. 9 Список використаної літератури. 11 Список використаної літератури. 1.Александров Н.А., Руженкова И.В., Старшинов Ю.П. и др. Основы психофизиологии.–М,1997.–216с. 2.Возрастная и педагогическая психология Под ред. М.В.Гамезо и др.– М.,1984.–360с. 3.Возрастная психология Под ред. А.В. Петровского.–М.,1989.–410с. 4.Возрастная и педагогическая психология: тексты. –М.: Изд-во Моск. ун-та,1992.– 272с. 5.Гужаловский А.А. Проблема "критических" периодов онтогенеза и ее значение для теории и практики физического воспитания Очерки по теории физической культуры. М.: ФиС, 1984. с.211-223. 6.Зиновьев П. Возрастные кризисы. БМЭ, 1958. Т.5. с.982 7.Панкратов В.Н. Психология здоровья.– М.,2001.–352с. 8.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. В двух томах.–М.,1989.– 468с. 9.Леонтьев А.Н. К теории розвитку личности. – М., 1982. – 402 с. 10.Фейдимен Дж., Фрейгер Р.Абрахам Маслоу и психология самоактуализации.–СПб.,2002.–240с.

  3. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
    1. КРИЗИ ДОРОСЛОСТІ:ХАРАКТЕРИСТИКА, УМОВИ ЗАПОБІГАННЯ І РОЗВЯЗАННЯ. 3 2. РОЗКРИЙТЕ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ ЛЮДИНОЮ ПОХИЛОГО ВІКУ. ПОРІВНЯЙТЕ З ПЕРЕЖИВАННЯМИ САМОТНОСТІ В ІНШИХ ВІКОВИХ ПЕРІОДАХ. ДАЙТЕ ОЦІНКУ ТА ПОЯСНЕННЯ ОТРИМАНИМ РЕЗУЛЬТАТАМ. 7 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

  4. Фізіологія (вікова та ВИД) з основами генетики
    Опишіть будову та функції тканин людини: епітеліальної, сполучної, м'язової та нервової. 3 Перерахуйте гігієнічні вимоги до освітлення навчальних приміщень і робочого місця учнів. 5 Охарактеризуйте роль нирок у підтриманні водно- сольового гомеостазу. Які є вікові особливості роботи нирок? 7 Які є вікові особливості роботи нирок? 8 Список використаної літератури 9

  5. Психологія середніх віків. Психологія епохи Відродження
    1. Умови розвитку психології в період середньовіччя 4 2. Схоластична психологія 6 3. Напрямки розвитку середньовічної психології 10 4. Бекон і емпірична психологія 14 Висновки 18 Список літератури 19

  6. Функціональні стани суб’єкта праці психологія праці та інженерна психологія
    1. Поняття, види і значення функціональних станів у діяльності людини 3 2. Провести самодіагностику психічного стану за допомогою методик В. А. Доскіна „Самопочуття, активність, настрій” (САН) та рівня тривожності за допомогою опитувальника Ч. Спілбергера 8 Список використаної літератури 13

  7. Психологія
    Вступ 3 1. Етичні принципи психологічного дослідження особистості 4 2. Захисні психологічні механізми особистості (визначення, функції) 6 3. Поняття про колективне несвідоме та архетипи за К. Юнгом 8 Висновки 14 Список літератури 15

  8. Кр "психологія"
    1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9

  9. Юридична психологія
    Завдання 1. Принципи і методи юридичної психології 3 Завдання 2. Психологічні особливості професійного спілкування слідчого 13 Завдання 3. 16 Перерахуйте кваліфікаційні ознаки належності групи до різновидів соціальних груп, надайте їй психологічну характеристику. При проведенні операції було знешкоджено організовану групу розкрадачів державного майна чисельність групи – 12 осіб. Група діяла протягом 5 років, визначалась організованістю та згуртованістю. Між членами групи були розвинені ділові та особисті стосунки, взаємна авторитетність. Список літератури 19

  10. Психологія управління
    1. МЕХАНІЗМ ГРУПОВОГО ВПЛИВУ 3 2. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ 7 ЛІТЕРАТУРА 11

  11. Психологія управління
    1. КРИТЕРІЇ СТАБІЛЬНОСТІ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ 3 2. ДЕМОКРАТИЧНИЙ СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ 9 ЛІТЕРАТУРА 15

  12. Психологія управління
    1. Критерії стабільності трудового колективу 3 2. Демократичний стиль управління колективом 10 Список використаної літератури 13

  13. Психологія управління
    1. Потреба як основна діяльность особистості. 3 1.1. Діяльність особистості – вид активності людини. 3 1.2. Мотиви та їх відношення до потреб людини. 4 1.3. Потреба – психологічний механізм регуляції діяльності. 6 Висновки по першому питанню 7 2. Техніка ведення ділової індивідуальної бесіди. 8 2.1. Індивідуальна бесіда як різновид ділового спілкування. 8 2.2. Психологічні аспекти техніки ділової бесіди. 9 2.3. Стратегія і тактика проведення ділової бесіди. 11 Висновки по другому питанню 14 Література 15

  14. Психологія управління
    1. Психологічна структура професійної діяльності 4 2. Управлінська діяльність в екстремальних ситуаціях 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

  15. Психологія управління
    1. Фізична сумісність людей в колективі 3 2. Головні завдання, з якими доводиться стикатися в процесі переговорів 6 Література 13

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua