Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Конфлікт у діловому спілкуванні (ID:5457)
| Размер: 23 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 08.06.2006 |
СодержаниеЗМІСТ
1. Сутність поняття «конфлікт» 3
2. Класифікація конфліктів 6
3. Причини виникнення конфліктів 9
4. Принципи і методи подолання конфліктів в управлінні 15
Список використаної літератури 21

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
    Предмет: Етика ділового спілкування ЗМІСТ 1. Поняття спілкування 3 2. Вміння слухати, та його значення для ділового спілкування. 6 Список літератури 13

  2. Культура мовлення як запорука успіху в діловому спілкуванні
    Вступ 3 1. Поняття про культуру мови 3 2. Ділова бесіда та її роль в діловому спілкуванні 7 3. Культура мови писемного ділового спілкування 8 Висновки 10 Література 11

  3. Психологічна характеристика лідера у спілкуванні
    ВСТУП …………………………………………………………………………..3 1. Психологічний портрет лідера ………………………………………………4 2. Міжособистісний вибір ………………………………………………………6 3. Прийоми лідерства у групі …………………………………………………...8 4. Лідер та керівник ……………………………………………………………..10 5. Засоби впливу на людей ……………………………………………………..13 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………16

  4. Технологія впливу на особистість в управлінському спілкуванні
    ВСТУП 3 І. УПРАВЛІНСЬКЕ СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА 5 1.1. Особливості управлінського спілкування та його функції 5 1.2. Структура управлінського спілкування 8 ІІ. ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ КЕРІВНИКА В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ 17 2.1. Характеристика основних засобів управлінського впливу 17 2.2. Розпорядження керівника як форма управлінського впливу 23 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Метою роботи є розкрити механізми впливу керівника на особистість підлеглого в процесі спілкування. Робота складається з двох частин. В першій частині розглядаються питання сутності управлінського спілкування, його функцій та структури. Розглядаються перцептивна, комунікативна та інтерактивна сторони спілкування та відзначається їх специфіка в управлінському виді спілкування (Б.Д.Паригін). В другій частині розглядаються методи впливу на особистість в спілкуванні: навіювання, зараження, наслідування та переконання. Акцент робиться саме на переконанні, тому що саме цей спосіб найчастіше та найефективніше застосовується в управлінні Надаються приклади ефективності використання таких методів (Г. Щокін, М. Мескон). Також розглядаються різні форми управлінського впливу такі як: наказ, розпорядження, вказівка, рекомендація та ін. (А.А.. Урбанович) Робиться акцент на необхідності дотримання етичних норм та правил при роботі з людьми. Також коротко висвітлюються методи прихованого стимулювання діяльності. (В.П.Шейнов)

  5. Умови ефективної взаємодії в управлінському спілкуванні
    Вступ 3 1. Головні засадипсихології управління та її зв’язок із іншими психологічними науками 5 2. Види спілкуання в управлінській сфері 9 3. Шляхи реалізації ефективної взаємодії в управлінському спілкуванні… 14 Висновки 20 Список використаної літератури 21

  6. Використання та оформлення цитат у діловому мовленні

  7. Використання юридичної термінології в діловому мовленні
    Вступ 3 1. Сутність юридичної термінології. 3 2. Структурне ядро сучасної юридичної термінології 4 3. Застосування юридичної термінології 7 Висновок 11 ЛІТЕРАТУРА 12

  8. Іншомовна лексика в науковому та офіційно-діловому стилі
    Вступ 3 1. Іншомовна лексика в науковому та офіційно-діловому стилі української мови: історико-соціолінгвістичний аспект 4 2. Класифікаційна характеристика та особливості вживання іншомовних слів у діловому та науковому стилях 11 Висновки 14 Література 15

  9. Проблема штампів в усному діловому мовленні. Мовні кліше
    Використана література 1. Коваль А. Ділове спілкування. – К., 1992 2. Сучасна українська мова/ за ред. О. Пономарева. – К., 1997 3. Шевчук С. Українське ділове мовлення. – К., 2000.

  10. Загальна характеристика наукового стилю, його вживання в професійному спілкуванні
    1. Загальна характеристика наукового стилю, його вживання в професійному спілкуванні. 3 2. Практичне завдання. 5 2.1. Складіть порівняльну таблицю, де укажіть спільні та відмінні риси в структурі та змістовому наповненні бакалаврської, дипломної та магістерської робіт. 2.2. З поданими словами складіть словосполучення, щоб, в одному випадкові, назване слово було терміном, а в іншому, – загальновживаним словом: 2.3. Випишіть із літератури вашого фаху 5 складносурядних речень. Терміни – слова або словосполучення, які називають наукові поняття галузі знань вашого фаху, підкресліть та випишіть із термінологічного словника їхні дефініції. У залі спалахнуло світло, і впала дивна тиша 2.4. Правильно оформіть список використаної літератури: 1) Шевчук С. В. Українське ділове мовлення: / Шевчук С. В. - К, Вища шк, 2007, - 435 с – (Навч. Посібник) ; 2.5. Перекладіть з російської мови на українську одну сторінку наукового тексту за обраною спеціальністю (будь-яку, на вибір). Користуйтеся перекладними російсько-українськими словниками. Солнце является одиночной звездой. Но иногда две или несколько звезд расположены близко Список літератури Список літератури 10

  11. Політичний конфлікт
    1. Сутність політичного конфлікту 3 2. Типологія політичних конфліктів 4 3. Стадії розвитку політичних конфліктів і шляхи їх вирішення 6 ЛІТЕРАТУРА 14

  12. Описати конфлікт
    1. Конфлікт між акціонерами компанії Назва 3 2. Шляхи врегулювання конфлікту 5 Список використаних джерел 8

  13. Політичний конфлікт
    1. Теорія та історія проблеми конфліктів 3 2. Аналіз досвіду діяльності 6 3. Перспективи вирішення проблеми 10 ВИСНОВОК 12 ЛІТЕРАТУРА 14

  14. Конфлікт, як інструмент розвитку організації
    Вступ 3 1. Сутність і види конфліктів в організації 5 2. Джерела та причини виникнення конфліктів. Характеристика поведінки людини в конфліктній ситуації 10 3. Наслідки та способи подолання конфліктів 20 3.1. Позитивні наслідки конфліктів 20 3.2. Негативні наслідки конфліктів 22 3.3. Способи і методи подолання конфліктів в організації 24 4. Формування прийнятного соціально-психологічного клімату в організації 28 4.1. Ознаки соціально-психологічного клімату 28 4.2. Вплив групової динаміки на стабільність виробничого колективу. 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34

  15. Етика ділового спілкування - Конфлікт
    ЗМІСТ 1. Алгоритм розв’язання конфлікту 3 2. Структурні методи вирішення конфліктів 7 3. Класифікація “важких” людей і спілкування з ними 10 Список використаних літературних джерел. 11

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua