Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Етика ділового спілкування - Конфлікт (ID:5733)
| Размер: 19 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 15 грн. | Добавлена: 04.07.2006 |
СодержаниеЗМІСТ
1. Алгоритм розв’язання конфлікту 3
2. Структурні методи вирішення конфліктів 7
3. Класифікація “важких” людей і спілкування з ними 10
Список використаних літературних джерел. 11

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Етика ділового спілкування
    ЗМІСТ 1. Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2. Ділове спілкування і проблеми управління 6 3. Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 8 Список використаної літератури 12

  2. Психологія та етика ділового спілкування
    1. Визначення поняття «етикет» 3 2. В чому полягає загальна культура спілкування 7 3. Самовдосконалення особистості як шлях до моральної та психічної культури спілкування 11 Список використаної літератури 15

  3. Етичні норми ділового спілкування
    ЗМІСТ 1. Які методи впливу на співробітників ви вважаєте найбільш результативними – переконання чи примус? 3 2. Наведіть приклад 7 3. Які нові методи впливу на співробітників ви б впровадили? 12 Література 17 Додатки 18

  4. Етика ділового листування та використання мовних форм
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ЕТИКИ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 7 1.1. Види ділових листів та їх специфіка 7 1.2. Ділове листування 13 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ФОРМ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 18 2.1. Загальні методичні рекомендації при написанні ділових листів 18 2.2. Використання мовних зворотів та штампі в ділових листах 21 2.2.1.Звернення 22 2.2.2. Подяка 24 2.2.3. Вибачення 25 2.2.4. Нагадування 26 2.2.5. Відмова 27 2.2.6. Завершення листа 28 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

  5. Національні особливості ділового спілкування Австрії

  6. Психологічна характеристика процесу ділового спілкування
    Вступ 3 1. Структура 4 2. Характеристика основних етапів 9 3. Основні функції та роль у життєдіяльності 10 Висновок 17 Список використаної літератури 19

  7. Розкрити поняття культури ділового спілкування
    Вступ 3 Культура ділового спілкування 4 Висновок 13 Література 14

  8. Контрольна робота етикет ділового спілкування
    Вступ 3 1. Основні поняття про етикет 4 2. Особливості ділового етикету 6 3. Мовленнєвий діловий етикет 8 Висновок 12 1. Скласти документ господарської договірної діяльності (на вибір: договір або трудову угоду) 14 2. Документ щодо особливого складу (на вибір: наказ, заява, автобіографія, характеристика, резюме) 15 3. Службовий лист (любий на вибір) 16 4. Оформлення інформаційних документів (на вибір: протокол, пояснювальна записка, витяг з протоколу) 17 Список використаної літератури 18

  9. Національні особливості ділового спілкування в Туреччині
    Використана література 1. Халеева И.И. Интеркультура - третье измерение межкультурного взаимодействия? (Из опыта подготовки переводчиков). - М., МГЛУ, 1999. Сб. науч.тр. № 444 "Актуальные проблемы межкультурной коммуникации" 2. Сухарев В. Психологія народов и наций. – Донецк, 1997. – 400 с. 3. Бандурка А. Психологія управління. – Харьков: Фортуна-пресс, 1998. 4. Корніяка О. Мистецтво речності. – К.: 1995. – 96 с. 5. Д. Фаст. Язик тела. – М.: Вече, 1995.

  10. Національні особливості ділового спілкування Словаччини
    Національні особливості ділового спілкування Словаччини Використана література

  11. Національні особливості ділового спілкування Німеччини
    Національні особливості ділового спілкування Німеччини

  12. Психологічні особливості культури ділового спілкування
    Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18

  13. Контрольна робота з етики ділового спілкування
    ВСТУП 3 1. Елементи професійного іміджу для чоловіків 5 2. Елементи професійного іміджу для жінок 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15

  14. Національні особливості ділового спілкування Португалії
    Національні особливості ділового спілкування Португалії Література

  15. Психологічна характеристика контакту як етапу ділового спілкування
    1. Мета та роль контакту 3 2. Засоби встановлення, розвитку та позитивного виходу з контакту 6 3. Забезпечення психологічного комфорту 8 Список використаної літератури 13

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua