Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна робота з маркетингу (ID:5952)
| Размер: 26 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 14.07.2006 |
СодержаниеЗміст

1. Планування асортименту продукції в комлексі маркетингу 3
2. Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки окремих підходів 4
Задача 1. 6
ВИЗНАЧИТИ ЄМКІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РИНКУ
В таблиці - наведено перелік вихідних даних, необхідних для розрахун-ку ємкості ринку. Студенту необхідно заповнити таблицю певисдачаючими показниками чисельності населення (та сімей) по регіону, де він проживає., провести розрахунки та вирішити задачу
Перспективну ємкість ринку товару слід розрахуваї на 2008 рік.
Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005р. Приріст населення за 2005-2008
2005 факт 2010 норма-тив 2005 факт 2010 норма-тив
Пральні машини, шт. на 100 сімей 3,93 4,87 59 73 4168000 -155000
Задача 2. 7
РОЗРОБИТИ МОДЕЛЬ КВАДРАТИЧНОЇ ФУНКЦІЇ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ПРО-ГНОЗУВАННЯ ТОВАРООБІГУ
. Середньодушові показники товарообігу. штук

2005


1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004



3,74 3.84 4,03 4.32 4.59 4,62 4.68 4,70 4,69 4.80
Список літератури 10

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Контрольна робота з маркетингу
    Вступ. 3 1. Зв’язки з громадськістю. 5 2. Характеристика світового ринку засобів розміщення. 8 3. Розробити опитувальний лист для визначення намірів споживачів туристичних послуг. 16 Висновок. 18 Список використаних джерел 20

  2. Контрольна робота з маркетингу
    1. Товарна політика, цілі завдання 3 2. Рекламна програма 5 3. Скласти анкету (Розробимо анкету по споживанню) 9 Список використаної літератури 12

  3. Контрольна робота з маркетингу
    1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом. 3 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту. 8 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльності туристичного підприємства. 12 Завдання 1. Запропонуйте перелік комунікаційних засобів, що може використати туристична агенція в таких ситуаціях: 15 2.Проаналізуйте зовнішнє середовище реального підприємства 19 Література 24

  4. Контрольна робота з маркетингу
    1. Організація рекламної діяльності 4 2. Методи PR в туризмі 9 3. Аналіз ринку в’їзного туризму України 12 Список використаних джерел 15

  5. Контрольна робота з маркетингу
    1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 3 2. Охарактеризувати основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентноздатності товару і фірми 8 3. Навести приклади функціональної видової і предметної конкуренції на товарах: електропобутові прилади, телевізори, зимові жіночі чоботи, дитячий демісезонний одяг 15 Список літератури 17

  6. Контрольна робота з маркетингу
    ЗМІСТ 1. Визначення рівня конкурентоспроможності товару 3 2. Методи ціноутворення, орієнтовані на попит 12 Література 20

  7. Контрольна робота з маркетингу
    1. Взаємозв'язок маркетингових концепцій з концепціями управління рекламою 3 2. Принципи формування збутової мережі в туризмі. 8 3. Скласти бюджет рекламної кампанії туристичного підприємства. 14 Список використаної літератури 18

  8. Контрольна робота з маркетингу
    1. Поведінка покупців на споживчому ринку 3 Завдання З 7 Постійні витрати підприємства складають 500 грн., змінні — 15 грн. на одиницю товару. Оцінити можливість отримання підприємством установленої величини цільового прибутку при визначеній ціні за одиницю товару, використовуючи графік цінової еластичності попиту (рис. 1) за вихідними даними таблиці 1. Таблиця 1 Показники, грн. Варіант 3 Цільовий прибуток 860 Ціна одиниці товару 26 Завдання 4 8 Визначити величину інтегрального показника конкурентоспроможності моделі холодильника, що оцінюється, і зробити висновки щодо її конкурентоспроможності за вихідними даними таблиці 2. Таблиця 2 (Вар. 3) Список використаної літератури 11

  9. Контрольна робота з маркетингу
    1. Типи та види ринків 3 2. Інформаційна маркетингова система 7 3. Скласти анкету маркетингового дослідження (Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки) 12 Список використаної літератури 15

  10. Контрольна робота з маркетингу
    Вступ. 3 1. Поняття ринку та ринкової економіки 4 1.1. Проблеми обмеженості ресурсів та свідомого вибору 4 1.2. Місія та цілі підприємств та сучасні ринкові проблеми. 6 2. Цивільна авіація в транспортної системі України. 8 2.1. Характеристика транспортної системи України. 8 2.2 Характеристика ринку транспорту. 9 2.3.Аналіз діяльності ринку транспорту України. 10 2.4. Проблеми та перспективи розвитку ринку. 11 3. Основи маркетингу. 12 Висновок. 14 Список використаних джерел 15

  11. Контрольна робота з маркетингу
    13. Фактори макросередовища та їх характеристика 3 29. Глобальний ринок та основні ризики виходу на цей ринок 9 46. Рівні вимірювання та прогнозування попиту 19 Література 23

  12. Контрольна робота з маркетингу
    1. Визначте концепції управління маркетингом 2 2. Охарактеризуйте основні методи формування рекламного бюджету 4 3. Маркетинг туристичного регіону 10 Завдання 14 Туристичне підприємство планує вивести на ринок тури до Шрі-Ланки. Проведіть дослідження конкурентного середовища, що склалось на ринку турів до цієї країни. Складіть звіт про проведене дослідження. В звіті визначте: - мету дослідження; - методи дослідження; - основні результати дослідження; - рекомендації за проведеним дослідженням Література 17

  13. Контрольна робота з маркетингу
    Зміст 1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом. 3 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту. 9 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльності туристичного підприємства. 10 Завдання 1. Запропонуйте перелік комунікаційних засобів, що може використати туристична агенція в таких ситуаціях: 12 Завдання 2. Проаналізуйте зовнішнє середовище реального підприємства 16 Література 22

  14. Контрольна робота з маркетингу
    1. Методи маркетингових досліджень 3 2. Поняття якості товару. Петля якості. Значення системи сертифікації товарів у підвищенні рівня якості 6 Література 13

  15. Контрольна робота з маркетингу
    1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua