Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна робота з маркетингу (ID:5952)
| Размер: 26 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 14.07.2006 |
СодержаниеЗміст

1. Планування асортименту продукції в комлексі маркетингу 3
2. Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки окремих підходів 4
Задача 1. 6
ВИЗНАЧИТИ ЄМКІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РИНКУ
В таблиці - наведено перелік вихідних даних, необхідних для розрахун-ку ємкості ринку. Студенту необхідно заповнити таблицю певисдачаючими показниками чисельності населення (та сімей) по регіону, де він проживає., провести розрахунки та вирішити задачу
Перспективну ємкість ринку товару слід розрахуваї на 2008 рік.
Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005р. Приріст населення за 2005-2008
2005 факт 2010 норма-тив 2005 факт 2010 норма-тив
Пральні машини, шт. на 100 сімей 3,93 4,87 59 73 4168000 -155000
Задача 2. 7
РОЗРОБИТИ МОДЕЛЬ КВАДРАТИЧНОЇ ФУНКЦІЇ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ПРО-ГНОЗУВАННЯ ТОВАРООБІГУ
. Середньодушові показники товарообігу. штук

2005


1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004



3,74 3.84 4,03 4.32 4.59 4,62 4.68 4,70 4,69 4.80
Список літератури 10

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Контрольна робота з маркетингу
    Умова задачі.. 3 Київський "Будинок моделей взуття" працює в галузі виробництва взуття з 1960 року, проводячи апробацію розроблених моделей , його цехи шиють взуття малими партіями з використанням ручного і механічного виробництва....і.т.д. 1. Чинники макросередовища, що здатні вплинути на попит на продукцію компанії. 4 3. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації покупців взуття фірми. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Будинку моделей взуття і чому? 8 4. Методи збору первинної інформації про покупців, що хочуть придбати взуття нестандартних розмірів. 9 5. Сформулюйте пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на ринку взуття. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети 11 Список використаних джерел 14

  2. Контрольна робота з маркетингу
    1. Поведение покупателей на потребительском рынке 3 2. Оптовая и розничная торговля 10 Задача 1 17 Постоянные издержки предприятия составляют 500 грн., переменные – 15 грн. на единицу товара. Оценить возможность получения предприятием установленной величины целевой прибыли при определенной цене за единицу товара, используя график ценовой эластичности спроса (рис. 1) за исходными данными таблицы 1.... Задача 2 19 Определить величину интегрального показателя конкурентоспособности модели холодильника, что оценивается, и сделать выводы про его конкурентоспособность за исходными данными таблицы 2.... Список использованной литературы 22

  3. Контрольна робота з маркетингу
    1. Методи маркетингових досліджень 3 2. Поняття якості товару. Петля якості. Значення системи сертифікації товарів у підвищенні рівня якості 6 Література 13

  4. Контрольна робота з маркетингу
    Зміст 1. Загальна характеристика туристичної фірми. 3 2. Оцінка конкурентноздатності основного турпродукту. 5 3. Оцінка контактного конкурентного середовища. 6 4. Оцінка ринкового середовища. 8 5. Маркетингова політика фірми на цільовому ринку туристичних послуг. 9 Список використаної літератури. 15 Фірма є спеціалізованою, престижною та орієнтованою на дитячий відпочинок фірмою.

  5. Контрольна робота з маркетингу
    1. Визначте концепції управління маркетингом 2 2. Охарактеризуйте основні методи формування рекламного бюджету 4 3. Маркетинг туристичного регіону 10 Завдання 14 Туристичне підприємство планує вивести на ринок тури до Шрі-Ланки. Проведіть дослідження конкурентного середовища, що склалось на ринку турів до цієї країни. Складіть звіт про проведене дослідження. В звіті визначте: - мету дослідження; - методи дослідження; - основні результати дослідження; - рекомендації за проведеним дослідженням Література 17

  6. Контрольна робота з маркетингу
    1. Визначте основні маркетингові функції державних національних і регіональних органів управління туризмом. 3 2. Охарактеризуйте всі чинники, що впливають на ціну туристичного продукту. 8 3. Поясніть сутність виставково-ярмаркової діяльності туристичного підприємства. 12 Завдання 1. Запропонуйте перелік комунікаційних засобів, що може використати туристична агенція в таких ситуаціях: 15 2.Проаналізуйте зовнішнє середовище реального підприємства 19 Література 24

  7. Контрольна робота з маркетингу
    1. Типи та види ринків 3 2. Інформаційна маркетингова система 7 3. Скласти анкету маркетингового дослідження (Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки) 12 Список використаної літератури 15

  8. Контрольна робота з маркетингу
    1. Товарна політика, цілі завдання 3 2. Рекламна програма 5 3. Скласти анкету (Розробимо анкету по споживанню) 9 Список використаної літератури 12

  9. Контрольна робота з маркетингу
    Теоритичні питання 3 1. Сутність, види і рівні конкуренції 3 2. Загальна характеристика методів ціноутворення 7 Практичне завдання 13 Загальна характеристика підприємства (ВАТ фармацевтичне підприємство) Дослідження маркетингового зовнішнього та мікро- середовищ Характеристика маркетингового комплексу підприємства Особливості управління маркетингом на підприємстві Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві Література 23

  10. Контрольна робота з маркетингу
    1. Планування і контроль маркетингової діяльності 2 2. Задачі і політика ціноутворення 7 Завдання З 13 Постійні витрати підприємства складають 500 грн., змінні — 15 грн. на одиницю товару. Оцінити можливість отримання підприємством установленої величини цільового прибутку при визначеній ціні за одиницю товару, використовуючи графік цінової еластичності попиту (рис. 1) за вихідними даними таблиці 1. Вихідні дані Таблиця 1 Показники, грн. Варіант 9 Цільовий прибуток 1950 Ціна одиниці товару 38 Завдання 4 15 Визначити величину інтегрального показника конкурентоспроможності моделі холодильника, що оцінюється, і зробити висновки щодо її конкурентоспроможності за вихідними даними таблиці 2. Таблиця 2 Техніко-експлуатаційні і вартісні моделі холодильників Показники Вагомість показника, % Базова модель Значення (Вар. 9) 1. Надійність, тис. год. 25 130 108 2. Об'єм низькотем¬пературного відді¬лення, л 20 60 38 3. Споживання електроенергії, кВт-год-добу 18 0,9 1,45 4. Об'єм, л 15 240 250 5. Дизайн, балів за 1 0-бал. шкалою 12 5 4 6. Збереження продуктів при відклю¬ченні, год. 10 10 6 Вартісні показники 1. Ціна, грош. одиниць — 1700 1500 2. Експлуатаційні витрати за термін служби, гр. од. 5000 . 6500 Список використаної літератури 18

  11. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ
    1. Основні чинники макросередовища, що зумовили падіння попиту на продукцію AT "Норд" 3 2. Методи збору первинної маркетингової інформації, які доцільно використати для розробки концепції позиціювання продукції продукцію AT "Норд" 7 3. Розробка пошукових питань для визначення рівня короткострокового попиту на ринку холодильників. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети. 8 4. Сегментація ринку споживачів продукції компанії 11 5. Оцінка потенційної місткості ринку холодильників 13 Список використаних джерел 15

  12. Контрольна робота з маркетингу
    ЗМІСТ 1. Визначення рівня конкурентоспроможності товару 3 2. Методи ціноутворення, орієнтовані на попит 12 Література 20

  13. Контрольна робота з маркетингу
    1. Охарактеризуйте методи мотивації, які застосовуються для стимулювання збуту турагента 3 2. Визначте конкурентні стратегії підприємства 9 3. Охарактеризуйте методи ціноутворення 15 Творче завдання 20 Підприємство "Наталі", туроператор ринку дитячого туризму, продало в 2001 році турів на суму 01=70 тис. грн. На ринку дитячого туризму на той самий період конкуренти продали турів на суму О=500 тис.грн. (обсяг продажу найпотужнішого з конкурентів склав О2=105 тис.грн.). 5. Яку частку ринку дитячого туризму захопило підприємство "Наталі" в 2001 році? 6. Знайдіть відносну частку ринку підприємства відносно основного конкурента в 2001 році. Зробіть висновки. Література 22

  14. Контрольна робота з маркетингу
    Зміст 1. Організація інформаційної бази маркетингу: види та вимоги до інформації 3 2. Планування маркетингу на підприємстві. Структура плану маркетингу 11 Задача №1 16 Визначити ємкість територіального ринку В таблиці 1 наведено перелік вихідних даних, необхідних для розрахунку ємності ринку. Студенту необхідно заповнити таблицю невистачаючими показниками чисельності населення (та сімей) по регіону, де він проживає, провести розрахунки та вирішити задачу. Перспективну ємність ринку товару слід розрахувати на 2008 рік. Таблиця 1 №вар. Назва товару Річне споживання товару Забезпеченість товаром Чисельність населення у 2005р., тис. сімей. (Лісовий масив) Приріст населення за 2005-2008 4 Холодильники, морозильники, шт. 2005р факт 2010р. норматив 2005р. факт 2010р. норматив 5,0 6,33 75 95 52500 2120 Задача №2 18 Розробити модель квадратичної функції для цілей прогнозування товарообігу Таблиця 2 №варіанту Середньодушові показники товарообігу, штук 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2 2,55 2,78 3,01 3,03 3,05 3,23 3,19 2,97 3,06 3,14 Для зручності розрахунку параметрів рівняння доцільно побудувати таблицю. Розрахувати прогноз товарообігу на 2008 рік. Список використаної літератури 22

  15. Контрольна робота з маркетингу
    1. Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 3 2. Охарактеризувати основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентноздатності товару і фірми 8 3. Навести приклади функціональної видової і предметної конкуренції на товарах: електропобутові прилади, телевізори, зимові жіночі чоботи, дитячий демісезонний одяг 15 Список літератури 17

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Внимание! офис работает с 13-00 обратите внимание на график работы каждого офиса на страничке АДРЕСА:
1-й офис ул. Вышгородская 28/1
2-й офис ул. Драйзера 6
Заказы принимаются в офисах или по электронной почте diplomna@ukr.net


Наши телефоны
Звоните нам с 13-00 до 19-00
По индивидуальным заказам
(044) 592-56-57, 098-097-31-72
По готовым работам с сайта
098-404-55-82


К вашим услугам виртуальный офис!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.


Наши цены на новые заказы
Материал под заказ:
  • для написания вами контрольных работ - 7-10 грн. за страницу,
  • для написания вами курсовых работ - от 12 грн. за страницу,
  • для написания вами дипломных работ - от 20 грн.,
  • для решения вами задач - от 30 грн.


  • На сайте выложена база нового материала 2013 года!


    Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 098-404-55-82. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте, или забрать в офисе



    Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.


    Для вашего удобства появился наш новый проект, посвященный образовательному консалтингу: специализация туризм reftur.org.ua!

    О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
    Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua