Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині (ID:6177)
| Размер: 166 кб. | Объем: 56 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 17.07.2006 |
СодержаниеЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6
1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6
1.2. Основні етапи дослідження попиту 11
1.3. Способи формування попиту на товари 16
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22
2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22
2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28
2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37
ВИСНОВОК 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині.
Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар.
Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”.
Завданнями, які поставлені в даному дослідження є:
- вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині;
- з’ясування практичних методів вивчення попиту;
- формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі;
- розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації.
Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років.
В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
    1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1 ТЕСТИ 6 ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7

  2. Закономірності формування попиту на престижні товари
    Закономірності формування попиту на престижні товари 2 Список використаних джерел 7

  3. Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Корпоративний характер організації 4 2. Збір інформації про діяльність організації 5 3. Висновки стратегічних напрямків (PR-діяльності) 8 4. Основні етапи PR-програми 11 5. Визначення ефективності 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 Метою роботи є розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства. Завданнями роботи є: - провести дослідження в сфері комунікацій, що проводить роздрібне торгівельне підприємство ЗАТ; -дослідити комунікаційні заходи підприємства; - здійснити оцінку результатів реалізації PR-програми. - запропонувати напрями удосконалення комунікативної політики підприємства ЗАТ. Проведення дослідження дозволить на прикладі конкретної фірми розглянути процес здійснення рекламно-маркетингової комунікації та розробити конкретні пропозиції щодо комунікаційної діяльності роздрібного торгового підприємства ЗАТ.

  4. Розробка комунікаційної програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства
    ВСТУП 1. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІОННОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 1.2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ВИБІР” 2.1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО РОЗРОБКИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПО СТИМУЛЮВАННЮ ПОПИТУ НА БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ, ЩО РЕАЛІЗУЄ ТОВ “ВИБІР” 2.2. РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА МАЙБУТНІЙ ПЕРІОД ПЛАН РОБІТ ІЗ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ ЗМІ У 2004 РОЦІ 2.3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  5. Стан попиту та вивчення споживчого ринку конкретної групи товарів
    Вступ 3 1. Попит як економічна категорія 5 2. Стан попиту на конкретну групу товарів 10 3. Насиченість споживчого ринку товарами конкретної групи 23 Висновки та пропозиції 29 Список використаної літератури 31

  6. Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13 3. Аналіз формування пропозиції товарів 17 4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 29 5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 34 Висновки 39 Список використаної літератури 42 Додатки 44

  7. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні основи формування асортименту товару 5 2. Аналіз формування асортименту товарів 17 3. Дослідження організації формування асортименту 26 4. Виявлення недоліків у формуванні товарного асортименту в магазині 33 5. Пропозиції, шляхи удосконалення формування асортименту в магазині 39 Висновки 45 Список використаної літератури 47

  8. Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5 2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8 3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10 4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12 5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20 Висновки 32 Список використаної літератури 35 Додатки 37-51

  9. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі "Назва")
    Вступ 3 1. Сутність товарного асортименту та фактори, які впливають на його формування у магазинах 6 2. Дослідження конкурентного середовища магазину 10 3. Аналіз і оцінка товарного асортименту магазину 16 4. Дослідження стану товаропостачання 23 5. Шляхи удосконалення формування товарної політики магазину 24 Висновки 37 Використана література 40

  10. Формування товарного асортименту в магазині та шляхи його удосконалення (на прикладі ТОВ "назва")
    Вступ 3 1. Поняття товарного асортименту та його сутність 5 2. Етапи формування товарного асортименту у роздрібному торговому підприємстві 11 3. Аналіз комерційної діяльності ТОВ "ДЦ назва" 14 4. Оцінка товарного асортименту ТОВ "ДЦ назва" 23 5. Шляхи удосконалення формування товарного асортименту на ТОВ "ДЦ назва" 31 Висновки 41 Список використаних джерел 46 Додаток 1. Ідентифікаційні реквізити, місцезнаходження та засоби зв’язку ТОВ «назва» 49 Додаток 2. Асортимент продукції виробництва A.S. Watson Group (догляд за будинком) 50

  11. Формування цін на принципово нові товари та аналоги
    Вступ 2 1. Поняття нового товару. Впровадження на ринок нових товарів 4 2. Особливості встановлення цін на нові товари 11 3. Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар 16 Висновок 20 Список використаної літератури 23-24

  12. Сутність та формування попиту на гроші
    План ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПОПИТУ НА ГРОШІ 3 2. ЦІЛІ ТА МОТИВИ ПОПИТУ НА ГРОШІ 5 3.ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ПОПИТ НА ГРОШІ 8 4. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА ГРОШІ В УМОВАХ ПЕРЕХІДНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 11 ВИСНОВОК 12 ЗАДАЧА 1 15 ЗАДАЧА 2 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20

  13. Раціональна поведінка споживача та формування попиту
    Зміст Вступ 3 1. Свобода вибору, суверенітет і раціональність споживача 5 2. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез кількісного виміру корисності (кардиналістська концепція) 8 3. Аналіз поведінки споживача на основі гіпотез порядокового вимірювання корисності (ординалістська концепція) 14 4. Ринковий попит 17 Висновок 21 Список літератури 23 Мета роботи – вивчення основ раціональної поведінки споживачів і механізму формування попиту. Об’єкт роботи – явища та процеси, які супроводжують формування попиту на товар у споживача. Предмет роботи – раціональна поведінка споживачів і формування попиту.

  14. Формування попиту споживачів на продукцію і послуги
    Вступ 4 1. Економічна природа ринкового попиту 5 2. Фактори формування ринкового попиту 9 3. Прогноз ринкового попиту в Україні на 2009 рік 13 Висновки 19 Список використаної літератури 21

  15. Транспортний маркетинг та принципи формування попиту на перевезення
    Предмет: економіка і планування на залізничному транспорті ЗМІСТ Вступ 3 1. Особливості транспортного маркетингу: сутність, особливості ціноутворення 4 2. Принципи формування попиту на перевезення 9 3. Концепція розвитку транспортно-дорожнього комплексу України 14 Висновки 20 Література 21

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua