Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Архетипи міста і лісу в міфопоетиці Б.І. Антонича (ID:6366)
| Размер: 17 кб. | Объем: 6 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 21.07.2006 |
СодержаниеСочинение
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. “Зелене Євангеліє” Б.І. Антонича
    Сочинение

  2. Час і простір у поезіях Б.-І. Антонича і Ю. Тарнавського
    Сочинение

  3. Особливості будови міфопоетичної картини світу у поезіях Б.-І.Антонича та Михайля Семенка
    Сочинение

  4. Соціологічні концепції міста
    Вступ 3 1. Основні категорії соціології міста 4 2. Основні соціологічні концепції міста 7 Висновок 16 Список використаної літератури 17

  5. Статус міста Севастополь
    Вступ 3 1. Статус міста Севастополя в СРСР, РСФСР та УРСР 4 2. Міжнародно-правовий аспект статусу міста Севастополя після проголошення незалежності України 6 3. Російсько-Українські спори навколо статусу Севастополя 8 4. Проблеми законодавчого визначення статусу міста Севастополя 14 Висновки 23 Література 25

  6. Екологія мого міста
    Екологія мого міста (Київ) Список використаної літератури

  7. Міста і будівлі Київської Русі
    1. Архітектура Київської Русі. 3 2. Дерев‘яні споруди в містах Київської Русі. 4 3. Перші кам‘яні будівлі. 5 4. "Місто Ярослава" у Києві. 7 5. Монументальні будівлі Київської Русі. 9 Використана література 13

  8. Назовня реклама міста Києва
    Зміст Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади функціонування реклами як невід'ємної складової сучасного способу життя міського населення 7 2. Методологічні основи управління рекламною діяльністю 14 3. Сучасний стан назовньої реклами в Києві 19 4. Проблеми і перспективи назовньої реклами в Києві 23 Висновки 34 Література 37 Дослідження реклами в зазначених напрямках здійснювалось на основі наукових праць зарубіжних та вітчизняних вчених із соціології, культурології, філософії, реклами. Аналіз місця реклами як складової культури в повсякденні людини здійснювався на основі досліджень динаміки соціокультурних змін (А.Тоффлер, А.Моль, Г.Хубер, Ж.Бодрійяр, Л.Іонін, Н.Побєда), масової культури (Х.Ортега-і-Гассет, О.Шпенглер, У.Еко, Е.Шилз, Г.Ашин, О.Кукаркін, Л.Лапокниш, В.Танчер, К.Теплиць, В.Шестаков, О.Калач), повсякденного життя (Е.Гоффман, Дж.Хоманс, Г.Гарфінкель, В.Ільїн, І.Попова), символічно-знакових систем як основи комунікації (Дж.Мід, П.Бурдьє, Ч.Пірс, Р.Барт, О.Лосєв, Ю.Лотман, Н.Костенко). Серед досліджень в галузі реклами використовувались роботи зарубіжних практиків-аналітиків К.Бове, У.Аренса, Ч.Сендіджа, В.Фрайбургера, К.Ротцола, Г.Картера, Д.Огілві, Д.Денісона, Л.Тобі та російських теоретиків Л.Федотової, А.Ульяновського, Р.Мокшанцева, І.Крилова, О.Лебедева, О.Боковікова, І.Рожкова, С.Коломійця. Дослідження особливостей трансформаційних процесів у сучасному українському суспільстві та адаптації до них базувались на наукових доробках В.Бакірова, О.Якуби, С.Катаєва, Є.Суїменка, Л.Хижняк, Є.Подольської, О.Куценко, В.Болотової, А.Лобанової. Методика і методологія проведення соціологічного дослідження базувалась на роботах вітчизняних соціологів Н.Паніної, Є.Головахи, Ю.Яковенка, В.Воловича, М.Чурілова. Серед вітчизняних дослідників проблеми соціології і культурології реклами грунтовно вивчають Н.Лисиця та О.Оленіна. Їх працями фактично обмежується коло фундаментальних досліджень реклами в українському суспільстві. Це свідчить про те, що при всій значущості функціонування соціального інституту реклами в Україні, він поки що не став предметом всебічного наукового інтересу українських вчених. Серед праць вітчизняних авторів, в яких розглядаються окремі аспекти даної теми, можна виділити наукові роботи І.Кураса, М.Ліфінцева, В.Арутюнова, Т.Ужанської. Мета полягає у виявленні економічних та соціолого-культурологічних аспектів функціонування зовнішньої реклами як засобу формування сучасного способу життя населення України. Об'єктом дослідження є економічний та соціальний інститут назовньої реклами в Києві.

  9. Міста і будівлі Київської Русі
    1. Архітектура Київської Русі. 3 2. Дерев‘яні споруди в містах Київської Русі. 4 3. Перші кам‘яні будівлі. 5 4. "Місто Ярослава" у Києві. 7 5. Монументальні будівлі Київської Русі. 9 Використана література 13

  10. Методологічні принципи вивчення міста в соціології
    Вступ 3 1. Поняття та специфіка розвитку міст 4 2. Методологічні принципи розвитку міст в соціології 7 Висновки 14 Список джерел 15

  11. Функціональний дизайн міста гніздівлі для сов
    1. Особливості умов життя сов 3 2. Сови у містах 8 3. Функціональний дизайн місць для гніздування сов 12 Література 14

  12. Аналіз туристичного ринку міста Києва (2 частина)
    2. Аналіз туристичного ринку міста Києва 3 2.1. Фактори та передумови розвитку туристичного ринку на території міста Києва 3 2.2. Аналіз попиту на туристичний продукт міста Києва 10 2.3. Аналіз туристичної пропозиції міста Києва 17 Література 25

  13. Загальна характеристика статуту територіальної громади міста Києва
    Вступ 3 1. Питання розробки та прийняття статуту територіальної громади 4 2. Характеристика статуту територіальної громади м. Києва 10 3. Проведення громадських слухань, регламентоване Статутом територіальної громади м. Києва – гостре питання сьогодення 13 Висновок 19 Література 21

  14. Статистичне дослідження економічного стану країни (регіону, міста)
    МЕТОДОЛОГІЯ СТАТИСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ СТАТИСТИКА НАСЕЛЕННЯ СТАТИСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ОСНОВНІ НАПРАВЛЕННЯ АНАЛІЗУ СТАТИСТИКИ НАСЕЛЕННЯ Й ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ (М. КИЄВА ЛІТЕРАТУРА Практична частина. I. Побудувати ряд розподілу робочих кожного цеху і всього заводу по розміру заробітної плати, виділивши сім груп з рівними інтервалами. II. Розрахувати відносні величини структури, яки характеризують розподіл робочих кожного цеху і всього заводу в цілому по розміру місячної заробітної плати. III. Визначити дисперсію заробітної плати робочих в кожному цеху і по заводу в цілому; середню із цехових дисперсій, міжцехову дисперсію. Пояснити зміст дисперсії. Використовуючи їх, перевірити правіло складання дисперсій. IV. С вірогідністю 0,954 визначити помилку вибірки для середньої заробітної плати робочих заводу і для частини робочих, яки мають заробітну платню меншу ніж 500 грн. Вказати межі значень цих показників у генеральній сукупності. V. 1. За допомогою графічного метода визначити форму зв’язку між тарифнім розрядом і заробітною платою робочих цеха №1 за №1 по №20 включно. 2. Вичислити параметри рівняння регресії, які характеризують залежність між тарифнім розрядом робочих і їх заробітною платнею. Пояснити зміст отриманих параметрів. 3. Визначити ступінь тісноти зв’язку між признаками, яки ми розглядали...

  15. ПАСПОРТ туристського маршруту - Кирилівський монастир міста Києва
    Заповнений паспорт туристичного маршруту "Кирилівський монастир міста Києва" схема маршруту, описання та інше

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua