Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність (ID:661)
| Размер: 82 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 0 грн. | Добавлена: 29.07.2004 |
СодержаниеВступ 3
1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5
2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9
3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19
4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24
Висновки 30
Список літератури 31
Додатки
ЛитератураСписок літератури 1. Балобанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. - М. Эко-номика, 2003 - 206 с. 2. Быкова Е.В., Стоянова Е.С. Финансовое искусство коммерции. - М.; Перспектива, 2002 - 154 с. 3. Виноградова С. Н . Коммерческая деятельность. К.: Вища школа, 1998 - 176 с. 4. Ворст. Й. Ревентлоу П. Экономика фирмы. - М.: «Высшая школа» 1999. - 215 с. 5. Горин М.А. Технология розничной продажи товаров и обслуживание покупателей. Учебное пособие. - М.: Изд-во М.К.У., 2001. - 315 с. 6. Картер Гарри. Эффективная реклама. - М.: «Бизнес-Информ», 1998. - 243 с. 7. Памбухчиянц В.К. Организация, технология проектирование торговых предприятий. - К.: А.С.К., 1998. - 320 с. 8. Панкратов Ф.Г. Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли. Учебник для ВУЗов. - М.: ИВЦ «Маркетинг», 2000. - 220 с. 9. Проблемы торговли; управление, маркетинг, финансовый анализ; Сб научных трудов. / Под редакцией В.Ф. Егорова. – СПб.: Санкт-Петербургский торгово-экономический институт, 2001. - 72 с.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
См. также:
  1. Комерційна діяльність торгівельного підприємства та її ефективність
    Вступ 3 1. Роль та значення комерційної діяльності в умовах ринкової економіки 5 2. Сучасний стан організації комерційної діяльності на підприємстві "Вест Лайн Дистрибьюшн" 13 3. Джерела постачання товарів на ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 25 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності та оцінка її ефективності ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 26 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 46 Додатки 48-53

  2. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
    Вступ 3 1. Закупівля товарів як функція комерційної діяльності 5 2. Економіко-організаційна характеристика підприємства 8 3. Аналіз надходження товарів 12 4. Договірна робота на підприємстві 15 5. Закупівельна політика підприємства 18 Висновки і пропозиції 27 Список використаної літератури 30

  3. Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення
    Вступ 3 1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6 2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25 3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46 4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49 Висновки 56 Список використаної літератури 60 Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68

  4. Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
    Вступ 4 1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6 1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6 1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9 1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13 1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17 1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19 2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24 3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27 4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31 5. Сервісне обслуговування 34 6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38 Висновки та пропозиції 41 Список використаної літератури 43 Додатки 45

  5. Аналіз та планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства (за матеріалами торговельного підприємства м. Київ)
    Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади аналізу та планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 5 1.1. Сутність та механізм формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 5 1.2. Системи та методи аналізу прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 12 1.3. Методи планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 16 2. Дослідження прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 19 2.1. Аналіз обсягів та динаміки формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 19 2.2. Дослідження факторів впливу на прибуток від операційної діяльності торговельного підприємства 26 2.3. Оцінювання ефективності формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 29 3. Розробка плану формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 35 Висновки і пропозиції 40 Список використаних джерел 42 Додаток А 44

  6. Рекламна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи підвищення її ефективності (на прикладі ПП)
    ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6 Розділ 2. Аналіз рекламної програми підприємства та рекламних засобів 17 Розділ 3. Оцінка ефективності реклами в магазині. 24 Висновки. 41 Список використаної літератури 43

  7. Комерційна діяльність контрольна
    Завдання 3. Третє завдання присвячене дослідженню ефективності управління комерційною діяльністю підприємства. На першому етапі необхідно побудувати детальну структуру підрозділів, що виконують комерційні функції, навести функціональний аналіз їх обов'язків та повноважень, визначити та дослідити взаємостосунки з іншими підрозділами підприємства. На другому етапі провести аналіз ефективності укладення комерційних угод (4-5 різновидів за різними ознаками, а саме: обсягами, терміновістю оплати, формою оплати, складністю внутрішньо групового асортименту і т. ін.). Результати занести в таблицю 3. По результатах проведеного дослідження скласти пояснювальну записку та визначити шляхи підвищення ефективності управління комерційної діяльності на підприємстві. Література 9

  8. Контрольна робота комерційна діяльність
    1 Вартісний аналіз витрат на виробництво за обсяги закупок матеріальних ресурсів 3 2 Порядок проведення аналізу використання виробничих запасів 10 3 Характеристика та основні форми роздрібної торгівлі 20 Список літератури 28

  9. Комерційна діяльність фірмового магазину
    Вступ. 3 1. Роль і задачі комерційної діяльності універсальних (спеціалізованих) торгових підприємств в ринкових умовах 5 2. Характеристика магазину “Ронекс 2” 7 3. Формування асортименту та вивчення попиту покупців в універсальному (спеціалізованому) магазині 13 4. Розміщення, показ, зберігання товарів 15 5. Форми продажу і методи обслуговування в універсальному (спеціалізованому) магазині 17 6. Рекламна діяльність в універсальному (спеціалізованому) магазині 24 7. Висновки і пропозиції 27 Перелік використаної літератури 31 Додатки

  10. Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
    Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

  11. Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. MEТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика складу та особливості кругообороту оборотних активів торговельного підприємства 6 1.2. Методичні підходи до управління оборотними активами торговельного підприємства 27 1.3. Показники ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 44 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРНГМСГВА ТОВ «Назва» 54 2.1. Аналіз динаміки, обсягу та структури оборотних активів торговельного підприємства 54 2.2. Оцінка ефективності управління оборотними активами торговельного підприємства 64 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 80 3.1. Обґрунтування потреби в оборотних активах в плановому періоді підприємства ТОВ «Назва» 80 3.2. Перспективна оцінка ефективності управління оборотними активами підприємства 89 3.3. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління оборотними активами в плановому періоді 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 118

  12. ПРОЕКТ БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗВИТКУ ВИДАВНИЧОЇ Й КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «__»
    ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Роль планування в діяльності підприємств 6 1.2. Бізнес-план, як метод здійснення фінансово-економічної діяльності підприємства 12 1.3. Етапи складання бізнес-плану 17 1.4. Огляд джерел, переважно використаних у проекті 23 ІІ. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 27 2.1. Юридичний статус Підприємства 27 2.2. Характеристика виробничо-господарської діяльності 30 2.3. Аналіз фінансового стану 42 III. БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1. Маркетингові дослідження 44 3.2. Організаційний план 58 3.3. Виробничий план 59 3.4. Фінансовий план і стратегія фінансування 65 3.5. Аналіз ризиків 68 ВИСНОВКИ 76 ЛІТЕРАТУРА 78 ДОДАТКИ 83 ДОДАТОК 1 Законодавчі і нормативні акти видавничої діяльності 83 ДОДАТОК 2 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства 123 ДОДАТОК 3 Бухгалтерська звітність підприємства 124 ДОДАТОК 4 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства за новим складом 129

  13. Витрати торговельного підприємства
    Задача 7 3 Наведена інформація про фінансовий результат будівельної організації. № п/п Зміст операцій Сума, грн. 1. За звітний період виробниче підприємство отримало: 1.1. Прибуток від операційної діяльності (с-до по Кт 791) 9000 1.2. Збиток від фінансових операцій (с-до по Дт 792) 2000 1.3. Прибуток від іншої звичайної діяльності (с-до по Кт 793) 1000 ... Завдання 1. 4 1. Написати довідку про формування нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) за звітний квартал. Завдання 2. 5 1. Назвати класифікацію фінансових результатів господарської діяльності за принципами національних стандартів. Список використаної літератури. 12

  14. Маркетинг торговельного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття маркетингу торговельного підприємства 5 1.2. Сутність і завдання маркетингової товарної політики 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1. Стисла характеристика підприємства 12 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 27 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 28 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 38 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 42 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 52

  15. Розробка інвестиційної політики торговельного підприємства
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Інвестиції як економічна категорія 5 1.2. Зміст та принципи розробки інвестиційної політики підприємства 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАГАЗИНУ ПП «Назва» 19 2.1. Загальна характеристика діяльності магазину 19 2.2. Характеристика інвестиційної діяльності магазину за останні роки 25 2.3. Оцінка ефективності інвестиційної діяльності 30 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПП «Назва» ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗРОБКИ НОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 37 3.1. Розробка інвестиційної політики магазину 37 3.2. Розрахунок економічної ефективності інвестиційного проекту 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua