Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
ДипломТема: Вплив телевізійних ЗМІ на формування соціальних стереотипів масової культури (ID:6789)
| Размер: 114 кб. | Объем: 81 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 16.08.2006 |
СодержаниеЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 6
1.1. Сутність поняття стереотип та його види 6
1.2. Поняття масової культури 19
1.3. Моделі поведінки в масовій культурі 25
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ 33
2.1. Сутність та характеристика впливу ЗМІ на масову культуру 33
2.2. Загальна характеристика розважальних програм на прикладі телеканалу 38
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ФОРМУВАННЯ СТЕРЕОТИПІВ В МАСОВІЙ КУЛЬТУРІ 47
3.1. Вплив ЗМІ України на формування способу життя особистості 47
3.2. Аналіз впливу програм телеканалу на формування стереотипів в масовій культурі 64
ВИСНОВОК 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Мета дипломної роботи. Характеристика впливу засобів масової інформації на формування стереотипів масової культури, дослідження позитивних та негативних наслідках цього впливу.
Об’єктом дипломної роботи являються телевізійні ЗМІ в цілому та телеканал зокрема.
Предмет дипломної роботи. Характеристика впливу ЗМІ на формування масової свідомості.
Завдання:
1. З’ясування сутності та формування соціальних стереотипів в масовій культурі;
2. Розгляд головних проявів масової культури та моделей поведінки в ній;
3. З’ясувати особливості взаємопроникнення та взаємопоширення телевізійних ЗМІ та масової культури;
4. Визначити характерні ознаки змін соціальних стереотипів, як результату впливу телевізійних ЗМІ;
5. Проаналізувати вплив телебачення (розважальних передач телеканалу ) на формування стереотипів масової культури
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію
    Список термінів Доклад Зміст Вступ 4 1. Сприйняття масової інформації жіночою аудиторією 1.1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 1.2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 1.3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 1.4. Сензитивність як типова характерологічна особливість жіночої аудиторії 2. Теоретичні аспекти впливу телевізійних ЗМІ на жіночу аудиторію 2.1. Загальні закономірності впливу ЗМІ на свідомість 2.2. Вплив реклами на свідомість і поведінку жінок-споживачів 2.3. Формування громадської думки за допомогою ЗМІ 3. Емпіричне дослідження впливу ЗМІ на жіночу аудиторію 3.1. Методика і процедура дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Література Додатки

  2. Вплив християнства на формування культури Середньовіччя
    ВСТУП 3 1. Поняття “середні віки” і “середньовічна культура” 5 2. Роль релігії і церкви в середньовічному суспільстві 6 3. Рицарська культура 11 4. Народна селянська культура. Міська культура 15 5. Художні стилі 18 6. Візантійська культура 21 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27

  3. Вплив буддистської культури на формування стосунків між народами
    Вступ 3 1. Буддизм – найдавніша з світових релігій 4 2. Всесвітнє значення буддистської культури 7 3. Поширення буддизму 11 Висновок 13 Література 14

  4. Рекламні засоби масової інформації, як інформаційне джерело здійснення інформаційно-аналітичної діяльності (на приклад територіальних засобів). (Методи використання ЗМІ для здійснення ІАД)
    ВСТУП 3 1.Використання засобів масової інформації в рекламних цілях 3 2. Стан інформаційного простору Чернігівської області 7 ВИСНОВОК 9 Список літератури 10

  5. Вплив сучасних телевізійних програм та реклами на виховання молодого покоління
    Вступ 3 1. Мета та завдання Концепції національно-патріотичного виховання молоді 4 2. Молодіжні програми на ТБ як засіб виховання молоді 7 3. Молодь проти реклами алкоголю 17 Висновок 22 Література 24

  6. Організація масової фізичної культури в дошкільних закладах
    ОРГАНІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 3 ФІНАНСОВИЙ РОЗПОДІЛ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 9 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13

  7. Медико-біологічне забезпечення розвитку масової фізичної культури
    ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНИЙ СТАН МАСОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 4 2. ЗАХОДИ З МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ 8 3. ОБОВ’ЯЗКИ ЛІКАРСЬКО-ФІЗКУЛЬТУРНОЇ СЛУЖБИ 9 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17

  8. Організація масової фізичної культури у соціально-побутовій сфері
    Зміст Вступ 3 1. Право громадян на заняття фізичної культури і спорту 4 2. Програма розвитку фізичної культури за місцем проживання та у місцях масового відпочинку 5 3. Фізична активність 7 Висновки 11 Список використаної літератури 13

  9. Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію
    Вступ 3 1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 6 2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 12 3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 22 Висновки 30 Література 32

  10. Традиції культивування культури миру: толерантності, демократії в західних суспільствах та формування культури миру
    Вступ 3 1. Цілі культури світу і її формування 3 2. Традиції культивування толерантності, демократії в західних суспільствах 5 Висновки 6 Список літератури 7

  11. Фактори що визначають формування рекреаційних потреб соціальних верств населення
    Вступ 3 Фактори що визначають формування рекреаційних потреб соціальних верств населеня 4 Висновки 16 Література 17

  12. Основні різновиди соціальних спільностей в українському суспільстві, умови і напрямки їх формування
    Зміст Вступ 3 Розділ І.Соціальна структура суспільства 4 1. 1 Соціальні групи 4 1.2 Соціальні спільності, напрямки їх формування 7 Розділ ІІ. Соціальна структура сучасного українського суспільства 8 Висновки 11 Список використаної літератури 12

  13. Вплив античної культури на творчість європейських митців та філософів
    Вступ. 3 1. Вплив античної культури на творчість європейських митців та філософів. 5 2. "Аполлонічне" та "діонісійське" начала в культурі та їх розуміння Ф. Ніцше та В. Іванова. 7 3. Міфотворність та філософія символізму. 17 4. Філософсько-художнє осмислення міфологічних героїв в творах представників реалізму. 21 Висновки. 25 Список використаної літератури 26

  14. Вплив цінностей та культури організації на вибір стратегії управління підприємством
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність поняття культури організації та її значення 4 2. Структура культури організації 6 3. Формування культури організації 11 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  15. Використання стереотипів
    ВСТУП 3 1. Поняття стереотипу 5 2. Зародження політичних стереотипів 7 3. Використання стереотипів 13 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua