Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Мерчандайзинг - як умова успіху комерційної діяльності підприємства (ID:7079)
| Размер: 51 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 02.08.2006 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
1. Мерчандайзинг – мистецтво торгувати 6
2. Інформаційна складова – запорука успішного мерчандайзингу 20
3. Ринок олійної продукції в Україні 22
4. ТОВ “Агрокосм” на ринку України 29
5. Проблеми і перспективи застосування мерчандайзингу у ТОВ “Агрокосм” 32
Висновки 36
Література 38

Мета дослідження полягає у розробці теоретико-методичного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств на основі мерчандайзингу.
Об’єктом дослідження виступає система економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу.
Предметом дослідження є мерчандайзингова діяльність ТОВ “Агрокосм”, спрямована на узгодження їх економічних інтересів з інтересами споживачів на цільових ринках
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Основна частина 4 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми організації мерчендайзингу комерційної діяльності 4 1.1.1. Мерчендайзинг: сутність, передумови виникнення. 4 1.1.2. Основні принципи мерчендайзингу 8 1.1.3. Мета і завдання мерчендайзингу 16 1.2. Закордонний та вітчизняний досвід 18 2. Заключна частина 23 Висновки і пропозиції 23 Перелік використаної літератури 24 Додатки 25

  2. Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)
    зміст 1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2 1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4 1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4 1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8 1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11 1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24 Література 33 Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35 Додаток 2. Схема планування магазину 35 Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35 Додаток 4. Структура апарату магазину 36 Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36

  3. ПРОЕКТ БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗВИТКУ ВИДАВНИЧОЇ Й КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «__»
    ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ 6 1.1. Роль планування в діяльності підприємств 6 1.2. Бізнес-план, як метод здійснення фінансово-економічної діяльності підприємства 12 1.3. Етапи складання бізнес-плану 17 1.4. Огляд джерел, переважно використаних у проекті 23 ІІ. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 27 2.1. Юридичний статус Підприємства 27 2.2. Характеристика виробничо-господарської діяльності 30 2.3. Аналіз фінансового стану 42 III. БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА 44 3.1. Маркетингові дослідження 44 3.2. Організаційний план 58 3.3. Виробничий план 59 3.4. Фінансовий план і стратегія фінансування 65 3.5. Аналіз ризиків 68 ВИСНОВКИ 76 ЛІТЕРАТУРА 78 ДОДАТКИ 83 ДОДАТОК 1 Законодавчі і нормативні акти видавничої діяльності 83 ДОДАТОК 2 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства 123 ДОДАТОК 3 Бухгалтерська звітність підприємства 124 ДОДАТОК 4 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства за новим складом 129

  4. Організація комерційної діяльності оптового підприємства (за матеріалами оптового підприємства)
    Вступ 3 1. Роль, функції і завдання оптового підприємства 5 2. Коротка економічна характеристика діяльності оптового підприємства 12 3. Організація закупівель товарів 17 4. Організація оптового продажу товарів 19 5. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств 23 Висновки та пропозиції 27 Список використаних джерел 30 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2008 р. 32

  5. Основи комерційної діяльності
    1. Розкрийте поняття етики у комерційній діяльності 3 2. Наведіть класифікацію суб’єктів комерційної діяльності, охарактеризуйте основні їх види. 7 3. Охарактеризуйте методи закупівлі товарів 14 Перелік використаної літератури 18

  6. Аналіз ефективності комерційної діяльності
    Вступ 3 1. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства 5 1.1. Значення комерційної діяльності в сучасних умовах економіки 5 1.2. Порядок укладання та припинення договорів постачання 9 1.3. Майнова відповідальність за виконання договорів постачання 14 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності МПП «Відесс» 17 2.1. Економічна та організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз ефективності комерційних угод з постачальниками 20 2.3. Шляхи удосконалення комерційної діяльності МПП «Відесс» 23 Висновки та рекомендації 29 Список літератури 31

  7. Контрольна з комерційної діяльності посередницьких організацій
    Зміст. Теоретичні питання . 3 1. Комерційні зв'язки і договірні відносини з посередниками, умови продажу товарів та їх транспортування за участю посередників. 3 2. Товарні біржі та їх необхідність для комерційної діяльності. 6 3. Ціноутворення в комерційній діяльності посередників. 12 4. Система показників та методи оцінювання ефективності посередницької діяльності підприємства. 16 Практика. Варіант 8 20 Постачальник надає знижки за кількість закуплених товарів: - при обсягу закупівлі 500 шт. ціна одиниці товару - 160 грн./шт..; - при обсягу закупівлі 1000 шт. Ціна одиниці товару - 140 грн/шт.. - при обсягу закупівлі 1200 шт. ціна одиниці товару - 125 грн/шт.. Умови закупівлі та реалізації товарів подані в таблиці 1.: Примітка: кількість днів в .місяці прийняти рівною 30 Таблиця1. Варіанти Кількість одиниць Ціна закупівлі Умови реалізації закуплених товарів закупівлі товару, (шт) одиниці товару (грн.) Ціна продажу одиниці товару (грн.) Термін реалізації товару (місяців) Термін зберігання середнього запасу товару (днів) Витрати у місяць на зберігання середнього запасу, % Транспортні витрати - всього (грн.) Інші витрати (% до обсягу продажу) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 500,0 160,0 190,0 6,0 40,0 1,5 5 000,0 8,0 2 1 000,0 140,0 170,0 9,0 50,0 1,3 3 000,0 7,5 3 1 200,0 125,0 160,0 12,0 70,0 1,1 3 500,0 6,5 Зміст завдання: Вибрати варіант закупівлі та реалізації товарів, який забезпечить найбільший прибуток. Література. 23

  8. Особливості юридичної відповідальності за правопорушення при здійсненні комерційної діяльності
    Вступ 3 1. Цивільно-правова відповідальність за порушення у сфері комерційної діяльності 4 2. Інші види відповідальності 8 Висновки 8 Перелік використаної літератури 10

  9. Філософія успіху менеджера
    Вступ 3 1. Сутність керування і ділопорядкування 4 2. Особливості успіху менеджера 10 3. Основні помилки менеджера в управлінському процесі 17 Висновок 22 Література 24

  10. Право власності як необхідна умова ринку
    Зміст Вступ 3 1. Загальне поняття власності і права власності 4 2. Загальні умови виникнення права приватної власності у громадян 9 3. Здійснення громадянами права приватної власності 14 Висновок 18 Список літератури 21

  11. Розвиток адвокатури в Україні як умова формування правової держави
    Предмет: Організація судових та правоохоронних органів Вступ 3 1. Історія становлення адвокатури в Україні 4 2. Проблеми та перспективи розвитку адвокатури та адвокатської діяльності в Україні 7 Висновок 15 Список використаної літератури 17

  12. Сильна корпоративна культура та її роль в успіху компанії
    Вступ 3 1. Поняття «корпоративна культура»…………………………………..4 – 6 2. Структура корпоративної культури………………………………...7 – 10 3. Розвиток корпоративної культури в українських компаніях………....10 Висновок…………………………………………………………………...11 – 12 Література……………………………………………………………………….13

  13. Культура мовлення як запорука успіху в діловому спілкуванні
    Вступ 3 1. Поняття про культуру мови 3 2. Ділова бесіда та її роль в діловому спілкуванні 7 3. Культура мови писемного ділового спілкування 8 Висновки 10 Література 11

  14. управління персоналом БЕЗПЕКА І ЗДОРОВ’Я ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ
    1. БЕЗПЕКА І ЗДОРОВ’Я ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ 3 2. ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛУ 10 ЛІТЕРАТУРА 19

  15. ФАКТОРИ УСПІХУ У КОНКУРЕНТНІЙ БОРОТЬБІ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНЦІЇ 5 1.1.Поняття конкуренції , її сутність та види 5 1.2. Еволюція конкуренції 18 1.3. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі 27 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС ЗА 2000-2003 РОКИ 37 2.1. Організаційна характеристика готелю Прем”єр Палас 37 2.2. Аналіз і оцінка економічних показників господарської діяльності готелю Прем”єр Палас 51 2.3. Послуги готелю 54 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЮ ПРЕМ”ЄР ПАЛАС 62 3.1. Розробка конкурентної стратегії 62 3.2.Визначення конкурентоспроможності готелю 79 3.3. Підвищення якості готельних послуг 87 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua