Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Західна і східні парадигми у трактуванні феномену комунікацій (ID:7195)
| Размер: 50 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 09.08.2006 |
СодержаниеПлан
Вступ 3
1. Структура наукових революцій 7
2. Парадигма інформаційної демократії 20
3. Специфіка спілкування і комунікації: етико-філософський аналіз 22
4. «Східний» і «Західний» підходи до побудови стратегії. 33
Висновки 38
Література 39

Метою дослідження є вивчення західних і східних парадигм як інструментів аналізу феномену комунікації.
Об’єктом дослідження є феномен комунікацій в епоху глобалізації та розбудови інформаційного суспільства.
Предметом дослідження є чинники і механізми комунікаційних процесів у ХХ-ХХІ століттях.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій
    ВСТУП 3 1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4 2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9 3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 27

  2. Явище політичного тероризму та феномену маніпуляцій у політиці
    ВСТУП 2 ПОЛІТИЧНИЙ ЕКСТРЕМІЗМ 2 Суть політичного екстремізму 2 Поширення політичного екстремізму у світі 3 ОСНОВНІ ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ І ВИДИ МАНІПУЛЯТИВНОГО ВПЛИВУ 4 ВИСНОВОК 7 ЛІТЕРАТУРА 8

  3. Східні слов’яни
    Вступ 3 1. Проблема походження слов’ян в історіографії. Джерела вивчення походження слов’ян 4 2. Суспільно-економічний розвиток східних слов’ян 9 3. Союзи східних слов’ян у 5-6 століттях 13 Висновок 16 Список використаної літератури 17

  4. Східні слов’яни V-VIII ст.
    Вступ 3 1. Ентогенез слов’ян. 4 2. Антське об’єднання. Державно-племінні союзи східних слов’ян у V-VIII століттях 9 3. Господарство та суспільні відносини східних слов’ян 13 Висновок 18 Список використаної літератури 20

  5. Основні парадигми політології
    Вступ 3 1. Традиційна парадигма 3 2. Біхевіоріальний підхід в політології 4 3. Постбіхевіоріальна революція 8 Література 13

  6. Східна і західна українська діаспора на сучасному етапі: регіони розселення, культура, особливості менталітету
    ПЛАН ВСТУП 3 1.Діаспора складова частина нації 3 2.Статистичні дані української діаспори 5 3.Роль України у зближенні з діаспорою 6 ВИСНОВКИ 8 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 10

  7. Особливості античної філософської парадигми
    Вступ 3 1. Світогляд, основи, виникнення античної філософії 4 2. Ідеалістична трактовка буття у філософських концепціях Демокріта і Платона 5 3. Проблема взаємовідносин особи та суспільства. Філософія софістів і Сократа. Елліністична філософія. 8 Висновок 15 Список використаної літератури 16

  8. Парадигми західних соціально-правових держав
    Вступ 3 1. Доктрини XVII-XVIII ст. про громадівський устрій 4 2. Теорії місцеве самоврядування XIX — поч. XX ст. 11 Висновок 18 Список використаної літератури 19

  9. Новітні принципи сучасної парадигми менеджменту їх характеристика
    1. Новітні принципи сучасної парадигми менеджменту їх характеристика 3 2. Розробіть програму створення Інтернет–бізнес–системи з виробництва конкретної продукції 6 3. Охарактеризуйте технологію здійснення захисту інтелектуальної власності, корпоративної інформації. Зазначте сферу і можливості застосування авторського та патентного прав 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

  10. Типи країн Європи за рівнем соціально-економічного розвитку Західна Європа і Східна Європа
    Вступ 3 1. Типологія країн світу за характером економічної системи. 4 2. Рангування і класифікація країн за рівнем економічного розвитку. 5 3. Класифікація країн Європи за станом соціально-економічного розвитку, прийнята ООН 7 4. Особливості економічного розвитку Західної Європи 10 5. Загальна характеристика та сучасні особливості розвитку країн Східної Європи 13 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  11. Маркетингова політика комунікацій
    Тести: КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 1. Комплекс маркетингових комунікацій, за допомогою яких фірма доводить інформацію про себе та свої товари до споживачів, включає: 1. Будь-яка оплачувана форма неособового представлення і просування товарів, послуг, ідей та (чи) підприємств – це: 1. Реклама. 3. Найкраще адаптувати до вимог окремих споживачів можна такий елемент комплексу маркетингових комунікацій (КМК): 4. Покупцям, що придбали джинси, на знак подяки дарували ще одні. Такий захід свідчить, що продавці застосували елемент КМК: 5. У газеті опублікували інтерв’ю директора фірми "Росинка", де йшлося про лікувальні властивості води "Доктор". Фірма застосувала елемент КМК: 6. Під час продажу золотих виробів, тракторів, та ліків найвищу ефективність має: 7. Велика інформативність, здатність викликати довіру споживачів, відносно невелика вартість на один контакт – ці характеристики найбільш властиві: 8. До програми комунікаційних заходів підприємство включило проведення конкурсу і використання купонів, які характерні для: 9. Перед виведенням на ринок нової моделі автомобіля "Лада", фірма розмістила рекламу на телебаченні, яку можна кваліфі- кувати як: 10. Біля універсаму всім бажаючим пропонували скуштувати каву (безплатно) або взяти з собою пакетик для проби. З цього робимо висновок, що даний вид кави знаходиться на такому етапі життєвого циклу товару: 11. Рекламний носій був обраний рекламодавцем завдяки характеристиці "оперативність охоплення місцевого ринку", яка притаманна: 12. Служба маркетингу ретельно аналізувала періодичні видання, щоб визначити скільки коштів витрачають на рекламу конкуренти і запропонувати свій варіант рекламної кампанії. Цей метод розрахунку рекламного бюджету прийнято називати: 13. До переваг такого носія рекламної інформації як телебачення відносяться: 14. Розмір рекламного бюджету визначався службою маркетингу на власний розсуд. У даному випадку був використаний метод: 15. Маркетолог фірми "Макс" розрахував рекламний бюджет на основі визначення необхідної кількості рекламних контактів та враху¬вання при цьому вартості кожного рекламного звернення. Йдеться про метод розрахунку бюджету: 16. Найефективнішими каналами для розповсюдження рекламної інформації про плейєри, які популярні серед підлітків, будуть: 17. Магазин "Комфорт" провів широку рекламну кампанію з метою інформування споживачів і формування у них попиту на нові меблі. Отже, торговельне підприємство застосовує: 18. Фірма продає миючі засоби, про які споживачі недостатньо поінформовані, основна увага приділяється стимулюванню посередників. Можна зробити висновок, що продавець застосовує: 19. Дослідницька фірма визначала рівень знання марки товару серед споживачів, з чого зрозуміло, що дослідження спрямоване на встановлення: 20. Загальновідома формула механізму психологічного впливу рекламних оголошень складається з таких елементів: 21. Аналіз комерційної ефективності реклами передбачає визначен¬ня зміни під її впливом наступних показників: 22. Заходи стимулювання збуту можуть бути спрямовані на таких учасників товарообмінного процесу: 23. При виборі засобів розповсюдження рекламної інформації порівнюють значення таких показників: 24. Рейтинг рекламного носія – це: 25. При виборі рекламних носіїв використовують оціночний показ¬ник, який розраховується як сума добутків рейтингів усіх носіїв на кількість включень до них. Цей показник має назву: Ситуаційна задача 2 «Виставка» Ви - керівник фірми. Підприємство молоде, зростаюче, працівники - ентузіасти-однодумці. 4 січня фірма отримала запрошення на участь у міжнародній виставці у Франції. Відкриття виставки – 5 березня, тривалість виставки - тиждень, підготовка до відкриття (завезення експонатів, оформлення стендів)- три дні; завершення після закриття (демонтаж, вивезення експонатів) - ще два дні. Режим роботи виставки для відвідувачів - з 11 до 20 годин щоденно. Максимальні витрати, які може дозволити собі фірма для участі у виставці, становлять 45 000 $. Реєстраційний збір з учасників виставки становить 1500 $, реєстрація одразу забезпечує включення до каталогу. Всю площу виставкового залу (демонстраційну) поділено на орендні модулі. Один модуль демонстраційного стенду - 25 кв.м, мінімально можлива оренда експозиції - 50 кв.м. Для презентації продукції фірмі потрібно щонайменше 70 кв.м., бажана площа 120 кв.м. Оренда 1 кв.м. стенду на весь період виставки коштує 300 $. Збирання та підключення до комунікацій стендового модуля коштує: за перші 50 кв.м. 500 $, за кожні наступні 25 кв.м - 200 $. Орієнтовна вага багажу (продукція-експонат та елементи оформлення): для стенду у 70 кв.м. - 250 кг, для стенду у 100 кв.м. - 290 кг, для стенду у 125 кв.м. - 320 кг. Тариф транспортування багажу - 3 $. за кг. в одному напрямі. Для обслуговування стендів (презентування експонатів, консультування відвідувачів) необхідні 3-6 спеціалістів. Можливе залучення кваліфікованого спеціаліста по обслуговуванню демонстраційних стендів та презентаціях з адміністрації виставки, ця послуга коштуватиме 400 $ за день роботи цього спеціаліста. Інтереси фірми потребують участі у виставці керівника фірми, бажана участь заступника з комерційних питань. Заступник та 4 спеціалісти фірми вільно володіють французькою, ділове спілкування керівника вимагає участі перекладача. Залучення французького перекладача з адміністрації виставки коштує 75 $ на годину, або 450 $ за робочий день. Авіаквиток Київ - Париж - Київ коштує 600 $, проживання в готелі - 130 $ за добу; їжа, транспортні витрати на пересування по місту (добові) - 50 $ за добу для кожної особи. Вартість одноразової візи - 40 $. за один паспорт, страхування - 5 $ за добу з особи. Завдання 1. Розробити рішення про участь фірми у виставці, розглянувши кілька можливих альтернативних варіантів і обґрунтувавши оптимальний, який забезпечить максимальне представництво як експонатів, так і співробітників підприємства. Для цього: 1.1. Сформулювати проблему, мету рішення, вказати існуючі обмеження та критерії оцінювання альтернативних варіантів. 1.2. Запропонувати і розрахувати кілька альтернативних варіантів. 1.3. Виходячи з сформульованих критеріїв, аргументувати обрання оптимального варіанту. Обґрунтувати вибір. 1.4. Скласти план організаційних заходів щодо підготовки до участі у виставці. Теорія Позиціонування реклами Вступ 3 1. Як починалося позиціонування 3 2.Атака на свідомість 8 3. Реклама товару повинна позиціонувати себе як масова або елітарна 11 4. Особливості створення ефективного рекламного звернення 14 5. Креатив, як інструмент у рішенні завдань позиціювання 24 6. Проблеми українських брендів і можливості їх позиціювання. 30 Висновок 34 Література: 35

  12. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ
    ВСТУП 3 СУЧАСНІ ЗАСОБИ ТА НОСІЇ РЕКЛАМИ 4 ВИСНОВОК 14 РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ «КОМФОРТБУД» 16 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 21

  13. Соціологія масових комунікацій
    1. Дати соціологічне визначення поняттям:Інформація, комунікація, масова свідомість 3 2. Соціологічні концепції масової комунікації 10 3. Дослідження матеріалів масової комунікації методом контент-аналізу 18 Література 26

  14. Соціологія масових комунікацій
    1. Даті соціологічне визначення поняттям „інформація”, „комунікація”, „масова свідомість” 3 2. Семіологічні концепції масової комунікації 6 3. Дослідження матеріалів масової комунікації методом контент – аналізу 8 Список використаної літератури 13

  15. Маркетингова політика комунікацій
    Вступ 3 1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5 1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5 1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7 2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9 2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9 2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10 3. Складові маркетингової політики комунікацій 13 3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13 3.2. Стимулювання збуту 24 3.3. Персональний продаж 27 3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29 4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37 4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37 4.2. Метод контактних аудиторій 39 4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40 4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41 Висновки 44 Список літератури 47

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua