Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Вербальне спілкування (ID:7676)
| Размер: 20 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 15.08.2006 |
Содержание
Зміст

1. Загальна характеристика. 3
2. Різновиди вербальних засобів. 3
3. Форми і методи вербальної комунікації. 4
4. Переконливе мовлення. 9
5. Логіко-психологічні правила конструювання повідомлень. 10
Література: 12
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Вербальне спілкування
    Зміст 1. Загальна характеристика 3 2. Різновиди вербальних засобів 4 3. Форми і методи вербальних комунікацій 6 4. Переконливе мовлення 10 5. Логіко-психологічні правила конструювання повідомлень 12 Література: 13

  2. СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

  3. Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
    Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  4. Етика ділового спілкування
    ЗМІСТ 1. Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2. Ділове спілкування і проблеми управління 6 3. Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 8 Список використаної літератури 12

  5. Невербальні засоби спілкування
    Вступ 3 1. Класифікація 4 2. Основна характеристика 5 3. Роль у процесі взаєморозуміння партнерів 14 4. Засоби впливу на аудиторію 20 Висновок 23 Список використаної літератури 25

  6. Невербальні засоби спілкування
    Вступ 3 1. Класифікація 4 2. Основна характеристика 6 3. Роль у процесі взаєморозуміння партнерів 12 4. Засоби впливу на аудиторію 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18

  7. Психологічна природа спілкування
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини 4 2. Спілкування як обмін інформацією 8 3. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного 12 4. Роль міжособистих взаємин у спілкуванні 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19

  8. Психологія управлінського спілкування
    Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21

  9. Спілкування з підлеглими та співробітниками
    Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9

  10. Спілкування як обмін інформацією
    Вступ 3 1. Спілкування як форма зв’язку людей 3 2. Специфіка людської комунікації 5 3. Види та форми комунікації 8 Висновки 14 Література 15

  11. Психологія та етика ділового спілкування
    1. Визначення поняття «етикет» 3 2. В чому полягає загальна культура спілкування 7 3. Самовдосконалення особистості як шлях до моральної та психічної культури спілкування 11 Список використаної літератури 15

  12. Риторика сучасного інтерактивного спілкування
    1. Риторика інтернет та мовне середовище. 3 2. Спілкування в інтернет. 5 Література 10

  13. УКРАЇНСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
    МОВА ТА ПРОФЕСІЯ 3 СПРОЩЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 8 ЗАЯВА 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 12

  14. Психологічні прийоми ефективного спілкування
    Вступ 3 1. Прийоми атракції 4 2. Активне вислуховування 8 3. Переконання 10 4. Прийняття рішення 16 Висновки 22 Список літератури 23

  15. Технології спілкування в переговорному процесі
    Вступ 3 1. Соціальна природа та сутність переговорів 4 2. Моральні принципи переговорного процесу 6 3. Технології ефективного спілкування 8 4. Комунікативні стилі і тактичні прийоми ведення переговорів 10 Висновки 15 Список літератури 16

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua