Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Бездоглядність дітей в сім'ї та школі (ID:7715)
| Размер: 19 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 26.03.2007 |
Содержание1. Причини бездоглядності дітей 3
2. Способи попередження дезадаптації дітей. 7
Висновок 14
Список літератури. 15

Превентивна педагогіка
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Дослідницька діяльність дітей в початковій школі та готовність до неї вчителя
    ВСТУП 3 1. РОЛЬ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 5 2. ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ 8 3. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 15 ВИСНОВКИ 23 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25 ДОДАТКИ 27

  2. Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку
    1. Зміст психологічної корекції 4 2. Звіт 11 Висновок 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 Щоденник психокорекційної роботи 53

  3. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
    План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

  4. Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
    Вступ 4 Розділ 1. Сімейна атмосфера та її вплив на створення уявлення сім’ї у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Формування у дошкільнят уявлень про родину 6 1.2. Сімейний бюджет родини 11 1.3. Статеве виховання 14 Розділ 2. Практична частина 21 Список використаної літератури 28

  5. Майнові правовідносини батьків і дітей, інших членів сім'ї та родичів
    Суть майнових правовідносин в сім'ї 3 Умови стягнення аліментів на дітей 4 Порядок та розмір стягнення аліментів на дітей 5 Участь батьків у додаткових витратах на утримання дітей 8 Зменшення розміру аліментів 9 Час, з якого присуджуються аліменти, та види заробітку, що підлягають облікові при відрахуванні аліментів 11 Види заробітку, з яких утримання аліментів не провадиться 13 Визначення заборгованості по аліментах 14 Обов'язки дітей щодо батьків 17 Аліментні обов'язки інших членів сім'ї та родичів 19 Права батьків і дітей на майно. Майнові правовідносини між батьками і дітьми 21

  6. Характеристика основних форм роботи соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді в Україні
    Вступ 3 1. Загальна характеристика діяльності Центрів соціальних служб для дітей та молоді 4 2. Напрямки роботи соціальних служб 9 3. Характеристика методів соціальної роботи центрів соціальних служб для дітей та молоді 11 Висновок 16 Список використаної літератури 18

  7. Методика викладання у вищій школі
    Вступ 3 1. Сучасні методи та технології викладання іноземних мов у вищій школі 3 2. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної спрямованості навчального процесу 9 Висновок 15 Література: 16

  8. Роль вчителя в початковій школі
    Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

  9. Позаурочна робота з природознавства в початковій школі
    Вступ 3 І. Зміст позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 4 1.1. Формування ставлення до природи у учнів молодшого шкільного віку 4 1.2. Урахування вікових особливостей дітей в позаурочній роботі з природознавства 6 1.3. Можливості дитячої книги у позаурочній роботі з природознавства 9 ІІ. Форми і методи позаурочної роботи з природознавства в початковій школі 14 Заключна частина 23 Література 24

  10. Позакласна робота з природознавства в початковій школі
    ВСТУП 3 1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4 1.1. Форми позакласних занять 4 1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5 1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6 1.3. Позакласна робота 8 1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9 1.3.2. Групова позакласна робота 10 1.3.3. Позакласна масова робота 12 1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17 1.5. Суспільна корисна праця учнів 20 2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23 ВИСНОВКИ 27 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28

  11. Форми та методи навчання у вищій школі
    Вступ……………………………………………………………………………. 3 1. Форми організації навчання у вищій школі……………………………….. 3 2. Методи організації навчання у вищій школі………………………………. 8 Висновок ……………………………………………………………………….. 12 Використана література ……………………………………………………….. 13

  12. Методики викладання граматики у вищій школі
    Вступ 3 1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4 2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10 Висновок 14 Література 15

  13. Методики викладання лексикології у вищій школі
    Вступ 3 1. Лексікологія як предмет викладання 4 2. Експериментальне викладання дисципліни «лексикологія англійської мови» за модульно-рейтинговою системою 6 Висновок 12 Література 13

  14. Форма організації методичної роботи в школі
    Вступ 4 1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4 2. Основні форми методичної роботи в школі 5 2.1 Індивідуальна форма 5 2.2.Колективні форми 6 Висновок 13 Список використаної літератури 13 Додаток 14

  15. Інноваційні технології навчання у вищій школі
    1. Основи підготовки молодих спеціалістів на основі інноваційних педагогічних технологій 4 2. Інноваційні інформаційні технології в освіті 17 Висновки 22 Література 24

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua