Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ» (ID:7962)
| Размер: 903 кб. | Объем: 63 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 27.03.2007 |
СодержаниеВступ 3
І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5
1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7
1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10
II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2.Аналіз технології готельних послуг 24
2.3.Визначення ріння готельних послуг 27
III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32
3.1. Загальна характеристика підприємства 32
3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34
3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51
Висновки 53
Перелік використаної літератури 55
Додатки 57-63 (заповлені додатки)

Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ».
Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Інтурс-Київ» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3.Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 7 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Кооператор» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Кооператор» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3.Визначення рівня готельних послуг 25 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Хата Карася» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства «Хата Карася» 29 3.2.Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 Висновки 45 Перелік використаної літератури 48

  2. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «...» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 8 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 11 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «...» 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2.Аналіз технології готельних послуг 28 2.3.Визначення ріння готельних послуг 31 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «...» 36 3.1. Загальна характеристика підприємства 36 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 52 Висновки 55 Перелік використаної літератури 57 Додатки 59

  3. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Авіаль-тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Олександрія» 19 2.1. Загальна характеристика підприємства «Олександрія» 19 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 22 2.3. Визначення рівня готельних послуг 26 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі кафе «У Ольги» 29 3.1. Загальна характеристика підприємства кафе «У Ольги» 29 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 30 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 38 Висновки 43 Перелік використаної літератури 46

  4. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства «Еліта-тур» 5 1.2. Структура управління туристичним підприємством 5 1.3. основні напрямки туристичного підприємства 8 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 11 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 20 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Феофанія» 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2.Аналіз технології готельних послуг 31 2.3.Визначення ріння готельних послуг 36 III. Аналіз технологи ресторанних послуг на прикладі ресторану «Феофанія» 39 3.1. Загальна характеристика підприємства 39 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 41 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  5. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства «Лад-Тур» 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристського підприємства: 7 1.3. Аналіз технологічних процесів діяльності туристського підприємства при організації нового тур маршруту 8 II. Аналіз технологій надання готельних послуг на прикладі готелю «Дніпро» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 21 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 27 2.3. Визначення рівня готельних послуг 31 III. Аналіз технологій надання ресторанних послуг на прикладі ресторану «Дніпро» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства «Дніпро» 35 3.2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг 37 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 46 Висновки 51 Перелік використаної літератури 53 Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «Лад-Тур», готель «Дніпро», ресторан «Дніпро». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг. При написанні роботи були використані статистичні матеріали, статті з періодичних видань, підручники, збірники. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.

  6. Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
    Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «Акр-тур» 5 1.1.Базова характеристика туристського підприємства 5 1.2. Структура управління туристським підприємством 6 1.3. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.4. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства 10 1.5. Технологія формування нового туристського маршруту 14 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Мир» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 30 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Мир-шоу» 35 3.1. Загальна характеристика підприємства 35 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 36 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 53 Висновки 56 Перелік використаної літератури 58 Додатки 60

  7. Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)
    Вступ 4 І. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИСТСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1.Загальна характеристика туристського підприємства. 6 1.1.1. Назва, місце розташування фірми, її реквізити. Рік утворення; організатори. Форма власності, код фірми в міському статуправлінні. Ліцензії 6 1.1.2. Структура управління фірмою, штатний розклад, посадові інструкції 6 1.2. Основні напрямки діяльності турфірми 7 1.2.1. Форми організації поїздок, класи туризму, види туризму (по цілям), географія подорожей 8 1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту; структура туристського потоку 9 1.2.3. Склад туристського продукту. Пакет туристських послуг. Види маршрутів і турів. 11 1.2.4. Договірні відношення з партнерами і з клієнтом 11 1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки 12 1.2.6. Комп'ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність турфірми 12 1.3. Організація нового внутрішнього туристського маршруту 13 ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ГОСТИННОСТІ ГОТЕЛЮ 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.1.1. Класифікація готелю: місце розташування; підпорядкованість; призначення; місткість; поверховість; рівень комфорту 15 2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень 15 2.1.3. Функціональна схема підприємств 17 2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 17 2.1.5. Планувальна організація технологічного процесу приміщень поверхової служби 18 2.2. Технологія готельних послуг 19 2.2.1. Технологічні процеси готельного обслуговування; види основних технологічних процесів, які забезпечують функцію надання ночівлі 19 2.2.2. Структура та зміст технологічного процесу прийому та розміщення в готельному підприємстві 20 2.2.3. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі 21 2.3. Визначення рівня готельних послуг 23 2.3.1. Аналіз потреби у готельних послугах 23 2.3.2. Розрахунок об'єму наданих послуг. 24 2.3.3. Визначення і аналіз рівня готельних послуг. 26 III. ТЕХНОЛОГІЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ХАРЧУВАННЯ 27 3.1. Загальна характеристика підприємства 27 3.1.1. Тип підприємства, потужність, підпорядкованість 27 3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану 27 3.1.3. Атмосфера ресторану 28 3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень 29 3.2. Технологія надання ресторанних послуг 29 3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування 29 3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур 31 3.2.3. Технологічний процес приготування їжі 35 3.2.4. Технологічний процес обслуговування 38 3.2.5. Автоматизація технологічних процесів ресторанних послуг 39 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 40 3.3.1. Основні умови підприємства, що забезпечують якість ресторанних послуг 40 3.3.2. Використання методів, що визначають показники якості. 41 3.3.3. Оцінка рівня якості послуг. 42 Висновки 43 Використана література: 45 Додатки 46 (на прикладі туристичного підприємства “Яна”, “Президент-готелюКиївський”, ресторану “Президент-готель “Київський”)

  8. Аналіз технології надання готельних послуг на прикладі готелю
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Базова характеристика готельного підприємства „ ” 5 1.1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту 5 1.1.2 Склад основних функціональних груп приміщень 6 1.1.3. Склад та характеристика житлових приміщень 7 1.1.5 Планувальна організація технологічного процесу приміщень вестибульної служби 10 1.1.6 Планувальна організація технологічного процесу приміщень житлового поверху 13 1.1.7 Структура управління підприємством 14 РОЗДІЛ 2 16 ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 16 2.1. Структура та зміст основного технологічного процесу виробництва готельних послуг: технологічні цикли і технологічні операції 16 2.2 Структура та зміст основного технологічного процесу споживання готельних послуг: технологічні цикли, технологічні операції 21 29 РОЗДІЛ 3 31 ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ЗАВДАННЯМ 31 ВИСНОВОК 45 ЛІТЕРАТУРА 47

  9. ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА Київ – Переяслав-Хмельницький – Черкаси - Чигирин – Канів - Київ
    ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА До витоків української державності Київ – Переяслав-Хмельницький – Черкаси - Чигирин – Канів - Київ Автобусний

  10. Оптимізація валового прибутку від реалізації послуг туристичного підприємства на прикладі готелю Україна
    ВСТУП 4 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ 6 1.1. Прибуток як економічна категорія 6 1.2. Загальні принципи управління прибутком 10 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ГОТЕЛЮ „УКРАЇНА” 15 2.1. Загальний аналіз процесу формування прибутку готелю „Україна” 15 2.2. Аналіз розподілу прибутку готель 19 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення прибутку 24 3.2. Система управління витратами як фактор збільшення прибутку готелю 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

  11. Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю
    Вступ 3 Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6 1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6 1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18 1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28 1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32 Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38 2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38 2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42 2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69 3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69 3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72 Висновок 81 Література 84 Додатки 89 - 117

  12. Аналіз та планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства (за матеріалами торговельного підприємства м. Київ)
    Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади аналізу та планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 5 1.1. Сутність та механізм формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 5 1.2. Системи та методи аналізу прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 12 1.3. Методи планування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 16 2. Дослідження прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 19 2.1. Аналіз обсягів та динаміки формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 19 2.2. Дослідження факторів впливу на прибуток від операційної діяльності торговельного підприємства 26 2.3. Оцінювання ефективності формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 29 3. Розробка плану формування прибутку від операційної діяльності торговельного підприємства 35 Висновки і пропозиції 40 Список використаних джерел 42 Додаток А 44

  13. Аналіз надання послуг харчування на прикладі ресторану готелоьного комплексу
    ВСТУП 3 1. Характеристика ресторанних послуг готелю „__” 4 2. Аналіз діяльності ресторану „__” 6 3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані „__” 8 4. Технологічні процеси надання послуг харчування у ресторані „__” 11 5. Організація сервісного обслуговування в ресторані 14 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19

  14. Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

  15. Контрольна робота з статистики надання туристичних послуг
    Варіант 2 1. Статистичні оцінки туристичних ресурсів 3 2. Статистичний аналіз діяльності персоналу турфірми 6 Список використаних джерел 10

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua