Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Зміст наукової індукції та її методи (ID:8585)
| Размер: 15 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 20 грн. | Добавлена: 31.05.2007 |
СодержаниеВСТУП 3
1. ЗМІСТ НАУКОВОЇ ІНДУКЦІЇ. 4
2. МЕТОДИ НАУКОВОЇ ІНДУКЦІЇ 9
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 14

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Основін методи наукової індукції
    План Вступ 3 1. Види і схеми індуктивних міркувань 3 2. Методи встановлення причинних зв'язків 6 3. Об'єднаний метод схожості і різниці 9 4. Метод супровідних змін та метод залишків 10 Висновки 14 Література 18

  2. Зміст і методи оцінки ефективності компанії
    Зміст і методи оцінки ефективності компанії 2 Література 9

  3. Зміст, методи та обов’язки роботи соціального гувернера
    (интервал двойной) Вступ 3 Зміст роботи соціального гувернера 5 Особливості роботи гувернера в школі 10 Особливості роботи соціального гувернера вдома 11 Підготовка гувернерів 13 Обов’язки та вимоги 14 Соціальний гувернер повинний знати: 16 Соціальний гувернер повинний уміти: 16 Висновки 18 Використана література 21

  4. Види неповної індукції
    1. Популярна індукція 3 2. Роль індуктивних умовиводів пізнання. Взаємозв"язок індукції та дедукції в процесі пізнання. 10 3. Наукова індукція 12 4. Задача 14 Яка помилка допущена у судженні? Одна волосина - не борода, дві - не борода. Припустимо, що деяка кількість n волосків не борода, якщо до n додати 1, то вона нічого не змінить. Таким чином, за принципом математичної індукції випливає, що будь-яка кількість волосся не є бородою.

  5. Зміст, форми і методи роботи із трудового навчання в перших класах шестирічних дітей
    Зміст Вступ 3 Розділ І. Роль та місце методу як педагогічної категорії в організації трудового навчання 5 1.1 Загальна характеристика методів навчання 5 1.2 Методологічні основи трудового навчання в початковій школі 7 1.3 Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 12 Розділ ІІ. Особливості використання досліду та практичної роботи як методів навчання на уроках трудового навчання в початковій школі 18 2.1 Сутність та методика використання досліду 18 2.2 Практичні роботи 20 Розділ ІІІ. Досвід роботи щодо ефективності використання практичних методів на уроках трудового навчання 21 Висновки 27 Список використаної літератури 29 Предметом даного дослідження є методи навчання, а об’єктом – процесс їх оптимального поєднання для вдосконалення навчальної діяльності вчителя і учнів на уроках трудового навчання. Хронологічні рамки даного дослідження охоплюють період навчання, який підпадає в початкову ланку освіти. Метою даного дослідження є намагання дослідити теоретичні основи оптимізації навчального процесу та особливості застосування різноманітних методів навчання на уроках трудового навчання, особливо практичних методів. Головними завданнями даного дослідження є: 1. Визначення поняття методу в навчальному процесі та їх класифікації за різними ознаками. 2. Характеристика особливостей досліду та практичних робіт з найбільш розповсюдженої категорії методів – методів організації та здійснення навчально – пізнавальної діяльності. 3. Характеристика особливостей використання практичних методів та вплив специфіки їх організації на протікання навчально – виховного процесу на уроках трудового навчання в початковій школі. Маємо надію, що здійснення системного аналізу всього існуючого літературного доробку у комплексі з об’єктивною оцінкою матеріалу із зазначеної проблематики дасть можливість досягти мети даного дослідження

  6. Організація наукової діяльності в Україні
    Предмет: Основи наукових досліджень План Вступ 3 1. Науково-дослідна установа в Україні 5 2. Національна академія наук України та галузеві академії наук 7 3. Наукова і науково-технічна діяльність у системі вищої освіти 8 4. Цілі та напрями державної політики в науковій і науково-технічній діяльності 10 5. Наукова та науково-технічна діяльність Міністерства промислової політики України у 2004 році 13 Висновки 17 Література 19

  7. Етапи наукової організації праці студентів
    Вступ 3 1. Раціональна організація навчальної праці студента 4 2. Основи самостійної навчальної роботи студентів 10 3. Організація науково-дослідницької діяльності студентів 14 Висновки 22 Література. 23

  8. Ефективність наукової сфери та державне управління
    Вступ 3 Ефективність наукової сфери та державне управління 4 Висновки 16 Список використаних джерел 19 Додаток 20

  9. Принципи і напрямки наукової організації праці менеджера
    1. Принципи і напрямки наукової організації праці менеджера 3 2. Делегування повноважень: сутність, елементи та особливості 11 3. Які основні поняття менеджера? 16 4. Як би ви побудували структуру телефонної розмови з вашим босом про Вашу результативність? 18 ЛІТЕРАТУРА 22

  10. Сутність, принципи та напрями наукової організації праці менеджера
    Вступ 3 1. Сутність та принципи наукової організації праці 4 2. Напрямки наукової організації праці 7 Висновок 17 Список використаної літератури 18

  11. Види умислу та їх зміст (зміст ознак інтелектуального й вольового моментів)
    Види умислу та їх зміст 3 Задача 1. 13 Купцов і Поляков звернулись до Ілюхіна з проханням дістати для них зброю, яка потрібна їм для заволодіння державним майном. Ілюхін попросив на час у своїх приятелів Озерова та Гулякова обріз із двома бойовими набоями й наган, які й передав Купцову. Купцов і Поляков пригостили за це Ілюхіна горілкою й обіцяли після скоєння злочину повернути зброю та дати грошей. На наступний день вони вчинили розбійний напад на працівників магазину і забрали виручку у сумі 290 гривень. На слідстві Ілюхін заявив, що не знав про наміри Купцова та Полякова використати зброю для вчинення розбою, хоч і гадав, що вони хочуть обікрасти якийсь магазин, а зброя може їм знадобитися у випадку ухилення від затримання. Визначте форму й види співучасників злочину. Задача № 2 18 У міліцію надійшла заява Дмитренко з проханням притягти до кримінальної відповідальності його пасинка Сергія. У день свого чотирнадцятиріччя він привів у непридатність баян, який Дмитренко взяв на прокат, витратив на частування друзів 170 гривень, які належали вітчиму. Чи підлягає Сергій кримінальній відповідальності? Задача № 3 20 Колодкін вирішив виготовити з метою збуту підроблені купюри вартістю 50 гривень. Протягом двох років він виготовив різні пристосування та обладнання, зробив кліше, робив досліди по виготовленню грошей. Одного разу з метою перевірки паспортного режиму у квартиру Колодкіна зайшов дільничний інспектор міліції. Наступного дня Колодкін склав усі інструменти та кліше у пластиковий мішок і затопив у морі, маючи надію - усе це дістати та продовжити досліди, коли міліція перестане ним цікавитись. На якій стадії перервана діяльність Колодкіна? Перелік використаних джерел 25

  12. Методи спостереження та інтро інспекції (самоспостереження). Експеримент. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю)
    ЗМІСТ Вступ 3 1. Методи спостереження та інтроінспекції (самоспостереження) 5 2. Експеримент 9 3. Методи опитування (анкетування та інтерв’ю) 13 Висновок 17 Список використаної літератури 19

  13. Врахування і методи зниження інвестиційних ризиків. Основні методи виміру, якісний і кількісний аналіз проектних ризиків
    Вступ 3 1. Практичні методи обліку ризиків 5 1.1 Метод експертних оцінок 5 1.2 Оцінка ризиків на основі визначення періоду (терміну) окупності інвестицій 5 1.3 Метод аналогій 6 1.4 Метод ставки відсотка з поправкою на ризик 6 2. Якісний аналіз проектних ризиків 7 3. Методи кількісного аналізу 9 3.1 Метод аналізу чутливості 10 3.2 Аналіз сценаріїв 12 3.3 Метод Монте-Карло 13 4.Управління проектними ризиками 16 4.1 Диверсифікація 16 4.2 Страхування ризиків 17 4.3 Хеджування 17 Висновки 18 Список літератури 20

  14. Поняття грошового обороту. Управління грошовим оборотом. Основні завдання, цілі, форми і методи грошово-кредитного регулювання. Методи грошово-кредитного регулювання та їх сутність
    Вступ 3 1. Суть і структура грошового обороту 4 2. Регулювання грошового обороту 7 3. Грошово-кредитна політика: її цілі та інструменти 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16

  15. Зміст національної політики
    1. Місце національних відносин в соціальній політиці держави, політичних партій 3 2. Основні форми державного устрою багатонаціональних держав 4 (унітаризм, федерація та інші) 5 3. Основні принципи і завдання національної політики, які повинні бути науково обґрунтовані 8 Список джерел 12

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua