Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Контрольна з організації обслуговування в закладах ресторанного господарства (ID:8916)
| Размер: 24 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 07.06.2007 |
Содержание1. Характеристика торговельних приміщень і вимоги до них 3
2. Організація та проведення для туристів дегустацій 6
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із Франції 10
Список використаної літератури 12

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. З організації обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Склад, асортимент та якість молочних товарів. 3 2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських та річкових суден. 11 3. Національні смаки та особливості харчування туристів з Арабських країн. 13 Список використаної літератури. 16

  2. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Бракераж готової продукції. Санітарні вимоги до персоналу, виробничих приміщень підприємств громадського харчування 3 2. Організація та проведення для туристів пікніків 10 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із США 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16

  3. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Склад, асортимент і якість молочних товарів. 3 2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських і річкових суден. 8 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Арабських країн 11 Список використаних джерел: 14

  4. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Характеристика торговельних приміщень і вимоги до них 3 2. Організація та проведення для туристів дегустацій 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із Франції 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20

  5. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    Вступ 3 1. Склад, асортимент і якість молочних товарів. 4 2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських і річкових суден. 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Арабських країн 11 Висновок 18 Список використаних джерел: 19

  6. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Склад, асортимент, якість м’ясних товарів. 3 2. Основні принципи організації харчування туристів у закладах ресторанного господарства 5 З. Національні смаки, особливості національного харчування туристів в Німеччині 10 Задача 1 13 Ціна, за якою акція продається і купується, називається курсом акції. Курс акції залежить від двох факторів: від величини дивіденду і від ставки депозитного відсотка. Природно, що курс акції тим вище, чим більше дивіденд. Задача 2 14 Розрахувати коефіцієнт платоспроможності та дати оцінку стану й динаміки платоспроможності фірми за звітний період. Таблиця 2.1. Платоспроможність підприємства Грошові гошти Звітний період Наступні платежі Звітний період На початок На кінець На початок На кінець Каса 20 15 Податки 150 160 Розрахунковий рахунок 500 420 Оплата праці 50 60 .... Задача 3. Установлення оптимальної потреби підприємства у виробничих запасах 15 Задача 4. Баланс доходів - витрат, зміст, порядок його розроблення, розрахунок динаміки платоспроможності фірми за звітний період 18 Перелік літератури 23

  7. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Склад, асортимент і якість молочних товарів 3 2. Організація і обслуговування туристів у ресторанах морських і річних суден 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з арабських країн 13 Література 18

  8. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Характеристика столового посуду, приборів і столової білизни 3 1.1. Столовий посуд 3 1.2. Столові прибори 4 1.3. Столова білизна 7 2. Особливості обслуговування груп туристів та індивідуальні тури 8 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Італії 10 3.1. Супи 11 3.2. М‘ясо і риба 11 3.3. Овочі 12 3.4. Гарніри 12 3.5. Молочні продукти 12 3.6. Десерт 13 Література 14

  9. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Бракераж готової продукції. Санітарні вимоги до персоналу, виробничих приміщень підприємств громадського харчування. 3 2. Організація та проведення для туристів пікніків. 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із США 14 Література 18

  10. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Бракераж готової продукції. Санітарні вимоги до персоналу, виробничих приміщень підприємств громадського харчування. 3 2. Організація та проведення для туристів пікніків 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із США 11 Використана література 14

  11. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    Зміст 1. Склад, асортимент і якість смакових товарів 3 2. Організація обслуговування туристів у барах, буфетах, на поверсі, та номерах готелю 6 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Англії 10 Список літератури 13 Работа №1

  12. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Склад, асортимент і якість молочних товарів. 3 2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських і річкових суден. 8 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Арабських країн 11 Список використаних джерел: 14

  13. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства
    План 1. Типи закладів ресторанного господарства та їх класифікація 3 2. Організація та проведення для туристів тематичних банкетів 7 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Японії 10 Використана література 13

  14. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
    1. Бракераж готової продукції. Санітарні вимоги до персоналу, виробничих приміщень підприємств громадського харчування. 3 2. Організація та проведення для туристів пікніків. 9 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів із США 15 Список використаної літератури 19

  15. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
    1. Кулінарна характеристика закусок 3 2. Етичні, естетичні та функціональні вимоги до метрдотеля, офіціанта 4 3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Болгарії 11 Література 14

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua