Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Організація банкету з приводу весілля (ID:8917)
| Размер: 44 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 08.06.2007 |
Содержание1. Особливості банкету-весілля з частковим обслуговуванням офіціантами 3
1. Час тривалості банкету-весілля з частковим обслуговування офіціантами 4
2. Організація та підготовка приміщень для проведення банкету 4
3. Меню банкету-весілля 5
5. Основні розрахунки щодо проведення банкету-весілля 8
6. Способи подачі блюд та напоїв під час обслуговування бенкету-весілля 11
7. Графічне зображення сервірування столу для бенкету-весілля 12
8. Графічне зображення приміщення ресторану розважального комплексу «Мир Шоу» щодо проведення бенкету-весілля на 56 осіб 13
молодята 13
9. Схема зон обслуговування бенкету-весілля 15
Список використаної літератури 16

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Організація обслуговування банкету з нагоди Дня Перемоги
    Вступ 5 Розділ І Характеристика підприємства ресторанного господарства. 8 1.1. Характеристика району в якому знаходиться підприємство. 8 1.2. Маркетингове дослідження існуючих конкурентів. 10 1.3. Форма власності. 19 1.4. Додаткові сфери діяльності. 24 1.5. Реклама підприємства та його логотип 25 1.6. Розробка меню. 29 1.7. Розробка прейскуранту 40 РОЗДІЛ II Обслуговування банкету на підприємстві ресторанного господарства. 44 2.1. Прийом замовлення. 44 1. Час тривалості банкету- з частковим обслуговування офіціантами 44 2.2. Вибір приміщення для проведення заходу. 45 2.3. Розробка меню банкету. 46 2.4. Розрахунок необхідної кількості обслуговуючого персоналу. 49 2.5. Розрахунок необхідної кількості столового посуду, приборів, білизни. 50 2.6. Підготовка приміщення, столового посуду, приборів, білизни до проведення банкету. 51 2.7. Проведення банкету. 53 2.8. Розрахунок з відвідувачами. 55 Розділ ІІІ Графічна частина 56 3.1. Посадові обов'язки: метрдотеля, адміністратора залу, бармена та офіціанта 5-го розряду. 56 3.2. Графік виходу на роботу. 63 3.3. Заробітна плата працівників. 67 3.4. Робота з постачальниками барної продукції. 68 3.5. Планування підприємства ресторанного господарства з розташуванням устаткування та обладнання. 71 Висновки 85 Використана література 90 Додатки 92 Експлікація приміщень Рамка

  2. Високе романтичне звучання п‘єси “Свіччине весілля” І. Кочерги

  3. Аналіз сприйняття себе і своєї хвороби у пацієнтів, що проходять лікування із приводу бронхіальної астми
    Вступ 3 1. Бронхіальна астма як психосоматичне 6 захворювання у світлі різних підходів: 6 теоретичний аналіз 6 1.1.Проблема психосоматичних розладів у психології 6 1. 2. Поняття про внутрішню картину хвороби 11 1.3.Бронхіальна астма як психосоматичне захворювання 17 1.4.Астма у світлі психоаналізу 19 1.5.Астма, як захисний механізм 20 1.6.Бронхіальна астма й емоції 24 1.7.Особливості особистості астматиків 25 1.8.Психічні розлади при бронхіальній астмі 26 2. Емпіричне дослідження відношення хворих бронхіальною астмою до себе й до свого захворювання 29 2.1.Методи й методики дослідження 29 2.2.Характеристика вибірки випробуваних 34 2.3.Результати і їх інтерпретація 35 ВИСНОВКИ 54 Список використаних джерел 56 Додатки 58-70 Ціль роботи – вивчення психологічних особливостей хворих бронхіаль-ною астмою, зокрема сприйняття й оцінювання себе в контексті хвороби. Об'єкт дослідження – психологічні особливості хворих бронхіальною астмою. Предмет дослідження – особливості внутрішньої картини хвороби (ВКХ) і самооцінки хворих бронхіальною астмою. Завдання дослідження: 1) вивчити внутрішню картину хвороби у хворих бронхіальною астмою; 2) вивчити особливості самооцінки в даного контингенту хворих; 3) провести клінічне інтерв'ю серед хворих на бронхіальну астму; 4) зіставити отримані результати з даними, описаними в наукових джерелах. Дослідження проводилося на базі пульмонологічного відділення клініч-ної лікарні протягом вересня 2006 р. Теоретичний огляд літературних джерел і наукових даних поданий у першому розділі. Хід проведення дослідницької частини роботи й аналіз отри-маних результатів відображені у другій частині

  4. Організація продажу товарів у торгівельно-розважальному центрі (організація технології торгівлі)
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОРГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ 6 1.1. Сутність торгівельно-розважальних центрів 6 1.2. Аналіз діяльності торгівельно-розважальних центрів у м. Києві 7 1.3. Сутність та класифікація методів продажу товарів 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У ТОРГІВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНОМУ ЦЕНТРІ „КАРАВАН” 20 2.1. Загальна характеристика ТРЦ „Караван” 20 2.2. Аналіз відділів та асоритменту товарів у ТРЦ „Караван” 23 2.3. Організація продажу товарів у ТРЦ „Караван” 24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТРЦ „КАРАВАН” 29 3.1. Шляхи підвищення ефективності організації продажу товарів у ТРЦ „Караван” 29 3.2. Перспективи діяльності ТРЦ „Караван” 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40

  5. Організація активних форм туризму. Організація харчування у туристському поході. Водно-соляний режим
    Організація харчування у туристському поході. Водно-соляний режим Література

  6. Організація обслуговування в Г ТК
    1. Основні принципи діяльності готельного підприємства 3 2. Критерії та показники готельного комфорту 9 Список використаної літератури 15

  7. Організація виробництва
    1. Концепція організаційного проектування виробництва 3 2. Діагностування стану виобничої системи 9 3. Структура та зміст організаційного проекту виробничих систем 13 Задача 1 19 Підприємство передбачає освоїти випуск нової продукції з проектним річним її випуском 650 штук, первинна трудомісткість виготовлення одного виробу становила 1020 нормо-годин. За рахунок заходів із прискорення освоєння трудомісткість виготовлення значно скоротилася (b = 0,0545), що дозволило заводу скоротити тривалість досягнення проектного річного випуску на 30 %. Змінні витрати на один виріб — 1450 грн, постійні витрати — 160 000 грн/рік. Нарощування випуску продукції в обох випадках пропорційно часові освоєння. Визначити економічні показники прискорення освоєння нового виробу: трудомісткість виготовлення виробу; скорочення циклу освоєння (побудувати графік освоєння), додаткову кількість продукції, зниження собівартості одиниці виробу, річну економію від прискорення освоєння нової продукції. Задача 2 21 Необхідно визначити тривалість ремонтного циклу, міжремонтного й міжоглядового періоду (періодичність технічного обслуговування) та скласти графік виконання ремонту й технічного обслуговування на період 2001—2002 рр. для металорізального верстата, який було введено в дію у вересні 2000 р., якщо верстат металорізальний підвищеної точності (Вк.т. = 1,5), категорія за масою середня (Вк.м. = 1,0), використовується для обробки заготовок із різних матеріалів (Во.м. = 0,75) металевим інструментом (Вм.і. = 1,0). У структурі ремонтного циклу для цієї категорії обладнання — п’ять поточних ремонтів і п’ять технічних оглядів. Нормативний оперативний час роботи верстата протягом ремонтного циклу — 24 000 год. Режим роботи — двозмінний, дійсний річний фонд часу — 3950 год; частка оперативного часу в дійсному фонді становить 70 %. Список використаної літератури 24

  8. Організація обслуговування в ПГ та ТК
    1. Санітарно-гігієнічні вимоги до готелю 3 2. Суть та значення класифікації підприємств розміщення за рівнем комфорту 6 Література 13

  9. Організація виробництва
    План: 1. Виробнича діяльність ( фермерських господарств) 3 2. Організація виробничих процесів при вирощуванні кормових корнеплодів (кормові бурякі) 9 Література 23

  10. Організація виробництва
    Підприємництво, його види 3 Розрахунково-графічна робота 14 Завдання: Обрати раціональний вид руху предметів праці, якщо кількість виробів у партії - n=4, процес виробництва складається з п'яти операцій тривалістю tl=4, t2=2, t3=1,t4=3, t5=4. Використати розрахунковий та графічний методи. Дати обґрунтовані висновки. Література 17

  11. Організація обслуговування в ПГ та ТК
    1. Служба прийому та обслуговування готелю, основні функції та форми організації 3 2. Прибиральні роботи в готелі 10 Література 16

  12. Організація обслуговування в ПГ та ТК 2
    1. Класифікація готелів за рівнем комфорту 3 2. Правила користування готелем та надання послуг 9 Література 14

  13. Організація обслуговування в Г ТК
    1. ДОКУМЕНТАЦІЯ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3 2. ФОРМИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 9 3. АНКЕТА ВАТ "ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "Назва" 15 1. Назва й адреса 2. Рік введення в експлуатацію 3. Форма власності 4. Організаційно-правова форма 5. Відомча підпорядкованість 6. Оргструктура 7. Тип і клас 8. Матеріально-технічна база 9. Характеристика клієнтури 10. Коефіцієнт завантаженості (вплив сезонності) 11. Характеристика номерного фонду 12. Тарифи (види, система знижок) 13. Підприємства харчування 14. Додаткові послуги (платні, безплатні) 15. Основні статті доходів та основні статті витрат 16. Рівень рентабельності 17. Чисельність працюючих, середні зарплати 18. Членство в асоціаціях, вихід на міжнародну арену 19. Шляхи активізиції клієнтів, маркетингова діяльність 20. Перспективи і плани розвитку 21. Висновки, пропозиції, зауваження ЛІТЕРАТУРА 21

  14. Організація обслуговування в Г ТК
    1. Класифікація підприємств розміщення за рівнем комфорту. Світовий досвід. 3 2. Технологія прийому та обслуговування гостей в готелі. 11 Список використаної літератури 18

  15. ОРГАНІЗАЦІЯ БУХОБЛІКУ
    Зміст 1. Створення інвентаризаційної комісії і методика проведення 3 2. Поділ активів підприємства за складом і розміщенням 8 3. Організація обліку грошових коштів 13 Список літератури 18

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- курьером в любом удобном для вас месте (г. Киев)

- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам (044)592-56-57, 097-087-31-72, 093-674-76-89
- Skype: diplomna1


При заказе on-line, diplomna@ukr.net скидка 10%!
У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или оплатить картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2014 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора 097-087-31-72, Skype: diplomna1. Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua