Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КонтрольнаяТема: Психологія управлінського спілкування (ID:8981)
| Размер: 28 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 07.06.2007 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття управлінського спілкування 4
2. Види управлінського спілкування. 5
3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11
4. Закони управлінського спілкування 15
5. Правила управлінського спілкування 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21

Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Психологія та етика ділового спілкування
    1. Визначення поняття «етикет» 3 2. В чому полягає загальна культура спілкування 7 3. Самовдосконалення особистості як шлях до моральної та психічної культури спілкування 11 Список використаної літератури 15

  2. СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

  3. Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
    Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14

  4. Психологія середніх віків. Психологія епохи Відродження
    1. Умови розвитку психології в період середньовіччя 4 2. Схоластична психологія 6 3. Напрямки розвитку середньовічної психології 10 4. Бекон і емпірична психологія 14 Висновки 18 Список літератури 19

  5. Функціональні стани суб’єкта праці психологія праці та інженерна психологія
    1. Поняття, види і значення функціональних станів у діяльності людини 3 2. Провести самодіагностику психічного стану за допомогою методик В. А. Доскіна „Самопочуття, активність, настрій” (САН) та рівня тривожності за допомогою опитувальника Ч. Спілбергера 8 Список використаної літератури 13

  6. Основи управлінського консультування
    1.Фактори економічної та соціальної результативності консультаційних послуг………………………………………………………………………….3 2.Сутність організації зовнішнього консультування………………..5 3. Тести…………………………………………………………………6 1. Основа планування по методу моделі розробки концепції ідеальної системи 1. Модель розробки пропозиції на основі концепції ідеальної системи 2. Методі пошуку альтернативних варіантів рішення проблеми 3.Авторитарний процес впровадження організаційних змін 4.Основна форма подолання опору організаційним змінам 5.Методологічни підходи до розробки консультаційних рекомендацій 4. Задача 1………………………………………………………………8 Вихідні дані: У місті Березань Київської області / 75 км від Києва / Знаходиться велике підприємство по виробництву будівельних матеріалів – Березанський домобудівельний комбінат, що раніше забезпечував будівельними матеріалами значну частину будівельних об`єктів у київській області. На сьогоднішній день він зайнятий тільки випуском утеплюючих матеріалів, а має можливість проводити широкий асортимент будівельних виробів. Головними недоліками у своїй діяльності адміністрація комбінату бачить у виробництві застарілої продукції, у недоліку контактування з будівельними інститутами – розробниками нових технологій і матеріалів, у необхідності встановлення контактів з зарубіжними фірмами по сумісному виробництву певних видів будівельних матеріалів. До повної та об`єктивної оцінки стану комбінату та пояснення перспектив підприємства його розвитку адміністрація звернулась до консалтингової фірми, зайнятої розробкою подібних проблем. Ви директор консалтингової фірми та на основі договору з підприємством готові розробити для них відповідні рекомендації по вирішенню проблем та, при необхідності, підготувати потрібний проект. Завдання: 1. Чітко визначте завдання замовника 2. Чітко визначте з завдання замовника сутність його проблем та можливі найголовніші напрямки їх досліджень консультантом 3. Проведіть попередній діагноз проблем замовника, включаючи оцінку моделі, по котрій працює фірма замовника, та вкажіть недоліки у функціонуванні певних її вузлів, пов`язаних з головними проблемами замовника 4. Визначте концепцію, або головні напрямки досліджень та можливі варіанти вирішення проблем замовника 5. Розробіть параметри оптимального варіанту рішення проблем замовника, або оптимальної економічної моделі, з урахуванням усіх можливих передових варіантів рішення цих проблем по наведеній схемі: Звітний оптим. Альтернат.вар. Лучш. вар Показники рік варіант 1 2 3 т.грн % росту 1.Обсяг товарообігу, т. грн. 1060 2.Вікористання потужності т. грн. 1060 - % використання 10 3. Обсяг продаж в інших країнах - т. грн.. - 4Число працюючих 15 5.Фонд заробітної плати -т. грн.. 108 - % до товарообігу 6.Середня заробітна плата в місяць 600 7.Валові доходи - у % до товарообігу - у тис. грн 280 8.Витрати - у % до товарообігу - у тис. грн 220 у тому числі: незалежні від товарообігу -у % до товарообігу -у тис. грн 10 залежні від товарообігу -у % до товарообігу -у тис. грн 210 (ріст цих витрат на 25% нижче темпів росту товарообігу) 9.Прибуток -у % до товарообігу -у тис. грн. 6. Розробіть альтернативні варіанти рішення проблем замовника, один з котрих – оптимальний, з урахуванням реальних можливостей їх вирішення у тих чи інших економічних ситуаціях 7. Обґрунтуйте кращий варіант з показом конкретних пропозицій та програми діяльності 8. Зробіть усі необхідні розрахунки. 5. Задача 2……………………………………………………………..14 Вихідні дані: Торговий центр „ СИНТЕЛ” реалізує продовольчі і непродовольчі товари в районі з високим купівельним потоком . Однак показники його діяльності не значні , особливо товарообіг, прибуток, використання торговельної площі та інші . Прибуток на діючій торговельній площі в 800 м2 - 100 тис грн.. на місяць, тільки на 20% дає можливості вирішувати задачі подальшого розвитку . Підприємство працює на традиційних формах обслуговування населення, через прилавок, має значні запаси товарів проти товарообігу, у ньому низька заробітна плата працюючих . Для подолання проблем фірма звернулася в консалтингову структуру з наступною задачею: Обґрунтуйте кращий варіант функціонування фірми з обґрунтуванням конкретних пропозицій і програми її діяльності з урахуванням передового досвіду. У процесі рішення задачі: 1. Чітко визначите головні проблеми фірми. 2. Проведіть попередній діагноз проблем фірми по показниках звітного періоду, приведеним у схемі: Звітний Идеальн Альтерн вар. Кращий вар Показники рік вар 1 2 3 т. грн. % росту 1.Обсяг товарообігові, тис. грн. 10000 2.Торговельна площа -м2 800 - % використання 20 3. Запаси товарів -тис. грн. 810 - дні товарообігу 27 4Число працюючих 25 5.Фонд заробітної плати -тис. грн.. 300 - % до товарообігу 3 6.Середня заробітна плата 6.Валові доходи - у % до товарообігу 30 - у тис. грн.. 7.Витрати звертання - у % до товарообігу 17 - у тис. грн. у тому числі: незалежні від товарообігу -у % до товарообігу 7 -у тис. грн. залежні від товарообігу -у % до товарообіг 10 -у тис. грн. (ріст цих витрат на 25% нижче темпів росту товарообігу) 8.Прибуток -у % до товарообіг -у тис. грн. 3. Визначите концепцію, або головні напрямки рішення проблем фірми 4. Розробіть параметри ідеального варіантові рішення проблем фірми 5. Визначите можливі альтернативні варіанти рішення проблем фірми з урахуванням реальних можливостей їхнього рішення в тих або інших економічних ситуаціях. 6. Обґрунтуйте кращий варіант із показом конкретних пропозицій і програми діяльності фірми. 7. Зробіть усі необхідні розрахунки. 6. Перелік літератури…………………………………………………19

  7. Контрольна з управлінського обліку
    Розробка системи управлінського обліку для підприємства 2 Характеристика галузі та підприємства 2 Методика оцінки можливих варіантів проведення управлінського обліку окремим підрозділом або групою у складі бухгалтерії. 3 Розробка системи управлінського обліку 5 Характеристика витрат підприємства. Види витрат. Їх класифікація 8 Методи калькулювання продукції та послуг. 16 Планування обігу документів 20 Висновки. 25 Література. 26 Для виконання контрольної роботи обране підприємство ТОВ що спеціалізується з торгівлі та технічного обслуговування автомобілів

  8. Контрольна з управлінського обліку
    1. Загальна характеристика класифікації витрат. 1 2. Облік прямих витрат на оплату праці. 4 3. Калькуляційний об’єкт та калькуляційні статті. 4 Список використаної літератури. 10

  9. Основи управлінського консультування
    Вступ 3 1. Управлінське консультування як бізнес 5 2. Задачі управлінського консультування 11 3. Аналіз зовнішнього консультування 18 Висновки 22 Список використаної літератури 24

  10. Контрольна робота з Управлінського обліку
    1. Метод управлінського обліку та його елементи 3 2. Облік фінансових витрат 5 3. Калькулювання за методом директ-костинг 7 Список використаної літератури 9

  11. Контрольна робота з управлінського обліку
    1. Сутність управлінського обліку, етапи його розвитку. 3 2. Відображення витрат з використанням рахунків класу 9. 5 3. Облік відрахунків на соціальне страхування. 7 4. Облік витрат майбутніх періодів. 9 Список використаної літератури. 14

  12. Класифікація методів управлінського обліку
    Вступ 3 1. Загальна характеристика класифікації методів управлінського обліку 4 2. Методи обліку по ступеню нормування та повноті відображення затрат 6 3. Сутність позамовного та попердіального методів 9 4. Основні елементи нормативного методу 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18

  13. Контрольна з управлінського обліку, варіант 3
    1. Взаємозв’язок управлінського обліку з бухгалтерським фінансовим обліком та податковим обліком 3 2. Витрати, їх визначення та класифікація витрат на постійні та змінні витрати виробництва продукції (робіт, послуг) 13 3. Крапка беззбитковості виробництва та її визначення графічним методом 19 4. Організація обліку напівфабрикатів підприємства та контролю за їх рухом 22 Задача 1 24 Компанія працює на ринку виробництва засобів очищення питної води та виготовляє фільтри. Необхідно визначити: - крапку беззбитковості компанії; - побудувати графік поведінки витрат; - визначити прибуток, якщо обсяг реалізації фільтрів досягне 32000 одиниць щомісяця; - максимальний прибуток компанії за місяць при її можливостях; - максимальний прибуток за місяць у разі підвищення прямої заробітної платні на одиницю продукції на 1 гривню; використовуючи наступні дані (табл. 2). (варіант 3) Задача 2. (для всіх варіантів) 26 Визначити відповідність статті витрат на виробництво продукції (робіт, послуг) по наведені класифікації (табл. 3). Література. 29

  14. Переваги та недоліки управлінського консультування
    ВСТУП 2 1. ЦІЛІ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 3 2. ЗАВДАННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 7 3. ОСОБИСТІ ТА ДІЛОВІ ЯКОСТІ КОНСУЛЬТАНТІВ 12 4. ЕТАПИ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 19 ВИСНОВОК 23 ЛІТЕРАТУРА 24

  15. Види управлінського контролю та їх характеристика
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи управлінського контролю 5 1.1 Управлінський контроль: сутність та значення в діяльності підприємства 5 1.2 Класифікація видів управлінського контролю та їх характеристика 9 1.3 Процес здійснення управлінського контролю на підприємствах 12 Розділ 2. Дослідження процесу управлінського контролю ТОВ Супермаркет «...» 19 2.1 Характеристика об’єкту дослідження 19 2.2 Аналіз наявних видів контролю на підприємстві 23 2.3 Оцінка процесу управлінського контролювання на підприємстві 29 Розділ 3. Вдосконалення процесу управлінського контролювання 32 3.1 Визначення інструментів ефективного управлінського контролю 32 3.2 Пропозиції щодо поліпшення управлінського контролю підприємства 37 Висновки 39 Список використаної літератури 41

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua