Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Планування виробництва і реалізації продукції на підприємстві (підприємство харчової промисловості) (ID:9310)
| Размер: 76 кб. | Объем: 48 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 08.08.2007 |
СодержаниеВСТУП 3
1. ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1. Планування виробництва та аналіз собівартості продукції, як основа планування. 6
1.2. Аналіз реалізованої продукції 8
2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "***" 13
2.1. Організаційно-правова форма підприємства 13
2.2. Потужність та асортимент продукції 14
2.3. Основні показники діяльності підприємства 15
2.4. Сировинна база 17
2.5. Збут продукції 18
2.6. Організаційна структура управління підприємства 19
2.7. Виробнича структура та організація основного процесу виробництва. Інфраструктура підприємства 19
2.8. Аналіз господарської діяльності ВАТ «***» 24
3. ЗАХОДИ, ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДКУЦІЇ 36
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
Додатки 48

Ключові слова – економічне зростання, ринкова ефективність, конкурентоспроможність, фінансовий стан, кредити, обігові кошти , платоспроможність, прибутковість, фінансова стабільність, фінансова активність, фінансово-економічні результати.
Об’єкт досліджень – виробничо-господарської і комерційної діяльності, показники фінансового і техніко-економічного рівня виробництва ВАТ “***”.
Мета дослідження – виявлення резервів покращення фінансово-економічних результатів виробничо-господарської діяльності ВАТ “***”
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Аудит випуску і реалізації готової продукції на підприємстві харчової промисловості
    Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аудиту випуску і реалізації готової продукції 5 1.1. Визначення, оцінка та класифікація основних засобів 5 1.3. Огляд нормативної та законодавчої бази з аудиту орендованих основних засобів 7 Розділ 2. Методика аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.1. Мета та завдання аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.2. Джерела отримання аудиторських доказів аудиту випуску і реалізації готової продукції 11 2.3. Основні методи, прийоми та процедури аудиту випуску і реалізації готової продукції 13 2.4. Загальний аудиторський ризик та його складові 15 2.5. Послідовність проведення аудиту випуску і реалізації готової продукції 20 Розділ 3. Організація аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.1. Техніко – економічна характеристика діяльності ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.2. План та програма аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 26 3.3. Аудит випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37 Додатки 39

  2. Аналіз обсягу виробництва і реалізація продукції на підприємствах харчової промисловості (на прикладі підприємства харчової промисловості)
    Вступ 3 1. Науково-методичні основи аналізу виробництва та реалізації продукції і маркетингової діяльності підприємства 5 1.1. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності і реалізації продукції 5 1.2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 13 1.3. Значення, завдання і джерела аналізу виробництва продукції 15 2. Аналіз виробництва та реалізації продукції на ЗАТ «Назва» 21 2.1. Характеристика підприємства 21 2.2. Діяльність підприємства зі збільшення виробництва та реалізації продукції 24 2.3. Аналіз ефективності збутової діяльності 29 3. Напрями удосконалення системи управління виробництвом і реалізацією на підприємстві 36 Висновки 41 Література 43 Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 45

  3. Системи фінансового планування на підприємстві харчової промисловості на прикладі ДП ВАТ «ххх» ДОСЛІДНИЙ ХЛІБЗАВОД
    ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Зміст та завдання системи фінансового планування 5 1.2. Характеристика методів фінансового планування 13 1.3. Фінансовий план та порядок його складання 20 Висновки до розділу 1 28 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ДП ВАТ «ххх» ДОСЛІДНИЙ ХЛІБЗАВОД 29 2.1. Характеристика ДП ВАТ «ххх» ДОСЛІДНИЙ ХЛІБЗАВОД 29 2.2. Аналіз та оцінка майна та джерел його утворення 33 2.3. Оцінка фінансового стану підприємства 42 Висновки до розділу 2 57 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ ДП ВАТ «ххх» ДОСЛІДНИЙ ХЛІБЗАВОД 58 3.1. Аналіз та оцінка системи складання фінансових планів на підприємстві 58 3.2. Аналіз виконання фінансових планів 70 3.3. Аналіз ефективності системи фінансового планування 77 Висновки до розділу 3 82 РОЗДІЛ 4. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ В ДП ВАТ «ххх» ДОСЛІДНИЙ ХЛІБЗАВОД 84 4.1. Удосконалення системи фінансових планів 84 4.2. Обґрунтування фінансової стратегії підприємства 93 4.3. Розробка фінансових планів за напрямками фінансової стратегії 97 Висновки до розділу 4 108 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 115

  4. Автоматизація обліку готової продукції, її відвантаження та реалізації в «1С: Підприємство»
    Лабораторна робота № 8 Мета роботи: ознайомитися з особливостями ведення обліку готової продукції в конкретному інформаційному продукті. Завдання 1. Сформувати довідник «Товарно-матеріальні цінності». 2. Сформувати довідник «Прайс». 3. Виконати прибуткування ТМЦ від вітчизняних та іноземних постачальників. 4. Відобразити господарську операцію «Повернення ТМЦ постачальникам». 5. Сформувати документи для оптової та роздрібної торгівлі. 6. Сформувати рахунок-фактуру (резервування). 7. Сформувати накладну на відвантаження. 8. У системі відобразити господарську операцію «Повернення від покупців». 9. Оформити продаж товарів у роздрібній торгівлі, повернен¬ня товарів з роздрібної торгівлі, реалізацію через касові апарати. 10. Сформувати звіти з роздрібної торгівлі. 11. Виконати списання товарів, матеріалів.

  5. Аналіз асортименту і структури продукції на підприємствах харчової промисловості
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ АСОРТИМЕНТУ І СТРУКТУРИ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 13 2.1. Поняття асортименту і структури продукції в економічному аналізі 13 2.2. Економічний аналіз асортименту і структури продукції 15 2.3. Економічний аналіз розширення й оновлення асортименту 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 32

  6. Аналіз ритмічності і сезонності виробництв продукції на підприємствах харчової промисловості
    Вступ 3 1. Теоретично-методологічні основи дослідження ритмічності і сезонності виробництва продукції 6 1.1. Аналіз ритмічності виробництва 6 1.2. Модель аналізу впливу факторів сезонності 11 1.3. Екстраполяція на основі індексу сезонності 15 2. Аналіз впливу рівномірності та сезонності на ефективність діяльності ВАТ «Назва» 18 2.1. Загальні відомості про підприємство 18 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 21 2.3. Аналіз впливу ритмічності та сезонності на ефективність діяльності підприємства 24 3. Напрями вдосконалення діяльності цукробурякового комплексу України 27 3.1. Механізми відродження та розвитку цукробурякового комплексу України 27 3.2. Напрями розширення асортименту продукції на цукрових заводах 31 Висновок 36 Література 40 Додаток. Фінансова звітність ВАТ “ Назва» за 2009 р. 44

  7. Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6 1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13 1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26 2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

  8. Система планування інновацій на підприємствах харчової промисловості
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. Інноваційний розвиток як пріоритет економічної політики 5 1.2. Стимулювання інноваційного розвитку України 10 1.3. Тенденції розвитку харчової промисловості в Україні 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ПРИКЛАДІ ФГ “Назва” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Практика інноваційної діяльності харчового підприємства 23 2.3. Ефективність інноваційної діяльності харчового підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 28 3.1. Інноваційно-технологічні фактори підвищення урожайності та перспектива розвитку виробництва цукрових буряків у ФГ „Назва” 28 3.2. Інноваційно-технологічна модернізація як процес переходу до інноваційної моделі розвитку підприємств харчової промисловості 34 3.3. Інноваційна діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості як фактор забезпечення конкурентних переваг 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45-47

  9. Облік короткострокових фінансових інвестицій на підприємстві (на прикладі харчової промисловості)
    Вступ 3 Розділ І. Науково-теоретичні та методичні основи обліку короткострокових фінансових інвестицій 6 1.1. Поняття і класифікація фінансових інвестицій 6 1.2. Оцінка інвестицій на підприємстві 13 Розділ ІІ. Характеристика підприємства, аналіз його виробничо-господарської діяльності та фінансового стану.за 2008-2009 роки, організація обліку на ДП ВАТ "Назва" БКК та виклад його облікової політики 18 2.1. Історична довідка ДП ВАТ " Назва " БКК 18 2.2. Аналіз виробничо-господарської та фінансового стану за 2008-2009 р.р. 22 Розділ ІІІ. Фінансовий короткострокових фінансових інвестицій на підприємстві ДП ВАТ Назва " БКК 25 3.1. Документування господарських операцій з обліку короткострокових фінансових інвестицій 25 3.2. Синтетичний і аналітичний облік короткострокових фінансових інвестицій на підприємстві ДП ВАТ Назва» БКК 26 3.3. Взаємозв'язок обліку короткострокових фінансових інвестицій з фінансовою звітністю 28 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додатки 36

  10. Бухгалтерський та податковий облік малоцінних та швидкозношуваних предметів на підприємстві харчової промисловості
    ЗМІСТ Вступ 3 1.Коротка техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ "Модуль-Агропродукт" 5 2. Методичні основи організації бухгалтерського обліку МШП 12 3. Дослідження методології і організації бухгалтерського обліку МШП на підприємстві ТОВ "Модуль-Агропродукт" 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45 Список використаних джерел 48 Завданнями дипломної роботи є: - дати організаційно-економічну характеристику підприємства харчової промисловості ; - спроектувати систему первинного обліку МШП; - здійснити фінансовий та податковий облік руху МШП; - зробити висновки та пропозиції щодо удосконалення обліку МШП, аналізу та аудиту ефективності їх використання. Методом дослідження є засоби праці та оборотні акиви, узагальнення і групування даних, засоби спостереження за об’єктами обліку. Для проведення аналізу використані практичні матеріали ТОВ "Модуль-Агропродукт".

  11. Ефективність використання трудових ресурсів та оплати праці на підприємстві харчової промисловості
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОЇ СИЛИ 5 1.1. Значення трудових ресурсів в діяльності підприємства 5 1.2. Показники ефективності використання трудових ресурсів 6 1.3. Сутність заробітної плати 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОЇ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ РЕСТОРАНУ „САЛЮТ” 13 2.1. Характеристика трудових ресурсів підприємства 13 2.3. Оцінка інтенсивності використання робочої сили 14 2.3. Аналіз рентабельності персоналу 17 2.4.Аналіз ефективності використання фонду заробітної плати 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧОЇ СИЛИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28 Додатки 31

  12. Бухгалтерський та податковий облік малоцінних та швидкозношуваних предметів на підприємстві харчової промисловості
    Вступ 3 І РОЗДІЛ. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 ІІ РОЗДІЛ. Теоретичні основи обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів 12 2.1. Поняття та класифікація малоцінних та швидкозношуваних предметів 12 2.2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 20 ІІІ РОЗДІЛ. Організація облік малоцінних та швидкозношуваних предметів 29 3.1. Документування господарських операцій з обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів 29 3.2. Бухгалтерський облік малоцінних та швидкозношуваних предметів 38 3.3. Податковий облік малоцінних та швидкозношуваних предметів 43 3.4. Облік малоцінних та швидкозношуваних предметів умовах використання комп’ютерної техніки 46 Висновки та пропозиції 51 Список використаної джерел 53 Додатки 56

  13. Аналіз чистого прибутку та його використання на підприємстві харчової промисловості (на прикладі підприємства)
    Вступ 3 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5 1.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності 5 1.2. Дослідження виробничого процесу 10 1.3. Ефективність використання трудових ресурсів, кадрова політика 14 1.4. Аналіз обслуговуючої виробничої системи 18 2. Методичні основи економічного аналізу прибутку підприємства 20 2.1. Прибуток підприємства та методика його розрахунку 20 2.2. Джерела формування прибутку підприємства 30 2.3. Напрями використання прибутку підприємства 34 3. Аналітичні розрахунки на матеріалах підприємства 40 3.1. Розрахунок чистого прибутку підприємства 40 3.2. Управління формуванням прибутку підприємства з метою його оптимізації 48 3.3. Аналіз розподілу прибутку підприємства 52 Висновки та пропозиції 56 Список літератури 61 Додатки 65-72 Предметом дослідження даної роботі є економічні відносини, що складаються в процесі управління прибутком підприємства. Об’єктом дослідження даної роботи є система управління формуванням та використанням прибутку підприємства на прикладі підприємства ресторанного господарства ТОВ „Маргарит”. Метою роботи є дослідити теоретичні основи управління прибутком підприємства, проаналізувати систему управління прибутком, визначити напрямки та розробити конкретні пропозиції щодо підвищення ефективності управління прибутком підприємства. Робота насичена графічним матеріалом: таблиці, діаграми, формули, аналіз, висновки

  14. Контроль і ревізія виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції
    Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 5 1.1. Визначення готової продукції та доходу від реалізації готової продукції 5 1.2. Собівартість промислового виробництва як економічна категорія 8 2. Організаційно - економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „Віліс” 12 3. Контроль і ревізія виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 18 3.1 Завдання, об’єкти, джерела інформації та методичні прийоми ревізії і контролю виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції 18 3.2. Ревізія випуску і реалізації готової продукції 24 3.2. Перевірка обґрунтованості витрат і собівартості продукції 29 Висновки 33 Список використаної джерел 36 Додатки 38 Метою курсової роботи є дослідження контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції. Цільове спрямування роботи обумовили постановку наступних завдань: - вивчити законодавчі та нормативні документи контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції; - визначити сутність, місце та роль виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції як економічної категорії, об'єкту фінансового та внутрішньовиробничого обліку в ринкових умовах; - дослідити порядок контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції; Предметом дослідження є методологія та діюча практика контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції на прикладі ТОВ „Віліс”. Об'єктом дослідження є комплекс теоретичних і практичних питань контролю і ревізії виробництва, реалізації та собівартості промислової продукції на ТОВ „Віліс”. Інформаційною базою роботи є законодавчі та нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку на підприємстві, статистичні матеріали Держкомстату України, Державної податкової адміністрації. В роботі використані загальнонаукові методи дослідження: аналіз, синтез, зіставлення, узагальнення, порівняння. Дослідження ґрунтувалось на положеннях діалектичного методу пізнання процесів і явищ у їх взаємозв'язку та розвитку, використовувались методи та прийоми економічного аналізу при дослідженні рівня та динаміки прибутку. Основним принципом проведеного дослідження є системний підхід до узагальнення економічної інформації у відповідності з поставленими завданнями.

  15. Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
    Вступ 3 1. Стратегія розвитку цільового ринку 4 2. Сильні і слабкі сторони роботи підприємства 10 3. Мета і завдання підприємства у відношенні інноваційної продукції 10 4. Маркетингова стратегія 11 5. Товарна стратегія 12 6. Стратегія формування і розвитку каналів збуту та товароруху 14 7. Цінова стратегія 15 8. Стратегія формування попиту і стимулювання збуту 17 9. Бюджет маркетингу 19 Висновки 21 Список використаних джерел 22

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua