Подождите, идет загрузка ...

  О фирме Услуги Работы Бесплатные рефераты Заказ Вакансии Ссылки Гостевая книга Адрес ДомойНаписать письмо  
КурсоваяТема: Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи (ID:9833)
| Размер: 596 кб. | Объем: 61 стр. | Стоимость: 85 грн. | Добавлена: 28.08.2007 |
СодержаниеОсновні етапи роботи 2
1. Навчально-методичні матеріали 2
2. Виконання завдання. 5
3.Інформаційний масив 39
4.Нормативи 45
Рекомендована література та нормативні акти 50
Додаток А 51
Додаток Б 52
Додаток В. 57-61

Основні етапи роботи
1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп.
2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу.
3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу.
4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи:
 педагогічного персоналу;
 адміністративно-господарського персоналу
5) розрахунок видатків по інших статтях витрат
6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи.
7) презентація результатів роботи.
Заказ Купить Купить
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
См. также:
  1. Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
    Зміст. Методичні рекомендації 2 Критерії оцінки 2 Основні етапи роботи 3 Навчально-методичні матеріали 3 1. Виконання роботи. 8 2.Інформаційний масив 46 3.Нормативи 53 Рекомендована література та нормативні акти: 58 ДОДАТКИ 59 Додаток А 59 Додаток Б 60-90

  2. Кейс Кошторис середньої загальноосвітньої школи
    Основні етапи роботи 2 Навчально-методичні матеріали 2 1. Виконання роботи. 7 2.Інформаційний масив 40 3.Нормативи 45 Рекомендована література та нормативні акти 50 ДОДАТКИ 51 Додаток А 51 Додаток Б 52-58 1) визначення середньорічної кількості класів та правильності наповнюваності класів і груп. 2) складання тарифікаційного списку педагогічного персоналу. 3) складання штатного розпису адміністративно-господарського персоналу. 4) розрахунок фонду заробітної плати загальноосвітньої школи: педагогічного персоналу; адміністративно-господарського персоналу 5) розрахунок видатків по інших статтях витрат 6) складання загального кошторису середньої загальноосвітньої школи. 7) презентація результатів роботи.

  3. SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко
    SWOT - аналіз Середньої художньої школи ім. Шевченко Висновки Література Додаток. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ КУЛЬТУРНОЇ ПОЛІТИКИ

  4. Кошторис витрат виробництва
    ВСТУП 2 1. Економічна сутність витрат на обслуговування і управління виробництвом. 4 1.1 Економічна сутність витрат 4 1.2 Законодавче та нормативне регулювання управлінського обліку витрат 7 2. Витрати на обслуговування і управління виробництвом. 10 2.1 Класифікація витрат 10 2.2 Кошторис витрат. 16 2.3 Моделі управління витратами 28 3. Управління витратами на обслуговування і управління виробництвом. 33 3.1 Моделі управління витратами 33 3.2 Пропозиції щодо підвищення ефективності методів управління витратами на обслуговування і управління виробництвом. 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 41 Список літератури 43

  5. Кейс
    1. Опис проблеми ПП «ххх» Питання, що потребують вирішення: 1. Навести алгоритм обґрунтування інвестиційної та фінансової стратегії. 2. Підготувати доповідну записку, в якій чітко визначаються переваги інвестиційної та фінансової стратегії. 3. Розрахунки доповнити необхідними поясненнями та схематичними діаграмами. 2. Розв’язання проблеми в діяльності підприємства Доповідна записка Список використаних джерел

  6. Кейс 1 завдання
    Дон Дюбаз працював в компанії «Maybrooke Manufacturing» з моменту її заснування в 1964 році. За час роботи в фірмі він отримав чотири винагороди за відмінну якість роботи. Останній раз він отримав винагороду з премією в 5000$ приблизно 3 роки назад. Однак в останні 18 місяців відносини Дона з колегами стали натягнутими. Він ніколи не був говірливим, але зараз вимагав від колег триматися подалі від його робочого місця. Дон дав зрозуміти, що пропадають інструменти і він хоче цьому запобігти. Погіршилася і якість його роботи. Приблизно рік тому вироблені ним генератори оцінювалися як повністю бездефектні. Це було правилом. Зараз під час виробничого контролю виявилося, що його вироби вимагають переробки у трьох випадках із 100. Від нульового браку він перейшов до 3% брака. У колег брак складав в основному 1,5%. Поведінка Дона стала предметом субординованості в організації. Добрий працівник перетворився на середняка. 1. Щоб ви зробили на місці менеджера? 2. Що могло бути причиною зміни поведінки Дона? Серед них можна назвати наступні: 3. Прокоментуйте кожну із своїх оцінок

  7. Кошторис витрат на виробництво (на прикладі підприємства)
    Вступ 3 1. Теоретичні аспекти витрат виробництва 5 1.1 Сутність та види витрат виробництва 5 1.2 Кошторис виробництва, види кошторису 11 1.3 Методичні підходи до складання кошторисів підрозділів 13 2. Аналіз витрат на виробництво продукції на ЗАТ «Назва» 20 2.1 Загальна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз динаміки та структури витрат підприємства 23 2.3 Аналіз структри витрат 22 2.3 Напрямки зменшення витрат 30 Висновки 41 Список використаної літератури 43 Додатки 46

  8. Кошторис витрат виробництва: сутність та види
    ВСТУП 3 1. ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА, ЇХ ВИДИ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ 4 2. ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗМІР ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА 7 3. КОШТОРИС ВИТРАТ ВИРОБНИЦТВА 11 ВИСНОВОК 14 ЛІТЕРАТУРА 15

  9. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання 7 3 Проблема: Один з Ваших працівників завжди налаштований негативно. ЧЯи завжди песимізм є негативним явищем? Якщо н, то чому? Як треба поводити себе з таою людиною? 2. Кейс 9 1. Характеристика ситуації 20 травня 2008 року до регіонального відділення Приватбанку надійшов лист про обов’язкову організацію «зеленого суботника» за участю всіх працівників з метою згуртування колективу та підняття іміджу банку серед громадськості. На таких «зелених суботниках» передбачається виконання заходів по озелененню міста. Керівник регіонального відділення Котенко Олена Василівна оголосила про суботник колективу персоналу того ж дня. Працівники сприйняли цю інформацію без ентузіазму. Провідний економіст відділення Панкеєв Віктор Семенович, який має великий вплив на працівників колективу, заявив, що посадовими інструкціями не передбачені ніякі «зелені суботники». Тим більше це не передбачено ні в жодному укладеному договору з працівниками, ні в колективному договорі, ні в Положенні відділення. Він наголосив, що субота - це його вільний час, і він вправі розпоряджатись ним, як вважає за потрібне. Якщо керівництво банку прагне підвищувати імідж установи, то для цього є робочий час. А згуртованість колективу формується протягом п’яти робочих днів. Олена Василівна запевнила, що відсутність бажання жити одним життям з колективом та сприяти згуртованості колективу є поважною причиною до перегляду можливості працювати у відділенні. Напередодні суботи Олена Василівна нагадала про суботник, на що Віктор Семенович категорично запевнив, що він не збирається змінювати свої плани і на суботнику не з’явиться. Олена Василівна, в свою чергу, ще раз нагадала, що це може закінчитись звільненням. В суботу Олена Василівна зустріла на суботнику лише декілька працівників. Віктор Семенович разом з більшістю працівників були відсутні. Наступного робочого дня Віктор Семенович отримав догану. А практика «зелених суботників» для всього колективу у відділенні не прижилась. Список літератури 15

  10. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання № 11 3 Як необхідно усунути перепони у спілкуванні з вищим керівництвом. Який порядок дій оберете? 2. Кейс 8 Опис ситуації У жовтні 2008 року у зв’язку із світовою фінансовою кризою та з метою збільшення доходів Правлінням ВАТ «Державний Ощадний банк України» вирішено підняти процентну ставку по існуючій кредитній заборгованості фізичних осіб на 2-4% по кожній наявній кредитній справі. Для цього необхідно було згідно нормативних вимог Національного банку та чинного законодавства скласти додаткову угоду до кредитного договору, яка підтверджує домовленості банку та клієнту щодо підняття процентної ставки. З цією метою кожному клієнту були надіслані листи з роз’ясненням зміни кредитної політики банку в частині нарахування відсотків. Список використаної літератури 14

  11. Завдання та кейс з менеджменту
    Завдання 8 3 Проблема: Ви керівник підрозділу в організації. Один з ваших співробітників часто порушує правила. Які можливі причини такої ситуації. Яка буде Ваша реакція? Кейс 8 2.1. Ситуація Підприємство ТОВ «Модест» виробляє продукцію широкого вжитку. При започаткуванні товариства у 2003 році було троє засновників Конюх К.В., Сивий М.Н. та Навка Н.В. При формуванні штату було вирішено, що Конюх К.В. стане генеральним директором товариства, на якого покладені всі обов’язки по організації та забезпеченню фінансово-господарської діяльності товариства. Двоє інших засновників стануть заступниками. В ході довгих диспутів та перемовин було вирішено посади у свої обов’язках та правах зрівняти. І Сивий М.Н. і Навка Н.В. стали комерційними директорами. Протягом 4 років підприємство успішно розвивалось, нарощуючи обсяги реалізації та клієнтської бази. Проте у 2007 році Конюх К.В. був змушений по стану здоров’я залишити керівництво товариством на 6 місяців. Повертаючись до виконання своїх обов’язків, генеральний директор товариства Конюх К.В. отримав проект річного звіту за 2007 рік. Показники ІІ півріччя свідчили про значне погіршення фінансово-господарської діяльності товариства: доходи від реалізації знизились, собівартість продукції необґрунтовано підвищилась, загальний результат діяльності – збитки. Генеральний директор товариства звернувся за поясненнями до Сивого М.Н. та Навка Н.В. Жодних зрозумілих причин не виявилось. Сивий М.Н. стверджував, що в усьому винний Навка Н.В., він втручався не в свої справи і заважав роботі товариства. Навка Н.В. стверджував, що все було навпаки. Згодом було з’ясовано, що весь час відсутності Конюха К.В. Сивий М.Н. та Навка Н.В. виясняли чиї повноваження більші та займалися поділом влади і не цікавились вирішення поточних проблем товариства. Товариство перебувало фактично без влади. Список літератури 13

  12. Завдання та Кейс з менеджменту
    1. Завдання 12 3 Проблема: Ви не можете переконати вище керівництво вислухати вашу ідею. Як вам треба діяти, щоб звернути увагу на неї (під час проведення наради чи в письмовому вигляді)? 2. Кейс 9 Чатсина 1. На співбесіду на одну з ключових посад в компанії прийшов претендент, чоловік 30 років. Дані його резюме, компетентність і досвід роботи перевищують ваші очікування. Це саме "той", кого ви так довго шукали. І ось претендент сидить перед вами у вельми недбалій позі. Одна з перших його фраз звучить так: - Ну, давайте, ставте мені свої питання. Я навіть знаю, про що саме ви мене запитаєте. Я всі питання знаю напам'ять. А. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чому кандидат так поводиться? 2. Чого він хоче добитися цими словами? Б. Який з перерахованих нижче варіантів відповіді ви виберете: 1. Дуже добре, що ви їх знаєте. Давайте почнемо. 2. А чому ви думаєте, що знаєте, які питання я збираюся поставити? 3. Ви прийшли на співбесіду. Значить, зацікавлені в цій роботі. Тому, будьте добрі, поводьтеся шанобливо. 4. Ви дуже самовпевнені. Не боїтеся, що ця якість перешкодить вам в працевлаштуванні? 5. Ваш власний варіант відповіді. Частина 2. Надалі в ході бесіди претендент парирує вашу репліку: - Ну, ви так говорите тільки тому, що ви - жінка. У нас, у чоловіків, що займаються бізнесом, погляд на це питання абсолютно іншої. А. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чому кандидат так поводитися? 2. Чого він хоче добитися цими словами? Б. Який з перерахованих нижче варіантів відповіді співбесідникові ви виберете: 1. Ви, що ж, вважаєте, що жінки дурніші за чоловіків? 2. Ви хочете сказати, що краще розбираєтеся в бізнесі тільки тому, що ви - чоловік? 3. Вам не здається, що поводитеся зухвало? 4. Так, ви маєте рацію, ми, жінки, зовсім по-іншому дивимося на багато речей. 5. Ваш власний варіант відповіді. С. Питання до менеджера по персоналу: 1. Чи приймете ви на роботові даного претендента? 2. Якщо "так", то які заходь зробите в період адаптації нового співробітника? Список літератури 13

  13. ЗАВДАННЯ Кейс «Меннінг корпорейшн»
    Кейс «Меннінг корпорейшн» В березні 2005 року відділ маркетингу компанії «Меннінг Корпорейшн» провів дослідження з метою перевірити реакцію споживачів на новий тип тостера. Ця корпорація досягла успіху в минулому і вважала себе лідером у виробництві побутової техніки. Хоча новий тостер був тільки ідеєю, споживачі відреагували позитивно. В квітні того ж року віце-президенти компанії з планування, маркетингу, проектування та виробництва зустрілися, щоб обговорити плани розробки і, переважно, виробництва нового тостера. Відділ маркетингу зазначив, що виробнича собівартість одиниці не повинна перевищувати ЗО доларів, бо інакше продукція не буде конкурентоспроможною. Базуючись на кресленні, яке було представлено на зборах, виробничий відділ запевнив відділ маркетингу, що можна вкластися в ці витрати. Конструкторському відділу надали 6 місяців для розробки тостера. Керівництво корпорації прагнуло представити нову продукцію на різдвяному ярмарку. Це мало би принести компанії значну частину ринку. На стадії розробки продукції відділ маркетингу постійно вносив нові пропозиції щодо конструкції і дизайну тостера з метою легшого його просування на ринку. Кінцевий результат було отримано на місяць пізніше, ніж за графіком. Ці зміни в строках визвали обурення виробничого персоналу. Віце-президент з виробництва, говорячи з менеджером з маркетингу, сказав: "Я тільки що отримав остаточне креслення з конструкторського відділу. Це зовсім не те, про що ми домовлялись у березні. Через всі ці зміни ми втратимо додатковий місяць. Я не бачу можливості змінити графік використання виробничих потужностей для випуску нової продукції. Наша стандартна продукція мас випускатися першою. Крім того, економічний відділ підрахував, що всі ці зміни підвищать витрати на виробництво на 25-30 %. Ми, без сумніву, маємо залучити відділ контролю якості, який має деякі питання щодо можливості використання отриманого креслення. В решті решт, чому ми не можемо скасувати цей проект або хоча б відкласти його до наступного року? " 1. Визначити терміни початку і завершення проекту за планом в місяцях. 2. Визначити терміни основних фаз проекту (планові, в місяцях) за послідовною концепцією життєвого циклу проекту 3. Визначити на якій фазі фактично зараз знаходиться проект 4. Визначити основні фактичні результати проекту за параметрами: часу, витрат, обсягу і якості проектних робіт 5. Які причини призвели до такої ситуації в компанії з проектом? 6. Щоб Ви зробили на місті віце-президента з виробництва ? 7. Як би Ви порекомендували компанії "Меннінг Корпорейшн" діяти в ситуації (1. Скасувати проект, 2 Відкласти на рік, 3. Інші ваші пропозиції)

  14. Управління поведінкою персоналу Кейс 5
    Кейс 5 Володимир Миколайович, помічник управляючого заводом компанії «Діпроверф» головує в спеціальному комітеті з проблем використання виробничих площ. Комітет складається з керівників різних відділів цієї компанії. Управляючий заводом доручив Володимиру Миколайовичу спостерігати за тим, щоб офісні, виробничі і складські приміщення заводу використовувалися оптимально. На першому засіданні комітету, Володимир Миколайович сформулював завдання, яке перед ними стояло. Потім він звернувся із проханням висловити будь-які думки. Першим виступив менеджер, що відповідає за роботу офісу: «Ми використовуємо кожний квадратний дюйм, який маємо. Але коли я виходжу на територію заводу, то бачу повно вільного простору. У нас люди сидять один на одному, але за дверима офісу, як видно, багато місця». На це одразу відреагував менеджер з виробництва: «Як раз у нас і немає місця. Ви там в офісі зручно влаштувалися. Моїм майстрам нікуди поставити стіл і ящик з файлами. Я неодноразово говорив управляючому, що нам необхідно більше місця. В кінці кінців, саме наша робота визначає успіх чи неуспіх підприємства, а не ваші люди із заводоуправління, які тільки і знають, перекладають папірці». Тут Володимир Миколайович зупинив його і сказав: «Зрозуміло, що у присутніх тут є різні уявлення з приводу використання площ. Перш, ніж продовжити нашу дискусію, вважаю буде краще, якщо у нас з’явиться об’єктивна інформація, з якою можна мати справу. Я хочу попросити інженера до нашого наступного засідання надати статистичні дані про площі, які використовуються для виробництва й офісу. А зараз оголошую засідання закритим». Які принципи сприйняття явно проявилися в цьому прикладі? Яка концепція була використана менеджером з виробництва, коли він назвав співробітників офісу бригадою «папіромарателей»? Чи можете навести інший організаційний приклад такого підходу? Чи вважаєте ви, що сприйняття менеджера з виробництва і офіс-менеджера зміняться завдяки тому, що Володимир Миколайович отримає «об’єктивні факти» відносно розміщення виробництва і заводоуправління?

  15. Кейс-метод розробки управлінських рішень
    ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ЕФЕКТИВНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 5 1. Сутність управлінського рішення та різні його аспекти. Мета і функції управлінських рішень. 5 1.2. Прийняття рішень в умовах невизначеності та ризику 15 РОЗДІЛ ІІ. СУТНІСТЬ ТА НАПРЯМИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ 19 2.1. Поняття методу кейсів та їх класифікація 19 2.2. Сутність кейса та їх застосування у бізнесі 22 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В РОЗРОБЦІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 25 3.1. Кейс-метод як інструмент аналізу реальних ситуацій 25 3.2. Методологія прийняття ефективних управлінських рішень 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35

Найти работу
Заказать новую работу можно по телефону->(044)592-56-57 098-404-55-82

Расширенный поиск работ
Новости

Заказы принимаются:
- по электронной почте diplomna@ukr.net
- на сайте
в форме Заказ
- по телефонам 098-404-55-82, 073-402-23-28


У вас нет времени ехать к нам в офис - это не проблема!
Закажите работу у нас на сайте, и оплатите в любом удобном для вас банке или картой! И наконец получите ее в электронном виде на ваш е-mail!
Почему это удобно? Вы экономите время и деньги, при этом все гарантии сохраняются.

На сайте выложена база нового материала 2017 года!


Если Вас интересует готовый материал воспользуйтесь расширенным поиском. Если Вас заинтересует только часть работы, уточняйте ее цену у администратора Готовый материал можно оплатить безналично и получить в электронном варианте


Наш новый сервис - бесплатный материал! Добавлена новая страница "Бесплатные работы", это возможность поиска материала для вашей самостоятельной работы.
О фирме | Услуги | Работы | Заказ | Вакансии | Ссылки | Гостевая | Адреса
Студенческий портал | Разработка и поддержка сайта - vbs.com.ua